انتشار این مقاله


آیا شما در عشق ورزی ناموفقید؟

در اینجا ۱۲ سوال آورده شده که می‌تواند چیزی را که شما به دنباش هستید آشکار کند تا یک رابطه جدید پیدا کنید، رابطه فعلی را بهبود ببخشید یا رابطه قدیمی را احیا کنید.

این ۱۲ سوال می‌تواند امید تازه‌ای ایجاد کند.

برای دیدار با آن فرد به اصطلاح خاص شما سعی کرده‌اید، احتمالا زیاد هم سعی کرده‌اید. با ازدیاد مشاوره‌های روابط، می‌توانم ادعای ارائه موارد جدیدی کنم. اما شما می‌توانید به یک چکیده‌ی بدرد بخور دست یابید. در اینجا ۱۲ سوال آورده شده که می‌تواند چیزی را که شما به دنباش هستید آشکار کند تا یک رابطه جدید پیدا کنید، رابطه فعلی را بهبود ببخشید یا رابطه قدیمی را احیا کنید. بسیاری هم مربوط به رابطه عاشقانه است. 

زمانیکه در رابطه‌اید 

آیا شما ذهنیت اولیه‌تان درباره اینکه شریکتان می‌تواند انتخاب بدی باشد را نادیده گرفته‌‌اید اما بعدا دریافتید که ذهنیتتان درست بوده است؟ اگر چنین بوده است، آیا باید قطع ارتباط کنید؟

آیا مدت زمان زیادی در یک رابطه بوده‌اید و بیهوده سعی کرده‌اید که شریکتان را تغییر دهید؟

در مکالمه با یک شریک رومانتیک، آیا شما ۳۰الی ۵۰ درصد زمان را حرف می‌زنید؟

آیا به اندازه کافی از طرف مقابلتان می‌پرسید، یا بیشتر خودشیفته‌اید؟

قبل از گفتن هرچیزی آیا در نظر می‌گیرید که طرفتان چه احساسی پیدا می‌کند؟

آیا در اغلب موارد فعالیت‌های عاشقانه یا جنسی پیشنهاد می‌کنید که به آن علاقه خاصی داشته باشد؟

آیا تقریبا نیمی از هزینه‌های قرارهایتان را می‌پردازید؟

زمان پیدا کردن فرد مناسب

آیا باید به فعالیت گروهی که ممکن است فرد مورد علاقه‌تان را جذب کند بپیوندید؟

برای مثال:یک کمیته در انجمن محلی حرفه خودتان، مستبقه‌ای در فعالیت‌های دانشگاهی یا مدارس بزرگسالان، یک ورزش، هنر، مسابقه نوشتن یا گروه پشتیبانی. توجه داشته باشید در هر یک از این موارد بیش از یک بار ملاقات داشته باشید، که به شما فرصت آشنایی تدریجی با فردی را بدهد.

آیا باید در یک سایت دوستیابی آنلاین شرکت کنید و در دادن اطلاعاتتان (سن، موارد مثبت و‌منفی…) و‌ ویژگی‌های کلیدی که به دنبال آن هستید صادق باشید؟ (شامل: خواسته‌هایی که امیدوارید طرفتان قبول کند) چنین صداقت دقیقی شانس کامپیوتری شما را بالا می‌برد و  دیگران را غربال می‌کند.

آیا باید از دوستان و همکاران خود جویا شوید؟ بازهم در عین صداقت در توصیف خودتان و آنچه که از آن فرد انتظار دارید و‌امیدوارید قبول کند‌

آیا باید یک مهمانی یا برنامه بیرون ترتیب دهید و از دوستانتان بخواهید که در صورت امکان، فردی که پتانسیل آشنایی با شما را دارد بیاورد؟

آیا باید چیزی درباره خودتان مثل لباس، مو یا آرایشتان را تغییر دهید تا برای شخص مورد نظرتان جذاب‌تر باشید؟

آیا باید بیشتر اهل لاس زدن باشید؟ مثلا اگر بحث با موضوع خاصی شروع نمی‌کنید، تماس چشمی برقرار کنید.

محل کار چطور؟ اکثر افراد موفق زمان زیادی را در محل کار سپری می‌کنند بنابراین یک منبع خوب برای یافتن شریک عشقی است. اما باید دقت کرد: ممکن است در محل کار شما رابطه عاشقانه ممنوع باشد، و قطعا نباید با کارفرمایتان قرار بگذارید.


مقالات مرتبط: مزوتوسین: هورمون عشق باعث تقویت بروز رفتارهای جامعه پسند در پرندگان می‌شود

دوری و دوستی یا نزدیکی و عشق؟


هیچ کدام از این‌ها مثل علم موشک نیست، اما آشکارا بسیاری از مردم در آن دچار مشکل‌اند، با انتخاب یکی از این ایده‌ها شما می‌توانید خوش شانس و‌موفق باشید  وگرنه اینکار زمانبر خواهد بود. کلید آن لذت بردن از مسیر است حتی اگر به مقصد نرسد. همچنین باید در نظر داشت داشتن چند رابطه ناموفق یا ازدواج ناخوشایند می‌تواند فکر تنها ماندن را ایجاد کند، ممکن است این بهترین حالت باشد.

نگین فرونچی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید