انتشار این مقاله


عاشق شده اید؟ اعتراف کنید!

همۀ ما دچار احساسات عمیق که قلبمان را به تپش می اندازد، شده ایم. هر بار که شخصی را میبینید و احساس میکنید که پروانه ها در معده تان در حال پرواز اند! و چشمانتان را از او دور میکنید بدانید که عاشقش شده اید.

همۀ ما دچار احساسات عمیق که قلبمان را به تپش می اندازد، شده ایم. هر بار که شخصی را میبینید و احساس میکنید که پروانه ها در معده تان در حال پرواز اند! و چشمانتان را از او دور میکنید بدانید که عاشقش شده اید. حال سوالی که وجود دارد این است: آیا بگوییم که عاشقش شده ایم یا نه؟کی عشقمان را اعتراف کنیم؟

عشق زیباست

عاشق بودن خوب است. پیدا کردن کسی که بخواهیم با او زندگی کنیم، روزمان را با او شروع کنیم و با او به پایان برسانیم و با او شاد باشیم، فوق العاده است.

اما تعیین اینکه زمان مناسب برای اعتراف عشقمان چه وقت است، برای فرد آسان نیست.

زمان را فراموش کنید. برخی افراد در مورد اینکه اعتراف کنند یا نه گیج مانده اند که در بیشتر موارد تصمیم به عدم اعتراف میگیرند. این وضعیت بیشتر در افراد جوان که به عاشق شدن اعتقاد چندانی نداشتند، پیش می آید.

بهترین زمان برای اعتراف این ۳ کلمۀ جادویی (من عاشقت شده ام)

علل متعددی وجود دارد که شما را وادار میکند به فکر درمورد اینکه این ۳ کلمۀ باارزش را بگویید یا نه. این علل ترس از عدم پذیرش، ترس از آسیب دیدن، ناامید شدن و شکست غرور است.

ولی بدانید که گفتن «دوستت دارم» در برخی از مراحل زندگیتان خیلی مهم است و ما میدانیم که دقیقا چه زمانی برای گفتن شما مناسب است:

زمانیکه که میدانید احساساتتان واقعی و درست است

اول از همه نیاز دارید که بدانید احساساتتان واقعی است یا نه. آنها میتوانند فقط یک شیفتگی باشند. اما هنگامیکه از احساساتتان مطمئن شدید، بدانید که راهی برای عقب برگشتن وجود ندارد.

شما میتوانید با یک حرکت دیدگاه شخصی را درمورد خودتان برای همیشه تغییر دهید. ما به شما پیشنهاد میکنیم که تا زمانیکه فرد مورد نظرتان با شما احساس راحتی کند، صبر کنید. بمباران کسی با «دوستت دارم» که بیش از ۳ بار با او دیدار نکرده اید، روش مناسبی نیست و خوب کار نمیکند. هنگامیکه فرد با شما راحت است، مطمئن باشید که میتوانید اشاره و ایمای کوچکی بکنید.

دقت کنید ما از شما نمیخواهیم صراحتا بگویید و فرد را عصبانی کنید؛ فقط بگویید که چقدر گذراندن وقت با او را دوست دارید و بخش بزرگی از زندگیتان را تشکیل داده است. او باید بداند که خاص است.

این ۳ کلمه معنی زیادی دارد، شما برای یکدیگر به مهمترین فرد تبدیل میشوید؛ پس آن را به راحتی استفاده نکنید. جملۀ قدرتمندی است.

روش های ساده را بکار ببرید

عده ای از افراد بر این باورند که گفتن این کلمات باید با حرکت و ژستی همراه باشد. این یک تصور غلط است. ما داستانهایی از افرادی را شنیده ایم که کشتی پر از شمع های روشن و گل رز برای فرد آماده کرده اند اما رد شده اند.

داشتن ژست خوب است اما به طور قطعی نمیشود فهمید جواب میدهد  یا نه. بنابراین از کارهای کوچک استفاده کنید، گل، شکلات و یا کتاب مورد علاقه اش را بگیرید. این حرکات کوچک میتواند حرکات بعدی را به دنبال داشته باشد. این کارها را در مکانهای به یاد ماندنی انجام دهید؛ بطوریکه اگر جواب داد، شما در آینده داستان خوبی برای تعریف خواهی داشت.

به یاد داشته باشید که عشق تحمیل کردنی نیست

موردی که ما میخواهیم در اینجا ذکر کنیم این است که عشق زورکی نیست و نمیشود کسی را مجبور کرد. واقعیت های ساختگی مبنی بر اینکه با چسبیدن و به ستوه آوردن فرد میتوان عشق او را بدست آورد کاملا نادرست است و کارساز نیست.

مزاحمت و آزار افراد، تعقیب آنها در همه جا برای ایجاد برخورد و صحنه و در کمینشان نشستن قابل قبول و خوشایند نیست. عشق واقعی زور نمیکند، عاشق بودن مجوزی به برای خود داشتن افراد نیست.

واقعی باشید، مثل عشقتان

از همه مهمتر این است که شجاع، مطمئن و واقعی باشید و ظاهرساز نباشید! برای بدترین حال آماده و در عین حال امیدوار باشید.

بدانید که این کلمات (دوستت دارم) قدرت بسیار بزرگی دارند؛ قدرتی برای تغییر زندگی. عشق خود را اعتراف کنید و آن را بپذیرید و اگر دل شکسته هستید خود را بلند کرده و لبخند بزنید.

عشق زیباترین چیز است. سپاس‌گزار باشید که این هدیه نصیبتان شده است و در عظمتش غوطه ور شوید.

آنیتا ریحانی فرد


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید