انتشار این مقاله


۷ دوره پرطرفدار آرایشگری + یاد بگیرید و پول پارو کنید

در دنیای امروز یادگیری فنون آرایشی و شرکت در دوره‌های آموزشی آرایشگری رواج یافته است. شغل آرایشگری یک حرفه‌ای پر درآمد و تخصصی در جهت ایجاد و افزایش زیبایی برای خانم‌ها می‌باشد که امروزه در میان افراد به یکی از مشاغل محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است. اما پیش از یادگیری مهارت‌های لازم و شرکت […]

در دنیای امروز یادگیری فنون آرایشی و شرکت در دوره‌های آموزشی آرایشگری رواج یافته است. شغل آرایشگری یک حرفه‌ای پر درآمد و تخصصی در جهت ایجاد و افزایش زیبایی برای خانم‌ها می‌باشد که امروزه در میان افراد به یکی از مشاغل محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است. اما پیش از یادگیری مهارت‌های لازم و شرکت در دوره‌های آموزشی باید به احساسات و استعدادهای درونی خود توجه داشته باشید. برای مثال کسانی که به ظاهر خوب و زیبایی اهمیت می‌دهند یا کسانی که از انجام آرایش لذت برده و در آن دقیق و متمرکز هستند برای این حرفه مناسب بوده و سازگاری درونی با این حرفه دارند. در صورت داشتن علاقه و استعداد به حرفه‌ای آرایشگری و نداشتن محدودیت‌های پزشکی باید به دنبال دوره‌های آموزشی مناسب بگردید و با شرکت در دوره‌های خوب سطح اطلاعات خود را بالا ببرید. در این مطلب به بررسی گام‌ها و نکاتی که برای آموزش آرایشگری باید آن‌ها را طی کرده و به آن‌ها توجه بشود می‌پردازیم.

معرفی ۷ دوره پولساز آرایشگری

دوره پاکسازی پوست

امروزه با توجه به اهمیت سلامتی و شادابی پوست و نقش آن در زیبایی، اکثر سالن های زیبایی خدمات پاکسازی پوست ارائه می دهند. حتی بعضی از سالن ها، لاین تخصصی پاکسازی پوست دارند. پاکسازی پوست، به طور کلی شامل روش هایی است که برای مراقبت و شادابی و طراوت پوست به کار گرفته میشود.

 در این روش، سلول‌های مرده موجود در لایه ‌های سطحی پوست و آلودگی ‌ها و چربی ها برداشته میشود. سپس آبرسانی عمقی و به کارگیری روش ها برای بهبود گردش خون و تقویت و تغذیه بافت پوست انجام میشود.

 پاکسازی صورت میتواند پیری و چروکیدگی پوست را به تعویق بیندازد و پوستی شاداب و سالم را به ارمغان بیاورد. سرفصل های دوره آموزش پاکسازی پوست شامل شناخت انواع پوست، آبرسانی پوست و کار با دستگاه بخور، روش های پاکسازی انواع پوست، لایه برداری (پیلینگ)، میکرودرم ، آشنایی با انواع ماسک ها و… میشود.

دوره کاشت ناخن

در دوره آموزش کاشت ناخن، هنرجویان با نکات و تکنیک ‌های کاشت ناخن آشنا می ‌شوند و روند کاشت ناخن جهت افزایش زیبایی و استحکام بیشتر ناخن ها به طور کامل توضیح داده می شود. همچنین نکات بهداشتی و ایمنی در انجام کاشت ناخن و مراقبت و نگهداری بعد از کاشت نیز آموزش داده می شود.

 به طور کلی این دوره شامل آموزش انواع روش های کاشت ناخن، آشنایی با ابزارهای کاشت، آموزش کاشت پایه، ژلیش، فرم دهی ناخن، دورگیری و سوهان کشی اصولی، کاشت هلویی، لمینت ناخن و ریموو و ترمیم ناخن می شود.

از مزیت های این دوره، آموزش جامع و صفر تا صد کاشت ناخن است که شما را از آموزش های دیگر بی نیاز می کند و بعد از گذراندن این دوره با کمی تمرین، می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

دوره آموزش کوتاهی مو

مهارت در کوتاهی مو یکی از مهم‌ترین فاکتورها در یادگیری این حوزه است. مهارت در قیچی کردن و دانستن نحو صحیح به دست گرفتن قیچی هنگام کوتاهی یکی از ضروری‌ترین فاکتورهای آرایشگری می‌باشد. در دوره آموزش کوتاهی مو به صورت تخصصی تمام موارد لازم از جمله زاویه‌ای سر، نحو دست گرفتن قیچی، هماهنگی فرم صورت با مدل مو و… به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

آموزش رنگ مو

دوره رنگ و مش مو

رنگ و مش مو از مهم ترین و پررونق ترین خدمات آرایشگاه های زنانه است که معمولا بیشترین سهم را در بازار کار آرایشگاه های زنانه دارد. با یادگیری تکنیک های به روز رنگ کردن مو، میتوان به درآمد قابل توجهی در این حیطه رسید. 

سرفصل های دوره آموزش رنگ مو عبارت است از: کاتالوگ خوانی رنگ ها، شناخت پایه های رنگ ها، آموزش ترکیب کردن رنگ ها، آموزش روش تشخیص رنگ متناسب با پایه‌های دکلره، تکنیک های هایلایت و ریشه گیری.

دوره آموزش کراتینه مو

همانطور که می‌دانید صافی مو دارای انواع روش‌ها از جمله کراتین، نانوگلوبال، پروتئین تراپی و… است که انجام هر یک از آن‌ها نیازمند مهارت و مواد منحصر به فردی می‌باشد. بنابراین علاوه بر آموزش نحو اجرا نیاز به آموزش انتخاب مواد مناسب و نحو ترکیب کردن آن‌ها نیز وجود دارد. در دوره آموزش کراتین و صافی تمام نکات درباره مواد، نحو اجرا، شناخت انواع جنس مو و… به هنرجویان آموزش داده شده و مدرکی معتبر به هنرجویان تعلق می‌گیرد.

دوره کاشت مژه

اکستنشن مژه روش جدیدی است که با اضافه کردن تارهای مصنوعی از جنس مو برای افزایش زیبایی و پر پشت شدن مژه ها به کار می رود. در این دوره انواع اکستنشن مژه والیوم، نچرال، فانتزی و رنگی و… آموزش داده میشود. 

همچنین ترمیم و ریموو اکستنشن مژه به طور کامل آموزش داده میشود. توجه داشته باشید که آموزش ها باید به صورت اصولی باشد چرا که چشم ها جزء ظریف ترین و حساس ترین اجزای صورت هستند و کاشت نادرست و غیراصولی میتواند باعث ایجاد حسایت شود.

دوره آموزش آرایش و پیرایش

در دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه که در مرکز تخصصی الهه بیوتی ارائه می‌شود تمامی تجهیزات مرتبط با پیرایش معرفی شده و نحو صحیح انجام آن و همچنین جلوگیری از صدمات احتمالی پیرایش آموزش داده می‌شود. هنرجویان با فراگیری این دوره زمینه شغلی آینده خود را فراهم می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با کسب در آمد بالا از طریق آرایشگری آشنا کنیم و به دوره‌های پرطرفدار در این حوزه اشاره کردیم که با استفاده از هرکدام به‌راحتی می‌توانید در داخل و یا در صورت مهاجرت در خارج از کشور مشغول به کار شده و کسب درآمد کنید.

اما مسئله مهم انتخاب یک آموزشگاه معتبر برای یادگیری این حرفه است که پیشنهاد ما به ‌کارگیری از دوره‌های آموزشگاه الهه بیوتی است. درواقع متقاضیان در این آموزشگاه، به انواع تخصص‌ها دسترسی خواهند داشت و بنا به نیاز می‌توانند از هرکدام استفاده کنند.

حال برای این‌که بتوانید از خدمات الهه بیوتی بهره‌مند شوید، کافی است که از طریق سایت آموزشگاه آرایشگری الهه بیوتی به آدرس elahebeauty.com، با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.