انتشار این مقاله


بهترین تصاویر هفته به انتخاب نشنال جئوگرافیک (۱۳)

دکتر مجازی، شما را به مشاهده‌ی بهترین تصاویر هفته به انتخاب National Geographic دعوت می‌کند.

سایت نشنال جئوگرافیک (National Geographic) روزانه تصویری را متناسب با معیارهای کیفی و موضوعی، به عنوان بهترین عکس روز منتشر می‌کند. سایت دکتر مجازی تصمیم دارد مجموعه‌ای هفت روزه از این تصاویر را به دیدگان شما ارزانی دارد. امیدواریم از مشاهده‌ی آن‌ها لذت ببرید.


بهترین تصاویر هفته۱۰ مارس ۲۰۱۸

Hidden Sunset

عکاس: Lucan Smith
پرواز بر فراز ابرهای کم‌ارتفاع، تصویری زیبا از غروب ساحل Newport کالیفرنیا. اقیانوس آرام آب و هوای معتدلی را برای این ناحیه فراهم آورده است. تابستان‌های خنک و زمستان‌های معتدل.

بهترین تصاویر هفته۱۱ مارس ۲۰۱۸

Seafood Market

عکاس: Huynh Dung
در ساحل گانگ نام، ویتنام، بازار غذاهای دریایی هر روز صبح پیش از طلوع آفتاب شروع به کار می‌کند. صدها نفر برای خرید، فروش و تجارت غذاهای دریایی تازه به اینجا می‌آیند.

بهترین تصاویر هفته۱۲ مارس ۲۰۱۸

One On One

عکاس: Jeremy Lasky
پسرهای جوان در حال بازی بسکتبال هاوانا، کوبا. با وجود اینکه بسکتبال به اندازه‌ی بیسبال محبوب نیست ولی تاریخی طولانی در کوبا دارد. تیم ملی کوبا در المپیک ۱۹۷۲ موفق به دریافت مدال برنز شد.

بهترین تصاویر هفته۱۳ مارس ۲۰۱۸

Beauty Treatment

عکاس: Frank Sparano
بوزینه‌ی ژاپنی یا میمون برفی، در حال تمیز کردن بوزینه‌ی دیگر در چشمه‌ی آب گرم طبیعی جیگوکودانی، ژاپن. بوزینه‌ها برای خلاصی از حشرات و پوست مرده، هم‌چنین برقراری پیوند اجتماعی، یکدیگر را تمیز می‌کنند. چشمه‌ی آب گرم آن‌ها را در زمستان گرم نگه می‌دارد.

بهترین تصاویر هفته۱۴ مارس ۲۰۱۸

Take The Plunge

عکاس: Alexey Sorpov
ورزشکار شیرجه از روی صخره، شیرجه‌ی خود را در جشنواره‌ی ورزشی Extreme Crimea شروع می‌کند. این جشنواره سالانه در شهر اولنوکا (Olenevka) در ساحل غربی شبه جزیره‌ی کریمه برگزار می‌شود.

بهترین تصا.یر هفته۱۵ مارس ۲۰۱۸

Chocolate Falls

عکاس: Bernhard Michaelis
غروب آبشار Grand در رودخانه‌ی Little Colorado شهر آریزونا. این تصویر نشان دهنده‌ی تأثیر باران تابستانی بر بیابان است که باعث گل‌آلود شدن جریان آب و تغییر نام آبشار به نام آبشار شکلاتی می‌شود.

صبا حقی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید