انتشار این مقاله


بهترین تصاویر هفته به انتخاب نشنال جئوگرافیک (۴)

دکتر مجازی، شما را به مشاهده‌ی بهترین تصاویر هفته به انتخاب National Geograohic دعوت می‌کند.

سایت نشنال جئوگرافیک (National Geographic) روزانه تصویری را متناسب با معیارهای کیفی و موضوعی، به عنوان بهترین عکس روز منتشر می‌کند. سایت دکتر مجازی تصمیم دارد مجموعه‌ای هفت روزه از این تصاویر را به دیدگان شما ارزانی دارد. امیدواریم از مشاهده‌ی آن‌ها لذت ببرید.


بهترین تصاویر هفته۲۹ دسامبر ۲۰۱۷

Earn Your Stripes

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Kevin Tanenbaum
در طول بازی NCAA در لاس وگاس، افسران نیروی هوایی از پایگاه نیروی هوایی Nellis، پرچم بزرگ آمریکا را بالا گرفته‌اند.

بهترین تصاویر هفته۳۰ دسامبر ۲۰۱۷

Fierce Look

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: NicolÁs Mango Marri
یک عقاب سیاه، در حال دوش گرفتن در Misione آرژانتین. لحظه‌ای چشم او با پلک سوم –پلک سوم غشای سفید رنگی است که در پرندگان، خزندگان و برخی پستانداران وجود داشته و موجب حفاظت از چشم و مرطوب نگه داشتن آن می‌شود.- پوشیده شده است.

بهترین تصاویر هفته۳۱ دسامبر ۲۰۱۷

Rainbow Village

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Haitong Yu
رخت‌ها در حال خشک شدن در یک مجتمع مسکونی در ایالت Choi Hung هنگ کنگ هستند. در گویش کاتونی –نوعی گویش ژاپنی- این نام به معنای “دهکده‌ی رنگین‌کمان” است و در این ساختمان‌ها بیش از ۴۰۰۰۰ نفر سکونت دارند. آپارتمان‌های رنگارنگ در سال ۱۹۶۰ ساخته شده‌اند ودارای ۱۱ بلوک هستند.

بهترین تصاویر هفته۱ ژانویه ۲۰۱۸

Night Lights

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Hua Zhu
تصویر از روز پایانی فستیوال سال نو در Jujing، روستایی کوچک در چین گرفته شده است. اولین روز سال نو چینی به وسیله‌ی تقویم قمری مشخص می‌شود و جشن‌ها در مدت ۱۵ روز برگزار شده و جشنواره فانوس اختتامیه این جشن‌ها است.

۲ ژانویه ۲۰۱۸

Mutualism Defined

عکاس: HyMakkar Valluri
سارهای آفریقایی دارای هم‌زیستی با پستانداران سم‌دار آفریقا شامل؛ بوفالو، گورخر و زرافه هستند. آن‌ها کنه‌ها را از نواحی غیر قابل دسترس حیوان، پاک‌سازی می‌کنند و در عوض از غذایی لذیذ بهره‌مند می‌شوند.

بهترین تصاویر هفته۳ ژانویه ۲۰۱۸

 Sunset Boulevard

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Mehmet Aslan
یک فولکس واگن قدیمی نزدیک صخره‌ای در Bellen ترکیه پارک کرده است. Bellen شهر ۲۰۰۰ فوت بالتر از سطح دریا قرار دارد و چند مایل دورتر از سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است.

بهترین تصاویر هفته۴ ژانویه ۲۰۱۸

Over/Under

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Jordan Robin
عکاس این تصویر  در حال غواصی در ساحل Jervis استرالیا، با این سفره ماهی در حال شنا در ناحیه کم عمق آب، مواجه می‌شود و تصمیم می‌گیرد به هنگام غروب چنین تصویری را ثبت کند. شما می‌توانید هم زیر آب و هم سطح آب را هر دو در یک تصویر ببینید.

صبا حقی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید