انتشار این مقاله


بهترین راهکارهای درمانی برای سیاهی زیر چشم

هیچ کس از نقش چشم ها در زیبایی افراد بی خبر نیست. چشم های زیبایی که اطراف خود چین و چروک ندارند، بیش از هر چیزی جذابیت شما را به رخ می کشند. اما گاهی اوقات برخی عوامل سبب می شوند که زیبایی این بخش از چهره شما تحت تاثیر قرار گیرد. یکی از این […]

هیچ کس از نقش چشم ها در زیبایی افراد بی خبر نیست. چشم های زیبایی که اطراف خود چین و چروک ندارند، بیش از هر چیزی جذابیت شما را به رخ می کشند. اما گاهی اوقات برخی عوامل سبب می شوند که زیبایی این بخش از چهره شما تحت تاثیر قرار گیرد. یکی از این موارد سیاهی دور چشم است. البته که گودی دورچشم هم به همین اندازه زیبایی شما را تحت الشعاع قرار می دهد. با این حال در این مطلب صحبت اختصاصی ما درباره سیاهی دور چشم است. اما بهترین راهکار برای رفع سیاهی دور چشم چیست؟ شاید محصولات اوردینری و در راس آن ها سرم کافئین اوردینری بتوانند این مشکل را به خوبی برطرف کنند.

مهم ترین دلایل گودی و سیاهی دور چشم کدامند؟

بهتر است پیش از صحبت درباره راهکار های درمانی این موضوع، ابتدا دلایل بروز آن را بررسی کنیم. مهم ترین دلایلی که سبب بروز سیاهی زیر چشم می شوند به شرح زیرند:

  • افزایش سن و سال افراد که به دنبال تغییراتی هم در نواحی اطراف چشم بروز می کنند.
  • داشتن تغذیه ناسالم و نامناسب
  • کاهش وزن افراد تا جایی که آن ها را در محدوده لاغری قرار دهد.
  • حساسیت آلرژی به مواد مختلف
  • دهیدراته شدن بدن و کاهش آب آن
  • بروز بیماری های مربوط به چشم مانند خشکی آن
  • بروز مشکل و اختلال در رنگدانه های مربوط به ناحیه

شاید در هر رده سنی بتوان شاهد سیاهی و گودی دور چشم بود. چه بسا نوزادان هم این مورد را تجربه کنند. بهترین کار این است که به متخصص مراجعه کنید تا درباره این مشکل و راهکار های درمانی آن اطلاعات کافی به شما داده شود.

برای رفع سیاهی دور چشم بهترین راهکار کدام است؟

می توان برای رفع سیاهی دور چشم در دنیای امروز به سراغ برخی راهکار های دائمی رفت. در این قسمت برای افرادی که از سیاهی دور چشم رنج می برند، قرار است بهترین راهکار های رفع سیاهی دور چشم را معرفی کنیم. مهم ترین این راهکار ها به شرح زیرند:

استفاده از لیزر برای حذف سیاهی های دور چشم

می توانید برای از بین بردن سیاهی دور چشم روی پرتو های قدرتمند لیزر حساب کنید. امروزه از لیزر RF برای حذف سیاهی های دور چشم طی چند جلسه استفاده می شود. انجام این روش در هر جلسه حدود نیم ساعت زمان نیاز دارد. این روش کاملا بدون درد بوده و افرادی که از آن استفاده کرده اند، همواره حداکثر رضایت را ابراز کرده اند. انجام این روش وابسته به شدت سیاهی و تعداد جلساتی که دارید، گاه تا ۸ ماه طول می کشد.

با استفاده از فیلر سیاهی دور چشم را از بین ببرید!

استفاده از فیلر دیگر راه موثر برای از بین بردن سیاهی دور چشم است. درصورتی که این ماده را به اطراف چشم خود تزریق کنید، خواهید دید که خبری از آن شدت سیاهی نیست. خوشبختانه فیلتر در ترکیبات خود ماده مخربی را دارا نیست. به طوری که عوارض خاصی سراغ فرد نخواهد آمد. به علاوه اینکه کلاژن سازی نیز به کمک تزریق این ماده به خوبی انجام می شود. اینکه چقدر طول می کشد تا فیلر به طور کامل اثر کند، به فاکتور های مختلفی ارتباط دارد. از ۶ ماه گرفته تا چند سال این مدت زمان تخمین زده می شود.

برای رفع سیاهی دور چشم به سراغ تزریق پی ار پی بروید!

شاید بپرسید که اصلا پی ار پی چیست؟ پی ار پی ماده ای است که منشا آن پلاسمای خون خود فرد بوده و سبب تقویت فرایند کلاژن سازی می شود. از این ماده در بخش های مختلف بدن و البته با اهداف مختلف می توانید استفاده کنید. از این ماده هم برای رفع سیاهی دور چشم و هم برای جوانسازی پوست ناحیه می توانید استفاده کنید. بنابراین درصورتی که پزشک این روش را برای شما توصیه کرد، حتما به اثربخشی آن اطمینان کنید.

سیاهی دور چشم را به صورت خانگی درمان کنید.

علاوه بر روش های تخصصی دنیای پزشکی، با استفاده از برخی درمان های خانگی هم می توانید این مشکل را برطرف کنید. درصورتی که شاهد سیاهی آزار دهنده در اطراف چشمان خود هستید، راهکار های زیر می توانند مفید واقع شوند:

  • از کمپرس آب سرد برای نواحی اطراف چشم ها استفاده کنید
  • برای درمان سیاهی دور چشم از کیسه چای با دمای ملایم استفاده کنید.
  • از کرم دور چشم مناسب و آبرسان استفاده کنید.
  • برای داشتن چشمانی زیبا و بدور از سیاهی و گودی دور آن، حتما در طول روز به اندازه کافی استراحت کنید.
  • روغن نارگیل و ماساژ با آن به خوبی می تواند روی زیبایی دور چشم تاثیر داشته باشد.

محصولات اوردینری; بهترین گزینه برای رفع سیاهی دور چشم

اگر به دنبال یک محصول کاملا تاثیرگذار و مفید برای اطراف چشمان خود هستید، بدانید که خوب گزینه ای پیش روی شماست. محصولات اوردینری; از جمله سرم کافئین اوردینری به خوبی می توانند زیبایی از دست رفته چشمان شما را بازگردانند. هم اکنون فروشگاه اورجینالیت درخدمت شماست تا بهترین محصولات این برند شناخته شده را دراختیار شما عزیزان قرار دهد. آن هم به صورت کاملا اورجینال و با مناسب ترین قیمت ها. فاصله شما عزیزان تا دریافت بهترین محصولات برای زیبایی دور چشمان شما، تنها یک ثبت سفارش ساده است.

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل به مشکل سیاهی دور چشم و البته راهکار های درمانی آن پرداختیم. داشتن پوستی زیبا برای هر فردی دارای اهمیت است و البته که این موضوع درباره پوست چهره اهمیتش چندبرابر است. به همین دلیل برای رفع سیاهی دور چشم و سایر عیوب این قسمت باید فکری اساسی کرد. گاها این مشکلات با درمان های خانگی قابل برطرف شدن هستند و در برخی موارد دیگر هم باید به سراغ درمان های پزشکی رفت. هم اکنون فروشگاه اورجینالیت درخدمت شماست تا بهترین محصول برای رفع سیاهی دور چشم; یعنی سرم کافئین اوردینری را به شما عزیزان تقدیم کند. از اینکه ما را تا انتها همراهی کردید از شما ممنونیم.