انتشار این مقاله


بهترین تصاویر هفته به انتخاب نشنال جئوگرافیک (۳)

دکتر مجازی، شما را به مشاهده‌ی بهترین تصاویر هفته به انتخاب National Geograohic دعوت می‌کند.

سایت نشنال جئوگرافیک (National Geographic) روزانه تصویری را متناسب با معیارهای کیفی و موضوعی، به عنوان بهترین عکس روز منتشر می‌کند. سایت دکتر مجازی تصمیم دارد مجموعه‌ای هفت روزه از این تصاویر را به دیدگان شما ارزانی دارد. امیدواریم از مشاهده‌ی آن‌ها لذت ببرید.


بهترین تصاویر هفته ۲۲دسامبر ۲۰۱۷

Down the slope

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Federico Ravassard
یک اسکی باز در سراشیبی Alta، در حال اسکی سواری است. Alta یک پیست اسکی نزدیک شهر Salt Lake در Utah است. در این مکان سالانه حدود ۴۵ فوت برف می‌بارد.

بهترین تصاویر هفته۲۳  دسامبر ۲۰۱۷

Keep anemones close

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Marek Koszorek
یک خرچنگ چینی دزدانه در حال دید زدن از درون خانه خود در  شقایق دریایی، در سواحل تایلند است. برای جلوگیری از گزش شقایق، خرچنگ خود را با موکوس شقایق می‌پوشاند در این صورت بازوچه‌های شقایق نخواهد توانست حضور خرچنگ را تشخیص دهد.

بهترین تصاویر هفته۲۴ دسامبر۲۰۱۷

Red hot

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Joseph Anthony
در پارک ملی آتشفشان هاوایی، جریانی از گدازه در حال ریختن به درون اقیانوس است. عکاس این تصویر به هنگام طلوع آفتاب این تصویر را ثبت کرده است.

بهترین تصاویر هفته۲۵ دسامبر ۲۰۱۷

Winter wolf

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Bernt Østhus
با افزایش شکار گرگ‌ها در فنلاند، این جانوران کمیاب شده‌اند. بنابراین دیدن یک گرگ نر در یک صبح سرد زمستانی، بسیار حیرت‌انگیز است. عکاس این تصویر توضیح می‌دهد که دیدن گرگ‌ها در زمستان نادر است و اغلب در تابستان مشاهده می‌شوند.

بهترین تصاویر هفته۲۶ دسامبر ۲۰۱۷

How to whale

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Anuar Patjane
در جزایر Revillagigedo مکزیک، یک نهنگ گوژپشت مادر در حال آموزش به فرزند خود برای چگونگی نفس گیری و شناور ماندن در آب است. بچه نهنگ‌های گوژپشت با وزن ۱ تن به دنیا می‌آیند. و در طول ۱ سال حدود ۱۶۰ گالن از شیر مادر خود به صورت روزانه تغذیه می‌کنند.

بهترین تصاویر هفته۲۷ دسامبر ۲۰۱۷

Floating market

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Sina Falker
بازارچه‌ی شناور Lok Baintan در اندونزی، ۵۰۰ سال است که صدها قایق پیش از طلوع  خورشید جمع می‌شوند. همزمان با قایق سواری در مسیر رودخانه، زنان قایق ران میوه‌، سبزیجات، کیک و گوشت‌های تازه خود را می‌فروشند.

بهترین تصاویر هفته۲۸ دسامبر ۲۰۱۷

Little lions

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Ali Saifaldeen
بچه شیرها به دنبال دو شیر بالغ را افتاده‌اند. این تصویر در Masai Mara کنیا گرفته شده است. شیرهای ماده‌ی یک گله معمولا همه با هم در یک دوره‌ی زمانی یکسان، زاد و ولد می‌کنند و بچه شیرها را با هم پرورش می‌دهند.

صبا حقی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید