انتشار این مقاله


معرفی بهترین ریمل های شرکت کاپریس

امروزه لوازم آرایشی جزء جداناپذیر در زندگی روزمره بانوان می‌باشد. در یک تعریف کلی می‌توان گفت لوازم آرایشی به لوازمی گفته می‌شود که باعث زیباسازی، افزایش جذابیت و تغییر چهره‌ی بانوان با کمترین تفاوت ظاهری می‌شوند.

امروزه لوازم آرایشی جزء جداناپذیر در زندگی روزمره بانوان می‌باشد. در یک تعریف کلی می‌توان گفت لوازم آرایشی به لوازمی گفته می‌شود که باعث زیباسازی، افزایش جذابیت و تغییر چهره‌ی بانوان با کمترین تفاوت ظاهری می‌شوند. اما این که چه برندی و چه جنسی مناسب استفاده‌ی روزمره می‌باشد، خود نوعی مهندسی و تخصص می‌خواهد.

اگر بخواهیم در ارتباط با تاریخچه لوازم آرایشی صحبت کنیم می‌توانیم بگوئیم که لوازم آرایشی از زمان انسان های اولیه بوده و توسط مردان ابداع شده است. اما استفاده اصلی این لوازم به منظور زیبا سازی توسط زنان مصری آغاز شد. این افراد در ابتدا فقط از رنگ قرمز برای آرایش چهره‌ی خود استفاده می‌کردند و بعدها از رنگ سبز. به مرور با ترکیب کردن برخی مواد و با اکسید مس و آهن رنگ‌های جدیدی مثل فیروزه‌ای و بنفش و .. به دست آوردند و سایه‌ها تنوع رنگی پیدا کردند.

لوازم آرایشی انواع مختلفی دارند و ریمل ها یکی از این لوازم هستند که برای آرایش چشم مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اصل می‌توان گفت ریمل ها جهت زیبایی چشم و مژه مورد استفاده قرار می‌گیرند، این محصول ها با افزایش طول و حجم مژه ها و ایجاد کردن تضاد رنگی بین عنبیه و سفیدی چشم سبب زیبا شدن، شاداب شدن و جذاب شدن مژه و در نهایت چشم ها می‌شوند.

همچنین قابلیت این را دارد که اندازه چشم ها را بزرگ یا کوچک کند. ریمل ها از یک محفظه دارای برس مخصوص و موادی با فرمولاسیون خاص تشکیل یافته اند. برندهای زیاد و معتبری در زمینه لوازم آرایشی وجود دارند که ریمل های با کیفیت و خاص را تولید می‌کنند. برندهایی از قبیل: کاپریس، مای، اسنس، بورژوا، لچیک و برندهای معروف و مشهور دیگر.

برند کاپریس یکی از معروفترین برند های فرانسوی می‌باشد که تنوع طلب بوده و مختص بانوانی می‌باشد که علاقه مند به داشتن چهره ای دلخواه، زیبا، ساده و منحصربفرد هستند. ویژگی اصلی محصولات این برند کیفیت بالا و مواد اولیه غنی می باشد که با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و معتبرترین و مجهزترین کارخانه تولید می‌شوند. نظارت ویژه ای که روی تولیدات این برند انجام می‌گیرد غیر قابل توصیف است. همچنین محصولات این برند دارای گواهینامه بین المللی JPN,CEE,FDA و همچنین لیبل وزارت بهداشت ایران بوده که خود تضمینی است بر سلامت و کیفیت محصولات. می توان گفت شرکت کاپریس به عنوان یکی از معروفترین و پرطرفدارترین برندهای تولید لوازم آرایشی در زمینه تولید ریمل بسیار فعال بوده و ریمل های با کیفیت و جذاب را با بهترین قیمت ها وارد بازار می‌کند. ریمل هایی مثل ریمل میستیک کاپریس، کوئین کاپریس، کاپریس دراما جزء بهترین و معروفترین و پرطرفدارترین ریمل های این برند هستند. این ریمل ها دارای خصوصیاتی از قبیل: حالت دهندگی و حجم دهندگی، بادوام و ماندگار بودن، تقویت کنندگی، دارا بودن موم ها و پلیمرهایی جهت حالت دهی به مژه ها و ماندگاری طولانی می‌باشند. این نوع از ریمل های کاپریس دارای رنگدانه های غلیظ و ویتامین E می‌باشند، که در برابر آب مقاوم بوده و از طریق پرپشت کردن و جداکردن مژه ها فرم خاصی به چشم می‌دهند.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید