انتشار این مقاله


تماشا کنید: پس از تزریق بوتاکس چه شکلی خواهید بود؟

آیا تابحال فکر کرده‌اید که با تزریق بوتاکس یا فیلترهای پوستی چه شکلی خواهید شد؟ پزشکان امیدوارند به زودی بتوانند تصویری دقیق‌تر به مردم ارائه دهند که آن‌ها را پس از تزریق بوتاکس به تصویر بکشد. محققان پس از ناامید شدن از کارایی تصاویر دوبعدی و عکس‌ها شروع به کار روی تکنیک تصویربرداری سه‌بعدی کرده‌اند. […]

آیا تابحال فکر کرده‌اید که با تزریق بوتاکس یا فیلترهای پوستی چه شکلی خواهید شد؟ پزشکان امیدوارند به زودی بتوانند تصویری دقیق‌تر به مردم ارائه دهند که آن‌ها را پس از تزریق بوتاکس به تصویر بکشد.

محققان پس از ناامید شدن از کارایی تصاویر دوبعدی و عکس‌ها شروع به کار روی تکنیک تصویربرداری سه‌بعدی کرده‌اند. تصاویری که واقعی باشند، مثل CT اسکن‌ها و MRIهای پزشکی. برای ساخت چنین تکنولوژی ابتدا تصاویر سه‌بعدی از افرادی که عمل جراحی زیبایی انجام داده‌اند پیش و پس از عمل تهیه شد و با استفاده از آن‌ها نرم‌افزاری ساخته شد تا نشان دهد کدام قسمت‌ها از صورت پر می‌شوند. آن‌ها اکنون این کار را روی ۲۰۰ نفر آزمایش کرده‌اند. این کار به هیچ وجه ساده نیست؛ چون وقتی فیلتری در قسمتی از صورت کار گذاشته می‌شود روی بخش‌های دیگر نیز اثرگذار است؛ مثلاً اگر کاری روی یک طرف از گونه‌ی شما انجام بگیرد شاید اثری هم روی گوشه‌ی آرواره‌تان داشته باشد.

اضافه کردن بعدی دیگر به تصویر قبلی (Epiclinic)
اضافه کردن بعدی دیگر به تصویر قبلی (Epiclinic)

برای این که این تکنولوژی روی بوتاکس هم جواب دهد باید از فیلم‌های سه‌بعدی استفاده شود؛ چون حرکت صورت هم مهم است ولی نباید از یاد برد که پوست تک‌تک ما منحصر به فرد است و دقیقاً نمی‌توان تغییرات آن را پیش‌بینی کرد.
در ادامه می‌توانید ویدئوی زیر را راجع به این موضوع تماشا کنید:

علی تقی‌زاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید