انتشار این مقاله


جراحی پلک بالا در چه زمانی انجام می‌شود؟

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی برای برطرف کردن و بهبود مشکلات پلک‌ها است.

شاید شما هم وقتی صبح که از خواب بیدار می‌شوید و رو به‌روی آینه می‌ایستید با نگاه کردن دقیق‌تر به نواحی اطراف چشم‌ها با مشکل بزرگی برای زیبایی صورتتان به اسم افتادگی پلک مواجه شده باشید. مشکلی که به علت سنگینی پلک بالایی شما اتفاق می‌افتد؛ حتی در شرایطی سخت‌تر ممکن است این مشکل آن‌قدر حاد باشد که برای باز نگه‌داشتن پلاک‌هایتان در آینده بخواهید از عضلات پیشانی‌تان استفاده کنید که خستگی و چروک عضلات پیشانی و در نهایت پیرتر دیده‌شدن شما را به دنبال خواهد داشت. قصد داریم به شما روشی را معرفی کنیم که در آن زیبایی مهم‌ترین قسمت صورت، یعنی چشم‌ها را همراه دارد و مشکل افتادگی و سنگینی پلک شما در این روش حل خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید.

عمل جراحی پلک بالا چیست؟

             جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی برای برطرف کردن و بهبود مشکلات پلک‌ها است. عمل جراحی افتادگی پلک یا همان بلفاروپلاستی به منظور حذف پوست و یا چربی‌های اضافی پلک بالایی یا پلک پایینی شما انجام می‌شود. معمولاً به علت افزایش سن افراد ممکن است این مشکل در برخی از بانوان و یا آقایان دیده شود؛ به همین منظور افراد برای زیباسازی و جوان‌سازی چشم‌هایشان از این عمل استفاده می‌کنند تا صورتی شاداب‌تر و هوشیارتر داشته باشند. همچنین یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی که در خدماتش عمل زیبایی بلفاروپلاستی را ارائه می‌دهد کلینیک تخصصی نیل است که در این کلینیک عمل‌های زیبایی توسط بهترین پزشکان حوزه زیبایی انجام می‌گیرد.

چه زمانی برای عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنیم؟

             متأسفانه پلک بالایی و پلک پایینی به علت افزایش سن و تجمع چربی پف کرده و متورم می‌شوند. البته این یک عارضه طبیعی بر اثر افزایش سن است. با افزایش سن و فرآیند پیری در افراد پوست پلک شما شل، عضلاتش ضعیف و بالشتک‌های چربی مربوط به چشم‌ها دچار تورم می‌شوند. موارد ذکر شده می‌تواند موجب شود که از جذابیت صورت شما کاسته و پیرتر و خسته به نظر بیایید. اگر شما هم دچار افتادگی پلک شده‌اید و نواحی اطراف چشم‌ها و پلاک‌هایتان متورم هستند، نیاز به عمل جراحی بلفاروپلاستی دارید که می‌توانید با کلینیک تخصصی زیبایی نیل تماس گرفته و در زمینه جراحی افتادگی پلک مشاوره دریافت کنید.

از نام عمل جراحی نترسید

             برخی از افراد از شنیدن واژه عمل جراحی ترس و واهمه به خود راه می‌دهند. ولی نگران نباشید عمل جراحی افتادگی پلک در کلینیک نیل به صورت سرپایی و با بی‌حسی انجام می‌شود و با توجه به پزشکان ماهر و متخصصی که این کلینیک دارد جای هیچ گونه ترسی از بابت مشکلات بعد از عمل و آسیب دیدگی نمی‌ماند و شما می‌توانید با خیالی آسوده این عمل را در نیل کلینیک انجام دهید. همچنین پس از انجام این عمل شما نیازی به بستری ندارید و می‌توانید به منزلتان تشریف برده و پس از مدت کوتاهی مراقبت، از زیبایی صورتتان و شاداب‌تر شدنش لذت ببرید؛ رو به‌روی آینه بایستید و از زیبایی که دارید حس خرسندی و رضایت را به خودتان هدیه دهید.

کاربرد جراحی پلک و عوارض آن

از کاربردهای جراحی پلک بالا و جراحی پلک پایین می‌توان به صورتی موردی به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان افتادگی پلک که بر اثر شلی پوست و سنگینی پوست پلک اتفاق می‌افتد و ممکن است بینایی فرد را کم کند؛
  • درمان افتادگی و یا شلی پوست پلک که باعث ایجاد چین و چروک روی پلک می‌شود؛
  • برطرف کردن پف و تورم پلک‌ها؛
  • حل مشکل پف و تورم زیر چشم در ناحیه پلک پایینی؛
  • درمان افتادگی پلک پایین که باعث بیشتر دیده‌شدن ناحیه سفیدی زیر قرنیه می‌شود؛
  • برداشتن چین و چروک و پوست‌های اضافی در زیر چشم و پلک پایین.

قطعاً هر عمل زیبایی ممکن است با عوارضی برای بیمار همراه باشد. البته احتمال بروز این عوامل تماماً بستگی به محلی دارد که شما در آن عمل را انجام می‌دهید و پزشکی که عمل زیبایی شما را انجام می‌دهد. از موردهای عوارض جراحی پلک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عفونت پلک؛
  • دوبینی؛
  • اشکال در قرارگیری پلک‌ها؛
  • کوتاه شدن پلک‌ها؛
  • تشکیل شدن اسکار یا جای زخم واضح ناشی از عمل؛
  • عدم برداشت کامل پوست اضافه؛
  • بی‌حسی پلک‌ها.

همان‌طور که شاهد هستید، تمامی موارد یاد شده فوق بر اثر حاذق نبودن پزشک معالج اتفاق می‌افتد. ما این نوید را به شما می‌دهیم که در کلینیک زیبایی نیل تجربه یک عمل زیبایی موفق بدون بروز هیچ یک از این مشکلات را خواهید داشت. البته یکی از عوارض همیشگی عمل بلفاروپلاستی بالایی و بلفاروپلاستی پایینی کامل بسته نشدن پلک‌ها است که شما با مراقبت بعد از عمل بلفاروپلاستی و استفاده از قطره چشمی، بخور و پانسمان در طول شب که از خشک شدن چشم‌ها جلوگیری می‌کند، می‌توانید با چند هفته مراقبت این عارضه را رد کرده و زیبایی که بعد از عمل برای شما حاصل شده است، لذت ببرید.

هزینه عمل زیبایی بلفاروپلاستی

             در ابتدای این مورد می‌خواهیم به شما بگوییم که هزینه را در اولویت‌های ثانویه‌تان برای این عمل زیبایی قرار دهید؛ زیرا این عمل دارای حساسیت بسیار زیادی است. این عمل زیبایی نه تنها بر پلک‌ها و زیبایی این ناحیه تأثیرگذار است، بلکه در صورت ماهر نبودن کادر درمان، متخصصین اتاق عمل و پزشک جراح ممکن است بر روی چشم‌ها که ابزار دیدار و بینایی شما هستند، تاثیر بگذارد و شما را دچار اختلالات و مشکلات دیداری کند.  هزینه عمل افتادگی پلک به موارد بسیار زیادی بستگی دارد‌؛ که از جمله آن‌ها که بخش عمده هزینه‌ها به آن اختصاص می‌یابد می‌توان به هزینه‌های مراقبتی بعد از عمل همچون داروها، پانسمان و … و حتی در موارد کمی نیاز به بستری احتمالی اشاره کرد.

کلینیک زیبایی تخصصی نیل

نیل کلینیک یکی از ارائه دهنده‌های معتبر در زمینه عمل‌های زیبایی در تمامی حوزه‌ها است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق در مورد خدمات این کلینیک به سایت ما  https://nileclinic.com/   مراجعه نمائید و یا با شماره ۰۲۱۴۱۲۳۳ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید