انتشار این مقاله


دی ام تی چیست و چه رابطه‌ای با رازهای مرگ دارد

در این مقاله سعی می‌کنیم اطلاعاتی را راجع به وقایع زمان مرگ و نقش ماده‌ی شیمیایی DMT در آن به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

دی ام تی (N,N دی متیل تریپتامین) یک ماده‌ی شیمیایی است که در ساختار بسیاری از گیاهان و بدن جانوران وجود داشته و هم مشتق و هم یک آنالوگ ساختاری تریپتامین می‌باشد. جمله‌ی قبلی جواب سؤال dmt چیست بود اما در جواب این پرسش که کاربرد دی ام تی چیست باید گفت که dmt یک داروی روانگردان یا سایکدلیک است و از نظر باستانی از زمان‌های قدیم در مراسمات آیینی برای القای حالات عرفانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعضی از روانپزشکان به دی ام تی لقب “مولکول روح” را داده‌اند. خرید و فروش دی ام تی در بسیاری از کشورها غیرقانونی است.

شما هم تاکنون راجع به دی ام تی چیزی نشنیده بودید

محل تولید دی ام تی در بدن راحت و آرام در مرکز مغز جا خوش کرده است، بطور دائم در میان جسم پینه‌ای، در میان دو نیکره‌ی مخ، بین دسته‌های عصبی اسفنجی گیر افتاده، با قسمتی از جمجمه به ضخامت ۶-۷ میلی‌متر پوشیده می‌شود و در نهایت با غده‌ای محاط شده که برای سال‌ها ما فکر می‌کردیم بدون کاربرد است و کار خاصی انجام نمی‌دهد؛ منظورم غده‌ی پینه‌آل یا اپی‌فیز می‌باشد. غده‌ای به این کوچکی در مغز طوری محافظت می‌شود که از قلب آن گونه مراقبت نمی‌گردد، اما واقعاً چرا؟ چون اگر قلب شما آسیب ببیند جان خود را از دست می‌دهید ولی اگر به این غده صدمه‌ای برسد نمی‌توانید به بهشت بروید!

غده‌ی پینه‌آل یا اپی‌فیز
غده‌ی پینه‌آل یا اپی‌فیز در مغز

غده‌ی پینه‌آل بر تولید هر دو ماده‌ی ملاتونین و پینولین تأثیر می‌گذارد ولی تمرکز ما بر ساخت ماده‌ای است که دی متیل تریپتامین (DMT) نام دارد. این ماده‌ی شیمیایی شاید عامل خودآگاهی در گونه‌ی انسان باشد؛ خودآگاهی توانایی درک “من” است. عده‌ای نیز این ماده را مرتبط با تجربیات بازگو شده هنگام مرگ می‌دانند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی تجربیات نزدیک به مرگ را از دست ندهید.

راز القای اثرات dmt چیست

اول بهتر است توضیح دهیم که ماده مخدر دی ام تی (اصطلاح ماده مخدر برای دی ام تی درست نیست!) در سراسر جهان غیر قانونی است؛ علت این موضوع قابلیت روان‌پریشی بالای این ماده است که بالاترین حد از این خاصیت را تاکنون در بین هر نوع ماده‌ی روانگردانی نشان داده است. این در حالی است که مغز ما به طور طبیعی روزانه مقداری دی ام تی می‌سازد.

دی ام تی چیست

دی متیل تریپتامین ماده‌ای است که رؤیاهای شما را رقم می‌زند. بله، درست است؛ هر شب که شما در نقطه‌ای از جهان سیر می‌کنید در حقیقت قانون منع حمل مواد مخدر را شکسته‌اید!

دی متیل تریپتامین ماده‌ای است که رؤیاهای شما را رقم می‌زند. بله، درست است؛ هر شب که شما در نقطه‌ای از جهان سیر می‌کنید در حقیقت قانون منع حمل مواد مخدر را شکسته‌اید!

و در نهایت به موضوع اصلیمان برمی‌گردیم. در هنگام مرگ مقدار زیادی از این ماده آزاد می‌شود. وقتی می‌گوییم مقدار زیاد، واقعاً منظورمان زیاد است! به فرض اگر در هنگام خواب یک لیوان دی ام تی آزاد می‌شود، در زمان مرگ رودخانه‌ای از آن به جریان می‌افتد.

خوب اهمیت غده‌ی پینه‌آل نه ایده‌ی تازه‌ای است و نه ناشناخته. از زمان گسترش تمدن انسانی نوعی ستایش و عشق‌ورزی نسبت به قادر مطلق دیده می‌شود که از آن به عنوان چشم درونی، همه‌چیزبین و یا محل تماس جسم و روح یاد می‌شود.

در سطحی تجربی اثر دی ام تی را در ایجاد انرژی‌های فوق‌العاده‌ای در زمینه‌ی پیچش زمان می‌توان مطالعه کرد. این به اصطلاح کش آمدن، به نظر می‌آید توسط قوی‌ترین ماده‌ی مخدر پدید می‌‌آید. بنابراین زمان کاملاً ذهنی است.

کسانی که تجربه‌ی استفاده از این ماده را داشته‌اند از دو موضوع درباره‌ی آن حرف می‌زنند:

  • کش آمدن زمان؛ آن‌ها زمانی به اندازه‌ی ۶-۷ دقیقه را تحت تأثیر دی ام تی به اندازه‌ی کل زمان زندگیشان توصیف می‌کنند؛ شب ۵۰ ساله‌ی کوب را در فیلم تلقین (Inception) به یاد بیاورید. اگر تمایل دارید درباره‌ی این موضوع بیشتر بدانید مقاله‌ی چگونه زمان را احساس می كنیم؟ مطالعه کنید.
  • آن‌‌ها وابسته به این که به کدام مذهب اعتقاد داشته‌اند، مسائل مربوط به آن‌ را در این مدت مدام در ذهن دارند

شاید دلیل این که می‌گویند لحظه‌ی مرگ به اندازه‌ی سال‌ها طول می‌کشد نیز افزایش میزان دی ام تی باشد که در طول این افزایش، مغز هنوز در حال فعالیت است. در واقع هر چه که در ناخودآگاه شما ثبت شده است در این مدت اتفاق می‌افتد.

تجربیات مصرف دی ام تی

حس لرز جریان مایع در بازوها اولین حسی بود که لونا بعد از تزریق دی ام تی به جریان خونش داشت.

او در یکی از اتاق‌های درمان ساختمان تحقیقات بالینی کالج سلطنتی لندن، در جریان یک مطالعه‌ی علمی درباره‌ی اثرات ماده‌ی توهم‌زای غیرقانونی، dmt، بود. نور اتاق کم به نظر می‌رسید و مثل این بود که یک آهنگ در پس‌زمینه پخش می‌شود. داخل مغز لونا، آنزیم‌ها در حال تجزیه‌ی دی ام تی بودند تا دارو را از جریان خونش پاک نمایند. توهمات مثل یک طوفان به مغز او ضربه می‌زدند. نوعی حس خوفناک بر او غلبه کرده بود.

dmt چیست

چشمان من بسته بود اما آنقدر اتفاقات گوناگونی می‌دیدم که تمرکز برایم دشوار شده بود. تنها تصویری که به یاد دارم خیل عظیم کتاب‌هایی بود که باز می‌شدند و از لابه‌لای آن‌ها، رنگین کمان بیرون می‌آمد.

من این لرزش را به یاد دارم. تنها زمانی که حسی مشابه این داشتم، زمان زایمان بود. حسی که مطمئن نیستی می‌خواهی کاری را انجام بدهی، اما راه برگشتی نیست، باید ادامه بدهی.

طبق انتظارات، لونا به طور ناگهانی پودر نشد تا به درون خلأ فضا-زمان بلعیده شود. تمامی داستان‌ها مربوط به ذهن می‌شد که تحت تأثیر داروی روانگردان dmt به وجود آمده بود.

طرز تهیه دی متیل تریپتامین

طرز تهیه دی متیل تریپتامین را بهتر از همه، بومیان آمازون می‌دانند که قرن‌هاست دی ام تی، ماده‌ی اصلی آیاهواسکا است. آیاهواسکا معجونی از گیاهان مختلف است که از قدیم‌الایام در بین ساکنین آمازون به عنوان معجونی شفابخش در درمان بیماری‌ها یا برای خلسه عرفانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معجون تلخ و قهوه‌ای آیاهواسکا از ترکیب دو گیاه آیاهواسکا و چاکرونا به دست می‌آید و قرن‌هاست که قبیله‌های آمازونی از آن با اهداف دارویی و عرفانی بهره می‌برند.

به نظر می‌آید طمع رازآلود مراسم آیاهواسکا چنان جذابیتی برای مستغربان جوان داشت که باعث شد نوعی توریسم آیاهواسکا در آمریکای جنوبی پدیدار گردد. بعضی از آن‌هایی که درباره‌ی دی ام تی تحقیق کرده‌اند باور به شفابخشی، چشمه‌ای از مرگ یا حتی زندگی پس از مرگ در نتیجه‌ی مصرف دی ام تی دارند. اما داروی بدون خطری هم نیست. آیاهواسکا در افرادی که زمینه‌ی مشکلات روانی دارند، موجب تحریک مشکلاتی شده و چهار سال پیش، یک توریست ۱۹ ساله‌ی انگلیسی پس از جشن آیاهواسکا جان خود را از دست داد.

علی تقی‌زاده


نمایش دیدگاه ها (87)
  1. سلام و خسته نباشید برای متن فوق العاده ای که گذاشتید
    شخصا خیلی استفاده کردم
    در پی سوالی مهمی که تو ذهنم ایجاد شدم علاقه مندم با نویسنده ی این مقاله صحبت کنم
    اگه محبت کنید و آدرس ایمیل یا شمار ه تماسی بهم بدید
    بینهایت ممنون میشم

  2. سلام
    من تا الان حدود بیست دفعه کمیکال یا بونزایی مصرف کردم
    که ۳ بار ب حالت مرگ رفتم از لحظه تولدم تا اون لحظه تو مدت ی رب جلو ذهنم اومده
    جوری که انگار لحظه مرگم فرا رسیده و به نوعی میشه گفت ب شکل قضاوت جلو ذهنم اومد ب همراه ی سری تصاویر خاصی و بعدش بالا اوردم و تو مدت دو ثانیه ب حالت عادی برگشتم

  3. سلام و درود بر همگی خواهش میکنم اگە کسی در مورد هورمون dmt چیزی میدونە بهم بگە چون ما یک تیم تحقیقاتی هستیم هدفمون گرد آوری تجربیات اشخاص در رابطە با این هورمون و چشم سوم هستش
    این شمارەی تلگرامی منە ***
    ممنونم

  4. سلام .. یه سوال فوق العاده مهم لطفا جواب بدید … آیا اگر یه کاری کنیم که غده پینه آل خارج از حالت طبیعی خودش هورمونهای خودش رو ترشح کنه … آیا در کار این غده بعدا خللی پیش میاد ؟؟ آیا ممکنه حجم تولید و ترشح هورمونها به صورت طبیعی کم بشه و بجایی برسه که دیگه تولید نشه . حتی موقع مرگ ؟؟

    ممنون

  5. سلام.من تجربش رو دارم مثل حسیه که پیامبر هنگام نزول وحی تجربه کرده ضمن اینکه افزایش خلاقیت و دریافت های شاعرانه از یم منبع مجزا غیر از خودت رو خواهی داشت.گرچه شاید اون همون ناخوآگاه در اوج باشه.خلاصه ریشه ادیان و باورهای خاصه.منم هنوز موندم توش.

    1. هیچکس نمیتونه حس اون موقع رو در غالب کلمات بیان کنه. یعنی دنیایی هست که شاید فقط با کشیدن نقاشی بشه یکم توضیحش داد که البته اونم به طور کامل توضیفش نمیکنه. اگر توضیحات بیشتر خواستی در خدمت هستم.

  6. سلام. من تجربه ای ندارم راجب dmt ولی چون یه سریا خواستن بدونن چه حسی داره، میتونن فیلم enter the void رو ببینن.(فیلم +۱۸) نزدیک ترین حس رو راجب dmt بیان میکنه. مصرفش هم تو خارج از کشور با مشورت پزشک و به صورت تجربی امکان پذیره.

  7. اگر چه دی ام تی (DMT ) نسبت به دیگر مواد مخدر، کم خطرتر است، اما در هنگام مصرف آن باید بسیار محتاط بود زیرا توهم زاترین ماده مخدر در تمام دنیا شناخته می شود.

    دی ام تی یا ان ان دی متیل تریپتامین، ترکیبی طبیعی است اما برای اولین بار در سال ۱۹۲۰ توسط یک شیمیدان بریتانیایی به نام ریچارد مانسک به صورت مصنوعی ساخته شد. تاثیرات این ماده مخدر تا سال ۱۹۵۶ کاملاً شناسایی نشده بود تا این که یک شیمیدان مجارستانی به نام استفن ژارا، دی ام تی را از عصاره گیاه حساسه (mimosa ) استخراج کرده و به بدن خود تزریق کرد.

    اثرات دی ام تی تنها ۵ تا ۱۵ دقیقه دوام خواهد داشت. اگر چه تاثیر این ماده مخدر بسیار کوتاه مدت است اما این تاثیر کوتاه مدت، قدرت قابل توجه آن را تحت الشعاع قرار نمی دهد و نئشگی آن طوری است که شخص فکر می کند برای ساعت ها، روزها، ماه ها و یا حتی سال ها ادامه داشته است.

    در خالص ترین شکل، دی ام تی به شکل کریستال بوده و معمولاً به شکل دود کردن مصرف می شود. شیوه ی دود کردن دی ام تی بسیار سخت است و اگر به درستی دود نشود تاثیر زیادی نخواهد داشت.

    بعد از استنشاق دود و نگه داشتن آن در ریه برای بیشترین زمانی که می توانید، رفته رفته صدایی شبیه زمزمه را خواهید شنید.

    این صدا با لرزش هایی شدید همراه شده و قبل از آن که متوجه شوید از هوش خواهید رفت. سپس وارد تونلی از رنگ ها و اشیاء هندسی خواهید شد که پایانی ندارد.

    اگر این دارو به درستی مصرف شود، شخص از این تونل خارج شده و وارد دنیایی از تصاویر باورنکردنی، رنگ هایی غیرقابل توصیف و تجربیات خارق العاده ای خواهد شد.

    مصرف کنندگان ادعا می کنند در این مرحله با خدا یا ماهیت هایی شبیه خداوند صحبت می کنند.

    نکته جالب در مورد این ماده مخدر این است که همه کسانی که آن را مصرف کرده اند تجربیات کاملاً مشابهی داشته اند و ادعا می کنند که وارد بُعدی دیگر از دنیا شده اند.

    1. فرد مصرف کننده تنها ۳۰ ثانیه بعد از آنکه نفس خودرا حبس می کند با شدت هر چه تمام تر وبا سرعت غیر قابل تصوری به بعدی دیگر منتقل می گردد.

      در طول این پرتاب که با سرعتی غیر قابل تصور رخ می دهد (تنها خطری که ممکن است متوجه فرد مصرف کننده باشد در این قسمت است چرا که فرد تازه کار که انتظار چنین اتفاقی را ندارد ممکن است تعادل خود را از دست بدهد و با توجه به موقعیت بر روی شی خطرناکی سقوط کند!) فرد احساس می کند که در طول کمتر از ۱۰ ثانیه جسم خود را از دست می دهد و آنچه که باقی می ماند تنها آگاهی محض است که در دنیایی ازعجیبترین اشکال و رنگها (متاسفانه قابل توضیح در مختصات این دنیا نیست چرا که معادلی برای این اشکال و رنگها در این دنیا وجود ندارد)غوطه می خورد.

      در این حالت مصرف کننده از دید ناظر بیرونی در خوابی عمیق و آرام فرو رفته است. ضربان قلب و تنفس کاملا طبیعی است در حالی که مصرف کننده در حال تجربه ی دنیایی بسیار بسیار متفاوت تر و غیر قابل توصیف است.

      معمولا بین ۵ تا ۱۰ دقیقه این سفر به طول می انجامد و در ۹۰% موارد فرد مصرف کننده بعد از اتمام سفر چیزی را به خاطر ندارد و تنها کلیات را به یاد می آورد.

  8. برخی از آثار سوء عوارض نامطلوب مصرف این ماده، همانطوری که امین گفت، اختلالات ادراکی است که تحت عنوان فلش بک، بصورت غیرارادی برای مصرف کننده روی می دهد و ممکن است با تکرار تصورات درد یا ناخوشایندی که در سفرها (یا همان تریپ های) تجربه شده احساس شده است، ارتباط فرد با دنیای واقعی را مختل سازد که در شرایط حساس نظیر رانندگی يا کار با تجهیزات خطرناک، منجر به فاجعه گردد.

  9. ب کمیکال شاید ربط مادی نداشته باشه اما تجربیات ادم از لحاظ قوت یک هزارم دی ام تی هست.ولی هست وربط داره اینو باید کسی ک در مورد اون درک و اگاهیه ک خداگونه هست ودنبالشه میفهمه و فقط این کار کمک میکنه ادم درگیرریهای ذهنیشو رها کنه و ب اون حالت برسه دی ام تی خیلی قوی…کمیکال ضعیف و بقیه این ها ب نسبت ضعیف تر…..

  10. سلام دوستان من نمی دونم این ماده چیه ولی سعی نکنین چشم سوم رو تحریک کنین خیلی خطرناکه و از اون خطرناک تر وقتیه که هیچ اطلاعی درموردش نداشته باشین چون اگه شروع به فعال شدن بشه فقط خدا می تونه نجاتتون بده و بهتون علم بیاموزه چون از طرف همه نوع انرژی مورد حمله قرار می گیرین و فشار عصبی وحشتناکی سراغتون میاد همش سعی می کنن ذهنتونو تسخیر کنن و اگه راه حق رو پیدا نکنین و مقاومتتون از بین بره به بی راهه کشیده می شین و کنترول ذهنتونو از دست می دین خواهش می کنم از مرز امنیتتون خارج نشین معمولا این مبحث جذاب هست و ادمو طرف خودش می کشه اشتباه نکنین و اینکه هیچ چیز بالا تر از عبادت خدا نیست توی هستی این کارو انجام بدین بعد می فهمین خیلی چیزا ارزشی ندارن

    1. آفرین به شعور و عقلت داداش حمید..‌امیدوارم خدا ازت راضی باشه…عاقبت به خیر بشی انشالله…بهترین و کاملترین حرف رو زدی….خدا اگه ببینه بندش واقعا ظرفیت و لیاقت لازم رو داره باورکن توانایی هایی خاص میده که به هیچ عقلی نمیگنجه…

  11. سلام.دوستان نظرات جالبی دادن و بسیار آموزنده.ولی یه بنده خدایی که خودشم میگه هیچ اطلاعی از این ماده نداره و نمیدونه چی هستش اومده داره در مورد مرزهای امنیتی میگه.در مورد خدا میگه.پس اگه اینطور باشه انسان نباید ههیچوقت کالبد شکافی میکرد و درباره بدن اطلاعات کشف میکرد چون گناه داشت.لطفا با حرفای صد من یه غازتون اظهار نظر نکنید.ممنون

    1. شما که هنوز تفاوت کالبد شکافی و پا گذاشتن در علوم و تجربیات ماورا رو نمیدونی نیاز نیست بحث کنی…لطفا یه سر حتما به تیمارستان روزبه بزن و چند تا از این کسایی که کارشون به توهم های شدید کشیده شده رو ببین بعد نظر بده…حداقل سند حرف من چند نفر هستن تو تیمارستان روزبه جوابت رو بدن

  12. با این اوصاف ک میگید باید بشه بدون مصرف و تحت تاثیر گزاشنش ترشح این ماده رو زیاد کرد…دوستانی که راجب کشیدن گل بنزای کیمیک یا هرچیزی گفتن باید بگم ک اینطوری ک من راجب dmtمطالغه کردم هیچ ربطی به چت کردن نداره حتی شما بعد از مصرف ایس(شیشه)توهم نمیزنید این مغز شماس که دوس داره توهم بزنه وگرنه توهمی در کار نیست…باز شدن چشم سوم باید یچیزی خارج از این حرفا باشه چیزی ک نمیشه دید…اگه تحقیق کردین و فهمیدن چظوری میشه بدون مصرف افزایشش داد شیر کنید لطفا ادرس ایمیل ***

  13. سلام به همه دانشجوها و هم وطن نان عزیزم.
    من پزشکی هستم که ۲۵ ساله دارم کار تحقیقاتی میکنم برای خواب زمستانی انسانی و در اواسط تحقیقاتم پی به این ماده dabel N دی متیل ترپتامین بردم.ماده ایست فوق تمام واسطه گیرنده های شیمیای چه در cns و چه درpns .رازها و مطالب محرمانه زیادی جمع اوری کردم و توجه کردم و ازمایش کردم و تمامی سوالات شما را به راحتی میتوانم بدهم اما بعنوان برادر بزرگتر میخواهم اطلا عات تان در همین حد باقی بماند و بیشتر یاد نگیرید.و چیزی را تجربه نکنید .خواهش میکنم .فقط ختم کلام بهترین اسمی که میتوان رویش گزاشت .ماده مرگ و روح است و حتی بهتر از ان میتوان اب حیات به ان لقب داد.

    1. اقاي كامران؛بنده هم كارشناس مهندسي پروژه هستم و ۳۸ سال در خصوص گاز NH3 تحقيقات ميداني انجام دادم.ماده ایست فوق تمام واسطه گیرنده های فيزيكي و شیمیای چه در سطح SKD و چه در CKD سطح ۳ و يا حتي۵.رازها و مطالب محرمانه زیادی هم جمع اوری کردم و توجه کردم و ازمایش کردم و مطالب فوق محرمانه زيادي دراين خصوص جمع اوري كرده ام تمامی سوالات شما را به راحتی میتوانم بدهم اگر درست و به اندازه در زمان مورد نياز در فضايي سربسته استنشاق شودباعث تحريك محرك هاي خنده و شادي خود فرد و افراد پيرامون فرد مي شود اما استفاده بيش از حد ان باعث احساس خفگي در فرد (چه مصرف كننده و چه اطرافيان پيرامون فرد) مي شود !!!

    2. اگر میدونستی تا همین جا هم افشا نمی کردی، هرکس باید دنبال اکتشاف و فهمیدن حقیقت از دریچه ی خودش باشه پس سعی کن راهنما باشی اگر چیزی هم میدونی ، نه باز دارنده و اینکه انسان میتونه بدون هیچ محرکی به این حالات برسه به شرط اینکه خواسته اش از زندگی کردن را فهمیده باشه نه اینکه بخاطر فرار از چیزی به این مواد رو بیاره چون به تباهی منتهی میشه.

  14. سلام دوستان عزیز. این مطلب خیلی جالب و گسترده هست. این حرف هایی که راجع به خطر این ماده میزنن شبیه حرف هایی هست که بچه های عرفان و این گروهها میزنند. که ممنکن هست یه ماجراهایی پشتش باشه. ولی از نظر علمی اگر کسی دنبالی باشه باید به این مسئله توجه کنه که این ماده اگر به طور مستقیم تزریق بشه حس خیلی بدی به شخص دست مید۶ و تجربه خوش آیندی نخواهد داشت. به طور کلی چون غیر طبیعی و مصنوعی هست، اتفاق خوب و جالبی در انتظار مصرف کننده نخواهد بود، حتی در حالت استنشاق و دخن.
    ولی این قسمت خیلی جالبه، یک نوشیدنی هست به اسم 《آیواسکا》 که در امریکای جنوبی از یک گیاه درست میشه که حاوی دی ام تی هست و میگن بهترین تجربه‌های دی ام تی رو برای آدم ها داشته. میگن مثل مرکبی از پر قو شما رو آروم بلند میکنه و میبره بالا و موقع برگشت خیلی آروم میاردتون پایین. ولی تزریق مستقیم این ماده شما رو مثل گلوله از یک تفنگ شلیکتون میکنه بالا و در آخر پرتتون میکنه پایین و بی خطر بودن اون اثبات نشده مگر به صورت طبیعی.
    خیلی جالب هست مطالعه کنید دوستان. مستند هم در این باره وجود داره.

  15. سلام
    من تجربه خاصی داشتم در حدی که تا ساعاتی پس از برگشتنم اول جرات و بد دوست نداشتم با کسی در میان بزارم..
    اما ه دوستی در باره این دنیا و واقعیت های پنهان آن به بحس پرداختم.. و مخاطب من ازم پرسید dmt مصرف کردم ! واین صحبت‌ها از زمان مصرفم می آورم!!
    ومن با این ماده آشنا شدم..
    اما مهم اتفاقاتی هست که بعد از برگشتم افتاد .. هنوز فکر میکنم قبلا مردم در همین دنیا و زندگیم به دو بخش تقسیم شده زندگی بعد از مرگم و بعد از مرگم فکر میکنم هر دو در جریان هستند..
    از ریاضی بدم میاد و هندسه،،،،اما الان دوتا فرمول گذاشتم جلو استادم اون خندید و گفت برای این مسئله یک فرمول در تمام دنیا هست.. و گفت اشتباه میکنم..اما دوتا فرمول هندسی برای حل مسئله نوشتم و وقتی دید که در هر سه فرمول جواب یکی است …بحس جدی تر شد تا جایی که به ترک تحصیل انجامید الان با علوم دیگری کار میکنم.. اگه تجربه نزدیکی دارید درمیان بگذارید تا بیشتر به هم اطلاعات بدیم..

  16. سلام
    خسته نباشید دوستان عزیز
    من به مدت چن سال مواد مخدر مصرف میکردم ولی نه این نمونه و الان مدت چن سال میشه که پاک شدم خداروشکر،در یکی از جلسات ان جی او با یه نفر اشنا شدم که ادعا میکرد مصرف کننده این ماده بوده،برای فهمیدن اینکه این ماده چی هست به این سایت برخورد کردم و الان دارم اینارو مینویسم،چیزی که جالبه برام اینه که اصلا دوس نداره درباره ی تجربه اش حرف بزنه ینی چه حالتی براش رخ میداده،اول فک میکردم داره خالی میبنده ولی بعد متوجه شدم بنده خدا راست میگفته،حالا قصدم ازین نوشته این بود که الان این بنده خدا نمیتونه کارش و تخصصش رو انجام بده چون قبلا این مواد رو‌مصرف میکرده و چیزای خارق العاده ای درست میکرده،این درسته که آدم مثه قبلش نمیشه یا حداقل اینکه هنوز یاد نگرفته که مثل قبل از مصرفش به زندگی برگرده،ازین موضوع رنج میبره و مدام میگه من نمیتونم زندگی کنم و همش حرف از خودکشی میزنه
    اگه کسی اطلاعاتی داره که میتونه کمکم کنه تا بتونم به این بنده خدا کمک کنه خیلی ممنون میشم اطلاعاتش رو در اختیارم بزاره
    چون الان چن وقته هر روانشناس یا مشاوری که میریم نمیتونه کمکش کنه خیلیا اصن نمیدونن این ماده چی هست وبا مصرفش چه اتفاقی می افته برا ادم
    ممنون میشم اگه از دستتون بر میاد بهم کمک کنین

    1. نباید سمت مواد میرفت ولی حالا کاریه که شده باید به فکر چاره باشه اینکه بگو به خدا توکل کنه به عیسی مسیح ایمان بیاره چون مسیح معجزه میکنه. مسیح تنها حقیقت و تنها نجات دهنده جهانه

      1. سلام. من این تجربه رو دارم ولی با دی ام تی مغزم نه دی ام تی مصنوعی . کم کم دارم ادمه عجیبی میشم . تمرکزم شدیدا بالا رفته . و دقیقا میتونم کارایی کنم که بیشتر از حده یه آدمه عادیه . دقیقا شبیه تجربه اون شخص با دی ام تی مصنوعی. من هیچی نمیدونستم در مورد این ماده . فقط میفهمیدم دارم تغییر میکنم . تواناییام بالا میره . تمرکز و قدرت تو اختراع اکتشاف فلسفه رهبری و مدیریت بالا میره . و چون دارم از دی ام تی مغزم استفاده میکنم خب همیشه دارمش . زندگی من تمام مدت شادی و لذته و خوشحالی و انرژیه زیاد . حس میکنم قدرته رسیدن به همه چیز رو دارم . ولی گه گاهی میرم سمتش که قدرتو نمایش بدم و هر سری هم موفق میشم . مثلا یه موفقیت اقتصادی بدست میارم برای اثبات حرفم‌. یا حالته کشف فرمول و رمز های کاری . ولی کسانی هستن که میخوان بهم صدمه بزنن . میخوان تمرکزمو بگیرن . من نمیدونستم این قدرت انقدر با ارزشه . ولی وقتی این افراد بهم حمله کردن برای خنثی سازی فهمیدم من به چیزی رسیدم که اگه مسیرمو پیدا کنم میتونه قدرته بزرگی باشه . به دوستتون بگید از این ماده دوری نکنه . اولا سعی کنه از مغزش استخراج کنه . ولی بازم چه دلیل داره این ماده رو ترک کنه وقتی با اون زندگیه بهتری داشته چرا اونو ترک کنه؟

  17. سلام..خیلیها گفتن این غده صنوبری و ماده ای که ترشح میکنه باعث میشه تا ما چیزهای ماروایی ببینیم و این غده رو به روح منتسب کردن که این با تعریف روح که از مجردات هست از لحاظ عقلی کاملا متناقض هست!!..به این جمله ای که در مقاله اورده شده دقت کنید!! (این ماده‌ی شیمیایی شاید دلیل هوشیاری گونه‌ی انسان باشد؛ توانایی درک “من”.) در علم فلسفه ثابت میشه که این درکی که همه ما از من داریم نمیتونه مربوط به جسم یا عضوی در جسم باشه!!و فقط میتونه مربوط به روح و نفس باشه چرا که روح غیر مادی هست و قابل تقسیم نیست ولی جسم قابل تقسیم به اجزای مختلفی هست که البته توضیحات بسیار مفصلی داره بنابراین نمیتونه این من به یک جسم در مغز اطلاق بشه!! اگه این چنین بود که علم ثابت کرده کل سلولهای بدن هر هفت سال یکبار کلا بازسازی و تازه میشن و سلولهای قدیمی از بین رفته و سلولهای جدید جایگزین میشن و طبیعتا مغز هم که عضوی از بدن هست شامل این موضوع میشه با این وجود باید ما در در طول زندگیمون به من های مختلفی تقسیم شده باشیم!!!! آیا یک آدم هفتاد ساله فکر میکنه که همون ادم ۵۰ ساله گذشته نیست!! پس نتیجه میگیرم این من مربوط به مغز یا عضوی در مغز نیست و مربوط به یه موجود مجرد که قابل تقسیم نباشه هست و اون روح هست..دوستان دقت کنید روح در بدن نیست اساسا نمیشه برای روح جایگاهی رو در نظر گرفت چراکه جسم نیست تا بخواد محدود به مکان باشه!! روح محیط بر بدن هست.
    حالا به این جمله ای که در متن بود دقت کنید:(دی متیل تریپتامین ماده‌ای است که رؤیاهای شما را رقم می‌زند. بله، درست است؛ هر شب که شما در نقطه‌ای از جهان سیر می‌کنید در حقیقت قانون منع حمل مواد مخدر را شکسته‌اید!)!! نویسنده گفته رویاهایی که ما در هنگام خواب میبینیم بخاطر ترشح این ماده هست!! سوالی که بوجود میاد اینه که چجوریه که وقتی ما خواب یه انسانی که مرده رو میبینیم و اون خبرایی از حوادث اینده میده و درست هم در میاد میتونه با این ماده مرتبط باشه؟؟؟!!!!!..حتی در بیداری هم خیلیها با ارواح ارتباط برقرار میکنن!! به نظر من نویسنده فقط قصدش این بوده که وجود روح و نامحسوسات رو منکر بشه و یک مادی پرست هست که به ماورا هیچ اعتقادی نداره!! جهالت تا کجا….

    1. سلام
      من نمیدونم شما چه فلسفه‌ای رو مطالعه می‌کنین ولی در فلسفه چیزی به نام روح مطرح نیست؛ اونچه که هست “ذهن” و “خودآگاهی” ئه. این مقاله‌ی برتراند راسل در مورد روح:

      “…با این وجود علم مدرن اشاره‌ای به وجود روح یا ذهن به عنوان یک نهاد ندارد؛ در واقع دلایل عدم باور به آن، بسیار بیشتر از همان دلایل به منظور اعتقاد نداشتن به ماده است. ذهن و ماده چیزی مثل شیر و تک‌شاخ هستند که برای تخت و تاج می‌جنگند؛ انتهای نبرد پیروی یک از آن‌ها نیست، بلکه معلوم شد که هر دو تشریفاتی هستند. جهان از وقایع تشکیل یافته، نه از چیزهایی که مدت زیادی باقی می‌مانند و خصوصیات متغیری دارند. وقایع را با روابط علیتی‌شان می‌توان داخل یک گروه آورد. اگر روابط عِلّی از یک دسته بودند، گروه وقایعی که حاصل می‌شود را یک شیء فیزیکی می‌نامیم، و اگر روابط عِلّی در دسته‌ی دیگری بودند، گروه حاصل شاید ذهن نامیده شود. هر رخدادی که درون سر یک انسان واقع شود، به هر دو گروه تعلق دارد؛ اگر گروهی از یک نوع در نظر گرفته شود، جزء تشکیل دهنده‌ی مغز اوست، و اگر داخل گروهی متعلق به نوع دیگری باشد، جزوی از ذهن اوست… ادامه‌ی مقاله (https://virtualdr.ir/2018/07/22/what-is-the-soul/)

      نکته‌ی دیگه اینه که هر چند سال یکبار اتم‌های تمام سلول‌های بدن طی ترن اوور سلولی جایگزین می‌شن، وگرنه محصوصاً سلول‌های مغز که در این موضوع حائز اهمیته سر جاشون هستن.
      من از این که شما میگین “خودآگاهی” ارتباطی با بدن نداره متعجب شدم! چطور ممکنه ساختاری از مغز، مثلاً هیپوکامپ کم بشه و ما هنوز بتونیم روی احساس فرد از “خود” قبلیش تأکید بکنیم. بدیهیه که کم شدن یک دست روی تفکر شما از خودتون تأثیری نداره ولی این در مورد مغز صادق نیست. در کل “خودآگاهی” (consciousness) یکی از بزرگ‌ترین سؤالات علمه و دانشمندان علوم اعصاب در سال‌های اخیر خیلی چیزها رو در موردش یافتن.

      نکته بعدی در مورد خواب! این یکی دیگه خیلی قدیمیه و الان شما میتونین با چند تا تحریک مغزی به فرد القا کنین تا خواب ببینه

      و اما در مورد ارتباط با ارواح! بزرگ‌ترین تلاش تاریخی برای اثبات روح به دانشمندا به یک افتضاح و رسوایی انجامید که میتونین اینجا داستانشو بخونین (https://goo.gl/ZnNZiX)

      و اما حرف آخر؛ در مورد چیزهایی که مسائل وجودی ما هستند، مثل کیهان، آفرینش، حیات و خودآگاهی، بهتره نقص وجودی مون رو در عدم درک اون‌ها با دلایل افسانه‌گونه‌ای که خارج از تئولوژی هیچ دلیلی واسشون وجود نداره پر نکنیم و منتظر بمونیم ببینیم در آینده چه چیزهای منطقی واسشون پیدا خواهیم کرد؛ همونطور که تاکنون به علم اعتماد کردیم و اون هم با دلایل قانع کننده‌ای مثل تکامل جواب ما رو داده

      موفق باشین.

      1. در فلسفه چیزی به نام روح مطرح نیست؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..این خنده دار ترین چیزی بود که شنیدم…ناموسا شما چه فلسفه ای رو مطالعه میکنی میگی در فلسفه روح مطرح نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        مطلب زیر رو مطالعه کن با دقت:!!
        (در سنت هندوئی؛ اعتقاد راسخی نسبت به روح وجود دارد. در این که انسان تنها از تن ساخته نشده، هیچ ابهامی در متون و تفاسیر دینی هندوئی وجود ندارد. بنابر دیدگاه هایی که در وداها تایید می شود، علاوه بر تن مادی، روحی نامیرا وجود دارد که از بدن مستقل است.

        در مذهب زرتشتی؛ روح، پرتو مقدسی از انوار الهی است و این گوهر تابناک و طاهر افلاکی در جسد خاکی و قفس وجود انسانی پنهان گشته که به مدت معیّنی تن را همراهی می کند. زرتشتیان بر این باورند همه ارواح از حقیقتی واحد صادر شده اند و جمیع افراد بشر از این نعمت الهی شریکند.

        در آیین کنفسیوس؛ در باره روح آمده که روح، فناناپذیر و باقی است. ارواح از هر طرف، جسم آدمی را احاطه کرده اند.

        در عهد قدیم؛ انسان، موجودی دانسته شده است که در آن، عنصر خاکی و روح الهی در هم آمیخته شده اند. روح سبب زندگی و حیات بخشی به بدن است. البته در کتاب مقدس یهودیان؛ شخصیت انسانی همچون یک کل مطرح می شود و روح از جسم جدایی کامل ندارد. به باور یهودیان، خداوند، روح را در انسان می آفریند و در زمان مرگ، آن را از انسان باز می گیرد و دوباره برای داوری به او باز می گرداند.

        دیدگاه عهد جدید به عقاید مطرح شده در عهد قدیم شباهت زیادی دارد.

        از این جهت، که همه به روح اعتقاد دارند و آن را جاودانه می دانند و بر این باورند که روح زمانی این تن را رها کرده و به دیار باقی و ابدی می رود.

        و البته تفاوتهایی هم وجود دارد: به باور مسیحیان، انسان، مخلوق خداست و اصل وجودش را به خداوند مدیون است. با این حال، او آمیزه ای از بدن و روح است. روح انسانی با خداوند شباهت دارد. در مسیحیت، روح، بی واسطه از خدا ناشی شده و عنصری ماورای طبیعی در وجود انسان است. به سبب وجود روح است که آدمی از ابدیت و ازلیت بهره برده است. نکته قابل توجه در آیین مسیحیت آن است که در این دین، عمل غیر مادی وجود انسان، خود، دوگانه است؛ یعنی روح و نفس از هم تفکیک می شوند.)
        حتی در برخی قبایل سرخ پوستی که هیچ درک و فهمی از تکنولوژی و فلسفه ندارن نوعی اعتقاد به روح وجود داره که وقتی رییس قبیله مرد گوشت اونو میخورن به باور اینکه روح رییس قبیله به بدن فرد دیگه ای وارد بشه و هیچ گاه از بین نره!!(صرفا اینها یک مثال بود که باور به روح ریشه در فطرت انسان داره نه مغز!!!!)
        در هزاران سال پیش اعتقاد به روح به صورت ذاتی و فطری در انسان وجود داشته به همین دلیل مردمان هزارن سال پیش همراه افراد مرده هنگام دفن وسایل زندگی و حتی برای اشراف زادگان پیش خدمت و کنیز دفن میکردن تا در دنیای بعد از مرگ اون فرد مرده راحت باشه!!! (صرفا اینها به عنوان مثال بود که باور به روح ریشه در فطرت انسان داره نه مغز!!!!) پیامبران هم برای همین اومدن این فطرت رو به مسیر اصلیش هدایت کنن.
        اینطور که مشخصه شما پیرو مکتب راسل هستی که یک خداناباور هست!!!!!راسل در کتاب اجتماع انسانی گفته علت اینکه انسانها به خدا اعتقاد پیدا کردن ناشی از ترس و جهالت بوده و هیچ دلیلی برای اثبات نظریه خود نداده!!!!!

        و اما در این مورد این جمله شما:!!
        (نکته‌ی دیگه اینه که هر چند سال یکبار اتم‌های تمام سلول‌های بدن طی ترن اوور سلولی جایگزین می‌شن، وگرنه محصوصاً سلول‌های مغز که در این موضوع حائز اهمیته سر جاشون هستن.)
        این هم از جمله خنده دار ترین جوک هایی بود که شنیدم!!!!!!!!!!شما میگین سلولهای مغز سر جاشون هستن؟؟؟؟!!!!! پس اگه اینطور میبود که مغز هیچ وقت نباید رشد میکرد و اندازش در همون زمان نوزادی همونقدر میموند و بزرگ نمیشد!!!!!!!!!!!!!!

        و اما این جمله شما:
        (نکته بعدی در مورد خواب! این یکی دیگه خیلی قدیمیه و الان شما میتونین با چند تا تحریک مغزی به فرد القا کنین تا خواب ببینه)
        درسته با تحریک مغزی میشه خوابهایی معمولی دید و حتی در حیوانتم خواب دیدن وجود داره ولی بعضی خوابهایی وجود داره که در اون افرادی که از فامیل بودن یا غیره به خواب طرف میان و باهم حرف میزنن و خبر از حوادثی در اینده میدن که دقیقا اتفاق میفته!!این رو نمیشه انکار کنید چون حداقل در فامیل و اشناها حداقل یک مورد وجود داره و همه ما شنیدیم ازین دست موارد وخودم بارها برام اتفاق افتاده !! یا مثلا در خواب فرد مرده ای بهمون میگه فلان چیز در فلان جا هست و دقیقا در واقعیت هم همون جا هست!!!!نکته بعد..خیلی ها در هنگام تجربیات نزدیک به مرگ جسم خودشون رو دیدن که پایین مثلا رو تخت بیمارستان قرار داره وهمه حرکات افراد دیگه رو میبینه و در بیداری توضیح میده و دقیقا مطابق واقعیت هم هست!! که در این مورد کتابهای زیادی نوشته شده!!..برای مثال یک نمونه از هزاران موارد در این مورد برید سرگذشت آنیتا مورجانی رو مطالعه کنید. https://tamasha.com/v/WzyX8 حتی بعد از اتفاقی که براش افتاد کتابی نوشت تحت عنوان کی زمردن کم شدم که پر فروش ترین کتاب به انتخاب نیویورک تایمز بود!
        اما این جمله شما:!!
        (و اما در مورد ارتباط با ارواح! بزرگ‌ترین تلاش تاریخی برای اثبات روح به دانشمندا به یک افتضاح و رسوایی انجامید که میتونین اینجا داستانشو بخونین (https://goo.gl/ZnNZi)
        چه کسی گفته که این داستان بزرگترین تلاش تاریخی برای اثبات وجود روح بوده!!!! اصلا چه کسی این داستان رو قبول داره؟؟؟!!! در کجایه ادیان اومده که برای اثبات روح باید به این داستان و امثال این داستان اکتفا کرد؟؟!!!..جمله ای هم که من گفتم فقط یه دلیل بود که خود شما هم باهاش بارها در خبرای مختلف ممکنه شنیده باشید من نگفتم که این تنها دلیل اثبات وجود روحه!!! هیچ کدوم از فلاسفه مسلمان یا غیر مسلمان برای اثبات روح به احضار ارواح استناد نکردن که بخواد با جعلی درومدن یک داستان کل وجود روح نقض بشه!!!!!..صرف از نظر از اینها الان خیلی از اساتید مدیتیشن هستن که روح خودشون رو از بدنشون بیرون میارن به مکانهای مختلف میرن و دوباره برمیگردن به بدنشون!!! حتی در ادیان مختلف هم هست این قضیه و از جمله در اسلام که افراد زیادی با مراقبه تونستن به این مرحله برسن!!

        شما گفتید همانگونه که به علم تاکنون اعتماد کردیم!! خودتون میدونید که علم هر دفعه یه چیزی میگه و هر روز یه نظریه میاد و نظریه های قبلی رو نقض میکنه اون وقت شما با چه عقل و منطقی میگید که همانطور که به علم اعتماد کردیم تاکنون؟؟!!!!!
        تکامل کدوم دلیل قانع کننده ای رو به ما ارایه داده؟؟!!!! شما هم دقیقا مثل بقیه خداناباوران نظریه تکامل رو میپرستید!!!خودتونم میدونید داروین که نظریه تکامل رو ارایه داده شخصی مسیحی و به شدت خداباور بوده و در موقع مرگ کتاب انجیل رو رویه سینش گذاشته بوده!!!! حالا شما میایید و نظریه تکامل رو برای انکار خدا استفاده میکنید!!!!!..نظریه تکامل الان دیگه خیلی قدیمی و پیش پا افتاده شده و هیچ دانشمندی قبولش نداره مگر افرادی مغرض و با هدفی خاص اون هم برای انکار خدا!!!..یک دلیل بسیار ساده برای رد تکامل اینه که بر اساس نظریه تکامل نسل انسان از میمون هست و تکامل یافته..حالا سوالی که پیش میاد این هست که اگر نسل انسان از میمون هست پس الان نباید هیچ گونه میمونی روی زمین وجود داشت چون این میمون به تدریج تکامل پیدا کرده و شده انسان!!!!!!..با اینکه الان میبیینیم دهها نوع از نژاد میمون روی کره زمین زندگی میکنن!!!..الان فسیلها و استخوانهایی که از ملیون ها سال پیش کشف شده و مربوط به نژادهای مختلفی از انسان هست کاملا مشخص میکنه نژاد انسان مربوط به خودش بوده و نه از میمون!!!…واقعا اینهمه حرص خوردن و تعصب روی نظریه نخ نما و پوسیده تکامل از سوی برخی افراد عجیب هست!!

        و اما حرف آخر:
        بهتره ما دیدگاه تعصبیمون رو در مورد مسایل ماورایی که جزء اساسی ادیان رو تشکیل میده عوض کنیم و با دیدگاهی خالی از عقده و تعصب و با دیدگاهی عقلانی و منطقی به قضیه نگاه کنیم.تمام هدف افرادی مثل شما و با دیدگاه شما اینه که به هر دری بزنن تا مثلا به خیال خودشون مسایلی که مربوط به ماورا میشه رو رد کنن و در نهایت هم بگن خدایی وجود نداره و کارهای دنیایی خودشون رو توجیه کنن و دقیقا مثل انسانهای گذشته که سرگذشتشون در قران هم اومده وقتی جواب منطقی در برابر مسایل منطقی و عقلی پیدا نمیکنن میگن افسانه ای بیش نیست!!!!….
        به امید روزی که تعصبات و تقلید از تفکرات دیگران رو کنار بگذاریم و منطقی و عقلانی فکر کنیم…

        1. سلام،بنده ازبعضی ازدیدگاهاومطالب شمااستفاده کردم،امابعضا مطالبیم که شماعنوان کردیدبخصوص درموردنظریه داروین وعقایدشخصیشون وبعضی مطالب که من نمیخوام واردجزئیات بشم کاملاتضادعلمی داره،ضمن اینکه درنظریه داروین تاجایی ک من مطالعه کردم تکامل انسان ازنسل میمون نیست،ازنسل آبزیانی مثل ماهی هست که علم دراین مورددلایل ومستندات کافی ارائه داده.که اینجاجای اشاره به اونهانیست.

    2. ببینید دوستان این مطالب تا وقتی برای شما معنی داره که دی ام تی رو مصرف نکرده باشین
      شما که سنگ ادیان رو به سینه میزنید ۱بار که دی ام تی مصرف کردین اونوقت ببینم علاقه ایی دارین به نفس و روح دارین

  18. منم استفاده کردم. شاید حتی بتونم اگر کسی خواست براش تهیه کنم. البته انواع متفاوتی داره و بسته به نوع مصرف تاثیرات متفاوتی هم داره.
    مثلا کشیدن داخل پایپ با تنفسش و یا خوردنش فرق داره. کیفیت ها و مدل های متفاوتی هم داره.
    کمتر کسی میتونه تا اون حد نهاییش بره که خیلی هم باشکوه هست.
    اگر کسی راهنمایی خواست ممکنه من بتونم کمکش کنم

  19. سلام در مورد دراگ های سایکدلیک میخواستم یه چیزی بگم .دوستان عمدتا مصرف این دراگ ها تخریب زیادی نداره اما سوء مصرف این دراگ ها قطعا تخریب زیادی داره.یه دوستی زیر همین مقاله یک دیدگاه نوشته بود در مورد یه اقایی که قبلا DMT مصرف میکرده و الان زندگیش تبدیل به جهنم شده .در این مورد باید بگم DMT عمدتا یک نوع و مرغوب نیست بلکه نمونه های زیادی با ناخالصی های مخرب وجود داره که در ایران بسیار زیاد هستند و dealer ها هم این رو به شما نمیگن و فقط دنبال پول هستن.اما یک چیز دیگه هم هست اینه که احتمالا این دوست شما حداقل هفته ای یک بار این ماده رو استفاده میکرده و این کار دیوانگی محض هست ( این ماده رو توهمزا ترین محرک دنیا میدونن) پس واقعا دیوانگی محض هستش. درکل میخواستم بگن که تجربه دراگ های سایکدلیک اصلا بد نیست بلکه خوب هم هست و انسان میتونه از این تجربیات استفاده کنه و زندگی خودش رو بهتر بسازه. ممنون از این سایت خوب. امیدوارم کمک کرده باشم. کسی سوالی هم داشت میتونه از طریق اینستاگرام و یا ایمیل بپرسه جوابگو هستم.
    Instagram:@Hossein.arb1
    Email: hosseinlord38@gmail.com

  20. این یکی از بهترین‌حس های دنیاس
    سرتاسر با ال فرق داره
    با dab فرق داره
    دیدی وقتی تو خواب ایندتو میبینی؟
    اینم میتونی ایندتو ببینی
    بعدی دیگر
    بعد استثنایی
    یه بعدی که هرکسی‌نصیبش نمیشه
    گرونه ولی باارزشع
    و اصن جز مواد مخدر نمیشه دونستش
    و هرکس بگه مصرف این ماده باعث میشه معتاد بشی یا هرچی اصن واقعیت ندارد
    و یک جور توهین عه.
    ن‌توهین به طرفی که DMT برداشته بلکه توهین‌به خودت که ازادی رو از خودت منع‌کردی
    باب‌مارلی نمیخواست ماده مخدر رو ازاد کنه بلکه میخواست حقوق شخصی هر فرد رو ازاد کنه یه ازادی واقعی‌که خودت تصمیم‌گیرنده خودت باشی ن کس دیگه ای…
    DMT یک ماده انتیوژن است
    یک ماده دارای هوش و اسپریت است
    جهان حقیقی بعد از مصرف ناتما یا همان آیاهواسکا یا همان معجون خوراکی DMT است
    و من یک نفر رو میشناسم چندبار تجربه کرده و هرکس میبینش میپرسد چندسالته میگه ۷۰ سالمه
    چرا که در اصل ۳۰ سال دارد ولی در دورهDMT هربار ۵ سال الی چندسال بزرگتر از خودش بلند میشود و بااینده خود کسل کننده خود را میبینر و حقایقی دست میابد از گذشته و ایینده و جهان واقعی که هرکس دیده باشد و واقعیت رو دیده باشد
    نشبت به این‌دنیا خنده اش میگیرد
    قول‌میدم.
    حتما بردارید حتی شده یکبار…
    Xoskixen

  21. با علم محدود انسان نمی توان اسرار جهان را کشف کرد
    مصرف دی ام تی بعنوان ماده مخدر برای شما انسانها می تواند شما را به نیروانا برساند و یا پوچی و یأس
    هر کس به اندازه ی درکش حقیقت جهان را درک می کند
    دی ام تی یا مولکول ماوراء .آگاهی از این موضوع عواقب ناگواری می تواند داشته باشد
    این موضوع که با قدرت آن می توان جهان را نجات داد یا نابود کرد کاملاً درست است جهانی که تو ساخته ای همه چیز تصور توست. خدا را همانگونه که تصور کنی عینیت می یابد .این جهان پیچیده اما بینهایت زیباست پس از آن نهایت بهره را ببر و خودت را جشن بگیر خدای ترسان

  22. فیلم “enter the void” تجربه مصرف DMT را تا حد زیادی به انسان القا می کنه، در واقع این ماده توسط خود مغز ترشح میشه و همش سراسر توهم(شبیه سازی) و اینکه سرعت پردازش مغز انسان تا چندین برابر بیشتر از حالت طبیعی میشه حتی پردازش تصویر مغز از ۲۵ فریم در ثانیه هم بیشتر میشه، در واقع مغز شروع میکنه به شبیه سازی خاطرات و اطلاعات موجود در حافظه و اطلاعات دریافتی از محیط اطراف با درکی متفاوت نسبت به حالت کارکرد بدن در مواقع نرمال بودن و همه چیز بستگی به درک خودت داره و اینکه بدونی همه ی این حالات در مغز انسان اتفاق می افته و همه ی این بحث ها و اظهار نظرها حاصل تفکرات انسان که این تفکرات خود نیز حاصل تجربیات ما از محیط اطراف طی سالیان زندگی است و اینکه بدون مصرف این مواد میتوان ترشح این ماده در بدن را تجربه کرد، دقیقا ثانیه های اول بعد از بیداری از خواب کوتاه مدت که این ماده هنوز در مغز به مقدار ناچیز وجود دارد و انسان در مرز بین خواب(دنیای ساختگی ذهن) و بیداری (دنیای ادراکی ذهن) قرار داره و درک متفاوتی نسبت به واقعیت داره و یا خواب های تو در تو به عبارتی خواب دیدن در خواب همه این ها حاصل قدرت بالای ذهن انسان و ضمیر ناخودآگاه ما هست و حقیقت خیلی فراتر از همه ی این صحبت ها هست پس باید به دنبال شناخت کامل خودمان باشیم به هر طریقی که باعث نابودی خودمان نشویم.

  23. دوستان هر کسی که واقعاً تجربه کرده اگر میتونه به ما هم آگاهی بده، لطفاً از گفتن نظرات بدون تجربه پرهیز کنید شاید دی ام تی باعث مرگ یا پیشرفت یک انسان بشه، پس اگر تجربه داشتید نظر بدید. ممنون

  24. زگهواره تا گور دانش بجوی. هیچوقت با روایات و… برا ذهنتون مانع درست و محدود نکنید انسان از روح خدا جدا شده مثل خدا میتونه باشه و دوباره به روح به خدا برمیگرده انالله و انا الیه راجعون. اکثرا توانایی های عرفانی حالا بصورت علمی با روشهای ساده تر و سریعتر انجام میشه. زمان خرافات به پایان رسیده پول در آوردن و شهوترانی و… زندگی حیوانات هست بطور عادی و سالم در تعادل مادی زندگی کنید ولی برای فهمیدن و رشد محدود نباشین انسان میتواند چن هزار سال عمر رو تجربه کند کند و نادیدنی هارو ببیند و بشناسد آگاه شود به قدرتهای مافوق طبیعی برسد ولی قبل از کسب و تجربه قدرتهای ماورایی، باید از راههای علمی و مذهبی که اکثرا محتواشون مششابه هست استفاده کرده و خودتونو آماده کنید تا روانی نشین و در راه درست استفاده کنید. وضو نماز و روزه هم جسم و هم ذهنو رشد و آماده میکنه نوعی قوی از مدیتیشن هست و… و DMT نیز موقتا چشم سوم رو باز میکنه اما کسانیکه آمادگی ندارن حتما تعادل خودشونو از دست میدن و بخود و دیگری آسیب میرساند مثلا کسی رو بصورت حیوان وحشی میبیند(شکل واقعی) اونوقت یا میارسد دیوانه میشود یا بهش حمله کرده میکشدش. دود بعضی گیاهان(سرخپوستاهم خوب میشناسن) و اقاقیا هم اون حالتو تا حدی ایجاد میکنه.
    @sange_shafa1

  25. دوستان عزیزم من چندین بار قارچ جادویی مصرف کردم و بهتر بگم فروشنده این مواد هستم ( سایکدلیک)
    DMT خالص حاصل استخراج از گیاهان هست که به شکل خیلی حساس به دما و نور هست و به شکل کریستال های شبیه به پر هست( فرم خالص)
    در نتیجه داخل فویل های کوچیک آلومینیومی بسته بندی میشه
    کسانی که از من خریدن ترجیح دادن در موردش به من چیزی از تجربیاتشون نگن
    ولی من با توجه به چیزایی که دستگیرم شده بهتون میگم تا زمانی که آمادگی روانی برای این موضوع ندارید مصرف نکنید
    آمادگی روانی خیلی مهم هست و به موضوع خیلی اهمیت بدید
    سایکدلیک ها کلا باعث افزایش کارایی مغزتون میشن که من به شخصه توی مسیر درستی ازش استفاده میکنم و به زندگیم هدف و جهت میدم که سالم باشم . من با کمک ماشروم خیلی تونستم به لحاظ شخصیتی خودم رو بهبود بدم و امیدوارم یه روزی به DMT هم مسیر تازه از فلسفه وجودی خودم رو کشف کنم.
    @siavash361

  26. درود دوستان من هم مصرف مشابه ای داشتم وواردبعدبعدی شدم وتجربیات بسیارعالی ای داشتم ک دراونجاباناخوداگاهم دیدارکردم وکلی حرفهاب من زد ک واسه ایمان اوردن من ب این اتفاق درست توتاریخی ک تعیین کرده بود اون ۳اتفاقی ک گفت میفته انجام شد وازاینده واتفاقانی ک کلی واسه خودم سوال بود ج داد.وواقعا ب هیچ عنوان دلم نمیخواست ک ب زمین برگردم وجالبه ک بهم گفت رسالتی روی زمین دارم ک بایدانجام بشه وبعاازاتمام اون کار درسن…..راحت میتونم برگردم ب بعدبالا.وازنظرمن ک تجربه کردم توهم وخیال نبود .دراون حالت مغز ازحالت نرمال وطبیعیش خارج میشه و روح بدون محدودیت سفرهاش روآغازمیکنه وقصدم ازاین نوشته اینه ک هرآدمی بنا ب فرکانسش وارتعاشاتی ک دراون قرارداره وذهن پرسشگرش دنبال هرچیزی ک هست اون روجذب میکنه.مثلا اگرشخصی ک پرازانرژی های منفی باشه واستفاده کنه مطمعنا باچیزهای بسیارناخوصایندی روبرومیشه باجانوران وماوراطبیعه های بعدچهارمی ک تجربه ای بس ترسناک وخطرناک است چون باعث تداخل درزندگی میشه وچیزهایی ک مشاهده میشه قابل فراموشی نیس ولی کسانی ک باانرژی مثبت وحال خوب وبرای کشف استفاده میکنن دراونجا باناخوداگاه یاچیزی ب اسم راهنما برخوردمیکنن و ب ج وپرسش هاخواهندرسید پس لطفا تحت هرشرایطی و برای یک سری فازهااستفاده نکنین چون اثراتی ک درزندگی میگذاره متفاوت وغیرقابل فراموشی است.

  27. درود دوستان من هم مصرف مشابه ای داشتم وواردبعدبعدی شدم وتجربیات بسیارعالی ای داشتم ک دراونجاباناخوداگاهم دیدارکردم وکلی حرفهاب من زد ک واسه ایمان اوردن من ب این اتفاق درست توتاریخی ک تعیین کرده بود اون ۳اتفاقی ک گفت میفته انجام شد وازاینده واتفاقانی ک کلی واسه خودم سوال بود ج داد.وواقعا ب هیچ عنوان دلم نمیخواست ک ب زمین برگردم وجالبه ک بهم گفت رسالتی روی زمین دارم ک بایدانجام بشه وبعاازاتمام اون کار درسن…..راحت میتونم برگردم ب بعدبالا.وازنظرمن ک تجربه کردم توهم وخیال نبود .دراون حالت مغز ازحالت نرمال وطبیعیش خارج میشه و روح بدون محدودیت سفرهاش روآغازمیکنه وقصدم ازاین نوشته اینه ک هرآدمی بنا ب فرکانسش وارتعاشاتی ک دراون قرارداره وذهن پرسشگرش دنبال هرچیزی ک هست اون روجذب میکنه.مثلا اگرشخصی ک پرازانرژی های منفی باشه واستفاده کنه مطمعنا باچیزهای بسیارناخوصایندی روبرومیشه باجانوران وماوراطبیعه های بعدچهارمی ک تجربه ای بس ترسناک وخطرناک است چون باعث تداخل درزندگی میشه وچیزهایی ک مشاهده میشه قابل فراموشی نیس ولی کسانی ک باانرژی مثبت وحال خوب وبرای کشف استفاده میکنن دراونجا باناخوداگاه یاچیزی ب اسم راهنما برخوردمیکنن و ب ج وپرسش هاخواهندرسید پس لطفا تحت هرشرایطی و برای یک سری فازهااستفاده نکنین چون اثراتی ک درزندگی میگذاره متفاوت وغیرقابل فراموشی است.

  28. ببینید دوستان کلا برای مصرف مواد مخدر به ویژه دی ام تی باید امادگی ذهنی داشته باشین وگرنه اسیب میبینید باید یه پیشینه ذهنی داشته باشین مخصوصا درباره متافیزیک یا عرفان حلقه و … تا چیزهایی که میبینید و تجربه میکنید براتون تا حدی ملموس باشه وگرنه ممکنه به دلیل عدم اگاهی براتون جز ترس و اضظراب چیزی نباشه . قبل از کشیدن هدفتون مشخص باشه وگرنه گیج میشید . هممون عوارض شیشه رو میدونیم دوستی داشتم که مدتها شیشه میکشید بدون اینکه به خودش و بقیه اسیبی بزنه . میدونید چرا؟ چون اشفتگی ذهنی نداشت کسی که از لحاط روحی مشکل داره معلومه با مصرف مواد حالتش تشدید میشه و اسیب میبینه به نظرم بهترین حالت مصرف روانگردنها به خصوص ماشروم و دی ام تی برای کشف حقیقت جهانه و بدترین حالت برای مصرف ، با هدف فرار از مشکلات و عادت به مصرفه .

  29. سلام بر دوستان من هیئت علمی دانشگاه پزشکی هستم . یک مرکز تحقیقاتی به نام روح ذهن بدن در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه انداختیم تا در این رابطه به طور آکادمیک کار کنیم که معاونت درمان مخالفت کرد و… در هر حال آنجا با کسانی مصاحبه کردیم که پس از خروج از بدن تجربیات و اطلاعاتی به دست آورده بودند که قابل انکار نیست رویاهای واقعی، دیدن اتفاقاتی از آینده در خواب یا بیداری که رخ می دهد(آینده ای که در جهان فیزیکی هنوز به وجود نیامده پس طبعا با وسیله ای فیزیکی نمی توان به آنها دست یافت) و خیلی واقعیات دیگر. من در آن مرکز تحقیقات کسی را دیدم که با استفاده از تریاک از آینده خبر می داد، البته با ذهنی تخدیر شده گاهی سیمش وصل می شد! چاره ای جز وجود روح وجود ندارد و تنها با مغز و سیستم عصبی مرکزی نمی توان آنها را توجیه کرد. علم تجربی در این زمینه آزمایشهای زیادی انجام داده و به نتایج زیادی رسیده است. مقدمه روانشناسی هیلگارد را ببینید، کتاب زندگی پس از زندگی دکتر ریموند مودی را بخوانید. موسسه سایکو سوماتیک در انگلستان این موارد را ثبت و تحلیل می کند، کتاب انسان روح است نه جسد دکتر عبید جالب است…. معمولا امثال دی ام تی و مسکالین و ال اس دی و سیلوسایبین را روانگردان می دانند برخی هم آنها را روان نما می نامند که محتویات ذهنی یا ورحی خود فرد را آشکار می کند. هاکسلی در کتاب درهای ادراک تجربه خود از مسکالین و تجربه حالاتی بهشتی را شرح داده و مترجم فارسی به امید آن تجربه با مصرف مسکالین به حالتی جهنمی رفته است! تا آنجا که من فهمیدم حالت روحی هم مانند افکار و احساسات و امثال آن پایه ای در مغز دارد چون مغز وسیله سلطنت روح بر بدن است. برای ادراکات فراطبیعی باید مغز ساکت شود تا روح بتواند از جهان مادی و جهان ذهن جدا شود و وارد عوالم ماورایی شود و این مواد به قسمت اول کمک می کند یعنی آرامش ذهن و جدا شدن از حواس، البته فقط در برخی موارد خیلی خاص و در بیشتر موارد فرد را به عالم اوهام می برد یا عالم شیاطین .آزمایشهای گذاشتن فرد در شرایط محرومیت حسی هم این را ثابت کرده است. اعمال مذهبی،اربعین گیری ذکر و مانترا و… راه طبیعی و کم خطر آن است البته آن هم باید زیر نظر استاد باشد. اما موادی که نه ترکیب آن و نه دوز مصرف و نه نحوه مصرف آن و تاثیرات دراز مدتش هنوز مشخص نیست خیلی خطرناک است. غیر از این که زمینه های ذهنی و روانی مصرف کننده هم در نوع تاثیر آن کاملا موثر است و به همین خاطر نمی توان یک اظهار نظر کلی در باره آن کرد. مقاله تجربه عرفانی داروهای روان نما از دکتر عطا انزلی هم جالب است. علمی و فلسفی و عرفانی بحث کرده. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید