انتشار این مقاله


بهترین تصاویر هفته به انتخاب نشنال جئوگرافیک (۲۲)

دکتر مجازی، شما را به مشاهده‌ی بهترین تصاویر هفته به انتخاب National Geographic دعوت می‌کند.

سایت نشنال جئوگرافیک (National Geographic) روزانه تصویری را متناسب با معیارهای کیفی و موضوعی، به عنوان بهترین عکس روز منتشر می‌کند. سایت دکتر مجازی تصمیم دارد مجموعه‌ای هفت روزه از این تصاویر را به دیدگان شما ارزانی دارد. امیدواریم از مشاهده‌ی آن‌ها لذت ببرید.


بهترین تصاویر هفته۱۱ می ۲۰۱۸

Treasure Trove

عکاس: Chelsea Nix
آرایشگری در مکزیک موهای مشتری جوان خود را کوتاه می‌کند. او بیش از ۴۰ سال است که در این مغازه مشغول به کار است و اشیا جالب و منحصر به فرد را جمع می‌کند.

بهترین تصاویر هفته۱۲ می ۲۰۱۸

Deadly Blooms

عکاس: Matt Champlin
این یک نقاشی نیست بلکه عکسی از شکوفه‌های سیانوباکتر در دریاچه‌ی فینگر نیویورک است. این شکوفه‌ها برای انسان، ماهی و حیوانات سمی یوده و پیش از مصرف نیاز به پاک‌سازی دارد. تمام آلودگی‌های محیط زیستی در نتیجه‌ی فعالیت‌های انسانی به وجود آمده است.

بهترین تصاویر هفته۱۳ می ۲۰۱۸

Pleasing Patterns

عکاس: Gergana Dzhevelieva
مراکش به خاطر کاشی‌های دست‌ساز، با طرح‌ها جالب و رنگ‌های مختلف خود با نام Zellige مشهور است.

بهترین تصاویر هفته۱۴ می ۲۰۱۸

Family Time

عکاس: D Eric Johnson
شیر نر نارضایتی‌اش را به خاطر بیدار کردن از خواب عصرگاهی با غرش اعلام می‌کند؛ هر چند به نظر نمی‌رسد توله شیرها اهمیتی به نارضایتی پدرشان بدهند و در حال ادامه دادن به بازی خود هستند.

بهترین تصاویر هفته۱۵ می ۲۰۱۸

Beam Me Up

عکاس: Guillaume Bihet
یک غواص آزاد پس از ۳ دقیقه نگه داشتن نفس خود برای نفس کشیدن به سطح آب می‌آید. پس‌زمینه‌اش را چراغ‌های تعبیه شده در کف چاه Nah Yah مکزیک روشن کرده است. غواصان آزاد بدون کپسول اکسیژن شنا می‌کنند و سعی دارند نفس‌شان را به مدت طولانی‌تری نگه‌دارند.

بهترین تصاویر هفته۱۶ می ۲۰۱۸

Carnival Of Oruro

عکاس: Agota Kadar
رقاصان محلی با لباس‌های سنتی کارناوال Oruro را در بولیوی جشن می‌گیرند. در اصل این مراسم یک جشن بومی بوده که بعدها با فستیوال جشن مذهبی کاتولیک دوم فوریه ادغام شده است.

بهترین تصاویر هفته۱۷ می ۲۰۱۸

Icy Dawn

عکاس: Gong
طلوع خورشید از پشت دریاچه‌ی آبراهام در کوه‌های راکی کانادا. نوسنات سطح آب وضعیت یخ را حتی در زمستان غیر قابل پیش‌بینی می‌سازد.

صبا حقی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید