انتشار این مقاله


روزانه مغز خود را در پنج دقیقه تغذیه کنید!

گردش خون در مغز شما می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.
کیفیت زندگی شما بستگی به گردش خون در مغز شما دارد.

گردش خون در مغز شما می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. کیفیت زندگی شما بستگی به گردش خون در مغز شما دارد.
برای رشد، مغز نیاز به مقدار زیادی اکسیژن و گلوکز دارد (حتی بیش‌تر از عضلات شما در حال دویدن)، کاهش گردش خون می‌تواند خلق و خوی شما و مهارت‌های تصمیم گیریتان را به خطر بیاندازد. بهبود بخشیدن به گردش خونتان، به شما کمک زیادی می‌کند.

این مغز تغذیه شده است که به صورت موثری را تبدیل به انسان می‌کند. شامپانزه‌ها خون کمتری به مغزشان فرستاده می‌شود، چون در ماهیچه‌ها و روده‌ها نیاز بیش‌تر است. رژیم خام شامپانزه نیاز به خوردن غذای زیاد و پردازش آن دارد که بیش‌تر انرژی بقای خود را از آن بدست میاورد. انسان با شروع به پخت وپز، انرژی که به مغز می‌رفت، آزاد کرد.
اما ما باید این جریان را حفظ کنیم تا به قدرت کاملمان دسترسی داشته باشیم.

اگر معلولیت داشتید و قادر به پیاده‌روی نبودید؛ تحریک گردش خونتان دشوار می‌شد. من به تازگی قطعه‌ای اختراع کردم که راه رفتن را در افراد معلول تقلید می‌کند. این Quadriciser به سادگی و با تحریک گردش خون، نتایج شگفت انگیزی در موقعیت‌هایی که پیش بینی ضعیف‌تری می‌شد، داشت.


مقالات مرتبط:


آیا شما برای مدت زیادی می‌نشینید؟

حتی در افرادی که اغلب ورزش‌های شدید انجام می‌دهند، به مدت طولانی در یکجا نشستن، اکسیژن حیاتی و گلوکز را محدود می‌کند. اما می‌توانید برای جلوگیری از این اتفاق کاری انجام دهید.
فقط کافیست هم اکنون دراز بکشید و اجازه دهید سرتان بین دو زانویتان آویزان شود، بلافاصله اثر آن را خواهید دید. این کار فقط ده ثانیه طول خواهد کشید.
چرا هر پانزده دقیقه این کار را نکنیم! با انجام این کار به لگن، شکم، شانه‌ و گلویتان آرامش ببخشید. بلافاصله احساس نفس عمیق خواهید کرد که به معنی احیای جریان خون به مغزتان است. شما می‌توانید این تجربه را با قرار دادن دستانتان روی زمین افزایش دهید. ده ثانیه کافیست.


مردم با دیدن شما در حال انجام این کار چه فکری می‌کنند؟

  • آن‌ها متوجه می‌شوند شما از خودتان به خوبی مراقبت می‌کنید.
  • به این فکر می‌کنند که احتمالا دلیل خوبی برای انجام این کار دارید و‌ می‌خواهند آن را بدانند.
  • احتمالا با خود فکر می‌کنند که بهتر است آن‌ها هم این کار را انجام دهند.

ما خوش شانسیم که مغزی با قدرت ذخیره اطلاعات بالا داریم. شما می‌توانید هم اکنون به این قدرت ذخیره ضربه بزنید. چرا که نه!
آیا منتظرید کسی در میز کناریتان شروع به انجام این کار کند؟
آیا بیخیال مراقبت از خودتان می‌شوید، چون انتظار دارید بدنتان از شما مراقبت کند؟
یا شاید هم نگران درست انجام دادن آن هستید. آرامش بخشیدن به لگن، شکم، شانه‌ها و گلویتان در یک حرکت ساده‌ای نیست. اما اگر هم اکنون شروع کنید به زودی به حالت اتوماتیک درمیاید.
شما توانایی بهبود انرژی، خلق‌وخو، تصمیم گیری، مهارت‌های پردازش اطلاعات، هماهنگی و حافظه‌تان را با تکیه بر این حرکت و افزایش جریان خون به مغزتان، دارید.

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید