انتشار این مقاله


ورد فیمس انتخابی بی نقص برای تاتو و میکروپیگمنتیشن

 در صنعت تولید رنگ تاتو، برندهای مختلفی فعال هستند که در این میان، وردفیمس حرف اول را می‌زند. برند world famous ساخت آمریکا است و رنگ‌هایی بر پایه آب و با تنوع بسیار بالا را ارائه می‌دهد. این محصولات در حجم‌های ۱۵، ۳۰ و ۱۲۰ میل موجود هستند که برای خرید بهترین رنگ ورد فیمس می‌توانید فروشگاه اینترنتی […]

 در صنعت تولید رنگ تاتو، برندهای مختلفی فعال هستند که در این میان، وردفیمس حرف اول را می‌زند. برند world famous ساخت آمریکا است و رنگ‌هایی بر پایه آب و با تنوع بسیار بالا را ارائه می‌دهد. این محصولات در حجم‌های ۱۵، ۳۰ و ۱۲۰ میل موجود هستند که برای خرید بهترین رنگ ورد فیمس می‌توانید فروشگاه اینترنتی رخ سازان را انتخاب نمایید.

بررسی مزایا و معایب رنگ تاتو ورد فیمس

 انتخاب رنگ تاتو مناسب که از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار باشد و اجرای نسبتاً ساده‌ای داشته باشد، ممکن است کمی چالش‌برانگیز به نظر برسد؛ به همین دلیل اولین موردی که در خرید رنگ تتو باید در نظر گرفته شود، مزایا و معایب آن است. رنگ‌های برند وردفیمس جزو بهترین جوهرهای تتو موجود در بازار هستند که به‌خاطر ویژگی‌های عالی، فروش و استفاده گسترده‌ای دارند. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصولات، طیف رنگی گسترده آنهاست. رنگ تاتو در وردفیمس تنوع بسیار بالایی دارد و برای انواع طرح‌های تاتو صورت و بدن می‌تواند استفاده شود. کاتالوگ این برند بیش از ۲۰۰ رنگ متنوع را به مشتریان ارائه می‌دهد و نیازهای مختلف تتو آرتیستان را برطرف می‌کند.

از دیگر مزایای استفاده از رنگ‌های وردفیمس، عدم ایجاد حساسیت‌های پوستی است. این جوهرها برخلاف رنگ‌های قدیمی که اغلب حاوی مواد شیمیایی و فلزات خشن هستند، ترکیباتی کاملاً معدنی دارند و بر پایه آب ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل در صورت استفاده برای میکروپیگمنتیشن یا انواع دیگر تاتو، کمترین حساسیت پوستی را ایجاد می‌کنند و به‌سرعت بهبود می‌یابند. با وجود این مزایا، رنگ‌های وردفیمس مانند سایر جوهرهای تتو با معایبی نیز همراه هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بافت نسبتاً رقیق، وجود نمونه‌های تقلبی فراوان در بازار و قیمت بالا نسبت به نمونه‌های معمولی اشاره کرد. برای بررسی سریع‌تر می‌توانید مزایا و معایب رنگ تاتو ورد فیمس را در جدول زیر مشاهده نمایید.

مزایامعایب
تهیه شده با مواد معدنی و طبیعیرقیق بودن
بر پایه آبامکان پخش‌شدن زیر پوست در صورت استفاده نادرست
مناسب برای انواع پوستنمونه‌های تقلبی فراوان
کاربرد گسترده برای میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و تاتو بدنقیمت بیشتر نسبت به جوهرهای تتو معمولی
کاشت سریع
تنوع رنگی بالادرخشش و شفافیت حتی پس از اجرا
ماندگاری بالا و عدم ریزش
عدم ایجاد عارضه پوستی
دارای تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)
تنوع بالای رنگ در ورد فیمس

میکروپیگمنتیشن چیست؟

 یکی از کاربردهای اصلی رنگ ورد فیمس، میکروپیگمنتیشن است. میکروپیگمنتیشن نوعی آرایش نیمه‌دائمی و طولانی‌مدت است که در تتو ابرو، لب و خط چشم مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این تکنیک از سوزن‌های تخصصی و بسیار نازک به نام میکرو بلید استفاده می‌شود و نتیجه نهایی، آرایشی کاملاً نچرال است. خطوط استفاده شده در میکروپیگمنتیشن شباهت زیادی به تارهای مو دارند؛ به همین دلیل برای پر پشت نشان‌دادن ابروها و حتی کف سر، بهترین گزینه هستند.

دلیل انتخاب ورد فیمس برای میکروپیگمنتیشن

 دلایل زیادی برای استفاده از وردفیمس در تکنیک میکروپیگمنتیشن وجود دارد که یکی از آنها، نتایج طولانی‌مدت است. رنگ‌های وردفیمس دوام و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارند و حتی پس از اجرا هم درخشندگی خود را از دست نمی‌دهند. این جوهرها در صورت اجرای حرفه‌ای، تا ۲ الی ۳ سال نیز می‌توانند دوام داشته باشند؛ بااین‌حال نباید از تمدیدهای دوره‌ای در این مدت چشم‌پوشی کرد.

 از دیگر دلایلی که انتخاب رنگ تتو وردفیمس را برای میکروپیگمنتیشن مناسب می‌کند، ظاهر طبیعی آنهاست. رنگ‌های world famous به‌خاطر تنوع بالایی که ارائه می‌دهند، به خوبی روی انواع پوست می‌نشینند و ظاهری کاملاً طبیعی را ایجاد می‌کنند؛ به صورتی که تشخیص آنها با تار مو، تا حدودی غیرممکن است. این ویژگی علاوه بر افزایش اعتمادبه‌نفس مشتری، اجرای تتو برای هنرمند را نیز ساده‌تر می‌کند.

 فرمولاسیون طبیعی و بر پایه آب این محصولات نیز باعث می‌شود که استفاده از آنها برای میکروپیگمنتیشن، کمترین عوارض را ایجاد کند. افرادی که پوست حساسی دارند و یا پس از تتو، با کبودی یا خونریزی مواجه می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند از رنگ‌های وردفیمس استفاده کنند و کمترین درد را حین کار، تجربه نمایند.

اجرای میکروپیگمنتیشن ابرو با وردفیمس

مقایسه رنگ ورد فیمس با سایر برندهای معتبر

 برندهای معروف و معتبر در زمینه رنگ تاتو، عموماً آمریکایی هستند که از پرطرفدارترین آنها می‌توان به داینامیک (Dynamic)، کی پی (KP) و پرمابلند (Perma Blend) اشاره کرد. این رنگ‌ها از لحاظ ماندگاری و کیفیت مواد استفاده شده، تقریباً در یک رده قرار می‌گیرند و همگی از استانداردهای به‌روز بین‌المللی برخوردارند. بااین‌حال رنگ‌های وردفیمس در مقابل رنگ‌های داینامیک، کی پی و پرمابلند، از غلظت پایین‌تری برخوردارند و برای فیبروز، باید با مقدار کمی حلال تبخیر شوند تا غلظت مناسب را به دست آورند. قیمت رنگ‌های وردفیمس نیز تا حدودی از رنگ‌های kp گران‌تر است؛ اما تفاوت خاصی با برندهای پرمابلند و داینامیک در این زمینه ندارد. توجه داشته باشید که برای مقایسه صحیح، باید نوع پوست مشتری، طرح تاتو و ابزارهای مورداستفاده را مدنظر قرار دهید تا بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید.

مقایسه وردفیمس با برندهای معتبر

مراقبت‌های لازم بعد از تاتو با رنگ ورد فیمس

 برای کاهش عوارض تاتو و افزایش ماندگاری طرح اجرا شده با رنگ وردفیمس، باید به نکات مهمی پس از اجرای تتو توجه داشته باشید. اولین نکته، تمیز نگه‌داشتن ناحیه تتو شده حداقل به مدت ۲۴ ساعت است. انجام این کار برای جلوگیری از ایجاد عفونت و هم چنین ته‌نشین شدن رنگ کاملاً ضروری است. همچنین توصیه می‌کنیم که پس از انجام تاتو، حداقل به مدت ۲ هفته از قرارگرفتن مستقیم زیر نور خورشید، رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری نمایید. استفاده از پماد ویتامین a در نواحی زخم شده و عدم شستشوی قسمت تتو شده حداقل برای ۳ روز، از دیگر اقداماتی است که بعد از تاتو با رنگ وردفیمس باید انجام شود.

انتخاب رنگ مناسب ورد فیمس باتوجه‌به نوع پوست

 باتوجه‌به تنوع بالای رنگ‌های وردفیمس، انتخاب بهترین رنگ باید با درنظرگرفتن نوع پوست و طبق قوانین رنگ‌شناسی انجام شود؛ چرا که استفاده از رنگ‌هایی در تناژ نامناسب نه‌تنها دوام طولانی نخواهد داشت، بلکه جلوه‌ای غیرطبیعی را ایجاد می‌کند و کیفیت کار را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. برای این کار می‌توانید مطابق با راهنمای زیر عمل کنید.

 پوست‌های تیره

 پوست‌های تیره دارای رنگ‌دانه‌های آبی و سبز هستند و در دسته پوست‌های سرد قرار می‌گیرند. برای این نوع پوست، انتخاب رنگ‌هایی با تناژ قرمز به عنوان رنگ کمکی مناسب خواهد بود.

 پوست‌های روشن

 رنگ‌دانه‌های پوست‌های روشن عموماً قرمز هستند؛ به همین دلیل این مدل پوست را در دسته پوست‌های گرم قرار می‌دهند. برای انتخاب رنگ تاتو مناسب، پوست‌های روشن باید از رنگ‌های کمکی سرد با تناژ آبی یا سبز استفاده کنند.

 پوست‌های گندمی

 انتخاب رنگ مناسب تاتو برای پوست‌های گندمی، نسبتاً سخت‌تر از سایر پوست‌هاست. رنگ مناسب پوست‌های گندمی باید باتوجه‌به درجه تیرگی آنها انتخاب شود. به این صورت که هر چه پوست رو به سبزه یا تیرگی می‌رود، انتخاب رنگ‌هایی با تناژ قرمز و نارنجی و هرچه پوست روشن‌تر است، انتخاب رنگ‌هایی با تناژ آبی یا سبز مناسب خواهد بود.

نحوه انتخاب رنگ مناسب

 سخن پایانی

 رنگ تاتو وردفیمس محصولی آمریکایی است که با بهترین کیفیت ساخته شده است. برند وردفیمس فعالیتی طولانی‌مدت، بالغ بر ۵۰ سال در زمینه تولید انواع رنگ تتو دارد و محصولاتی کاملاً طبیعی و بر پایه آب را به بازار عرضه می‌کند. درصورتی‌که قصد خرید رنگ تاتو ورد فیمسرا با کیفیت اصلی و بهترین قیمت دارید، می‌توانید وب‌سایت رخ سازان را انتخاب نمایید و در کنار خریدی مطمئن، از مشاوره‌های تخصصی این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

تیم دکتر مجازی