انتشار این مقاله


با موارد استفاده از پماد ویکس آشنا شوید!

اگر تا به حال دچار سرماخوردگی شده باشید، به احتمال قوی با قدرت آسودگی و راحتی بخشی پماد ویکس آشنایی دارید. با این حال، پماد ویکس استفاده های بسیار بیشتری نیز دارد. از جمله: درد عضلانی بهبود فضای منزل بهداشت و زیبایی درد گوش موارد بسیار دیگر! در ادامه مطلب به موارد استفاده ای از […]

اگر تا به حال دچار سرماخوردگی شده باشید، به احتمال قوی با قدرت آسودگی و راحتی بخشی پماد ویکس آشنایی دارید. با این حال، پماد ویکس استفاده های بسیار بیشتری نیز دارد. از جمله:

  • درد عضلانی
  • بهبود فضای منزل
  • بهداشت و زیبایی
  • درد گوش
  • موارد بسیار دیگر!

در ادامه مطلب به موارد استفاده ای از این پماد بسیار پراستفاده اشاره می‌کنیم که از آن اطلاعی ندارید:

  1. می‌توان از این پماد برای ضدعفونی و پاکسازی فضای اتاق استفاده کرد. به این منظور می‌توانید آن را داخل دستگاه بخور ریخته و استفاده کنید.
  2. درصورت وجود درد عضلانی ناشی از تمرین های سخت و سایر موارد، استفاده از پماد ویکس در محل درد، موجب تسکین آن و از بین رفتن التهاب می‌شود.
  3. درصورت وجود درد در گوش، پارچه ای کتونی را به پماد آغشته کرده و در محل درد قرار دهید. توجه کنید که این مورد موجب درمان درد نمی‌شود. بلکه آن را تسکین می‌بخشد.
  4. اگر مایل به داشتن لب هایی حجیم تر و نرم تر هستید می‌توانید از پماد ویکس که دارای منتول می‌باشد استفاده کنید. منتول از جمله موادی می‌باشد که برای حجیم سازی لب کاربرد دارد.
  5. درصورت وجود بوهای ناخوشایند، با استفاده از آن در زیر بینی، می‌توانید از استعمال آنها خودداری کنید.
  6. پماد ویکس دارای تیمول می‌باشد که برای درمان قارچ ناخن پا مفید است و می‌توان از آن استفاده کرد.
  7. اگر دچار درد آرنج هستید، استفاده از پماد ویکس در محل، باعث تسکین درد می‌شود.
  8. موجب صاف و براق شدن پاشنه ی پا می‌شود. شما می‌توانید شب قبل از خواب، مقداری از این پماد را استفاده کرده، سپس جورابی نرم پوشیده و به خواب بروید. این کار موجب نفوذ پماد به چین های پا شده و آنها را نرم می‌کند.
  9. با استفاده از پماد ویکس در محل شقیقه ها و ماساژ دادن آن می‌توانید سردرد خود را بهبود ببخشید.
  10. برای از بین بردن خط های کشیدگی شکم ناشی از چاق شدن کاربرد دارد.
سما رهنمایان


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید