انتشار این مقاله


بررسی سرقت علمی (پلاجیاریزم) با نرم افزار iThenticate و پارافریز (بازنویسی)

سرقت علمی یا پلاجیاریزم (plagiarism) به استفاده از کلمات یا ایده های دیگران گفته می شود به طوری که آنها را به نام خود منتشر کنید.

سرقت علمی یا پلاجیاریزم (plagiarism) به استفاده از کلمات یا ایده های دیگران گفته می شود به طوری که آنها را به نام خود منتشر کنید. پلاجیاریزم نوعی سرقت فکری است و می تواند اشکال مختلفی از تقلب عمدی گرفته تا کپی کردن تصادفی از یک منبع داشته باشد بنابراین، هر زمان که از کلمات یا ایده های شخص دیگری در کار خود استفاده کنید، باید تصدیق کنید که صاحب اصلی آن ها شخص دیگری بوده است.
برخی از دانشجویان یا پژوهشگران به طور ناخودآگاه به سرقت علمی دست می زنند، برای آن که در این زمینه آگاهی کافی ندارند و نمی دانند که چه کاری می تواند متن آن ها را به سرقت علمی بدل کند. علاوه بر این، بسیاری از دانشجویان اعتماد به نفس کافی برای نوشتن متن تحقیق خود ندارند و تصمیم می گیرند که به کارهای دیگران استناد کنند؛ اما در این مسیر به راحتی مرتکب سرقت علمی می شوند. موسسه ی مدیتورها با سابقه ی چند ساله در ارائه ی خدمات پژوهشی در علوم پزشکی به بررسی سرقت علمی متون پژوهشگران با نرم افزار iThenticate می پردازد. موسسه مدیتورها بر این باور است که هر پژوهشگر باید بتواند هر مقاله یا متن علمی و آکادمیکی که نگارش می کند را از طریق یک سیستم معتبر، بین المللی و دقیق بصورت کاملا فوری ازنظر وجود پلاجیاریزم بررسی کند. یکی از نرم افزار هایی که تقریبا از طرف تمام مراکز آکادمیک و ژورنال های معتبر مورد تایید است؛ نرم افزار iThenticate است که به چک فوری پلاجیاریزم می پردازد.
درصورتی که پژوهشگری بخواهد با استفاده از وبسایت iThenticate مقاله خود را از نظر سرقت علمی بررسی کند؛ هر دفعه باید ۱۰۰ دلار پرداخت کند که مبلغ قابل توجهی است. این درحالی است که سازمان ها، موسسات یا انتشارات به خرید انبوه اعتبار از این وبسایت می پردازند و از تخفیف برخوردار می شوند و می توانند پلاجیاریزم هر مقاله را به قیمت بسیار ارزان تر با این نرم افزار بررسی کنند. در مدیتورها شما می توانید با اطمینان خاطر به بارگذاری فایل های مورد نظر خود در پنل مدیتورها بپردازید و در کوتاهترین زمان (کمتر از یک ساعت) فایل PDF بررسی پلاجیاریزم توسط این نرم افزار را دریافت کنید. امنیت کلیه اطلاعات و فایل ها فایل‌ها مطابق مفاد عدم افشای اطلاعات ISO17100 محافظت خواهد شد به علاوه بعد از اینکه به فایل بررسی پلاجیاریزم خود دست یافتید، ضمن اطمینان از دسترسی شما براساس تماس تلفنی ای که از طرف موسسه با شما گرفته می شود، سفارش شما تکمیل شده و کلیه ی اطلاعات بارگذاری یا تحویل داده شده از دسترس خارج می شود تا بدین وسیله امکان استفاده ی نادرست از اطلاعات غیر ممکن بشود.

صفحه اول وبسایت مدیتورها

تماس با مدیتورها

چرا سفارش پلاجیاریزم و پارافریز در مدیتورها

  • √ هر بار با مبلغ ۴۵ هزار تومان سرقت علمی فایل خود را بررسی کنید.
  • √ کمتر از یک ساعت بعد از ثبت سفارش فایل نهایی بررسی پلاجیاریزم را تحویل بگیرید.
  •  از پنل کاربری و کلیه ی ویژگی های آن استفاده کنید.
  •  از اطلاع رسانی به صورت ایمیل و پیامک در تحویل سفارش خود بهره ببرید.
  •  درصورت نیاز، در قالب همان سفارش، پارافریز (بازنویسی) متن خود را شروع کنید!
خدمات مدیتورها

ثبت سفارش پارافریز (بازنویسی) متون تخصصی

پارافریز یا بازنویسی کردن متون (Paraphrase) به معنای تدوین ایده های شخص دیگر در متن شما است. برای پارافریز کردن یک منبع، باید آن را بدون تغییر معنی در متن اصلی بازنویسی کنید. پارافریز از این جهت اهمیت دارد که شخصی که پارافریز کننده است باید علاوه بر تسلط کافی نسبت به زمینه ی تخصصی متن نگارش شده؛ نباید از کلماتی استفاده کند که خیلی شبیه به متن اصلی است چرا که در این صورت مشمول پلاجیاریزم می شود. همچنین بازنویسی (Paraphraseمتون تخصصی علوم پزشکی نیاز به یک تیم حرفه ای، متخصص و با سابقه ی فعالیت تخصصی در این زمینه دارد. به علاوه بررسی پلاجیاریزم (Plagiarism) متون در نرم افزار های متفاوت نتایج متفاوتی نشان می دهد و هزینه هاي متفاوتی دارد که می تواند نویسنده را سردرگم کند. موسسه مدیتورها، با یک تیم متفاوت که صرفا در زمینه پژوهش در علوم پزشکی فعالیت داشته و سال ها به ترجمه تخصصی، ویرایش نیتیو و پارافریز متون تخصصی در این رشته ها پرداخته اند، همکاری می کنیم. همچنین پلاجیاریزم کلیه متون با نرم افزار Ithenticate که مورد تایید همه مجله ها یا دانشگاه های معتبر در سراسر دنیا است بررسی می شود.

بنابراین هر پژوهشگر می تواند با ثبت سفارش در پنل کاربری مدیتورها و در قسمت پارافریز، متن دارای پلاجیاریزم خود را بارگذاری نموده و متن پارافریز شده با درصد مشابهت موردنظر خود را تحویل بگیرد.

گروه پارافریز موسسه مدیتورها با توجه به اینکه دانشجو یا دانش آموخته ی رشته های مختلف علوم پزشکی از جمله، پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی، پرستاری، ژنتیک، علوم آزمایشگاهی، بیوشیمی و رشته های ديگر مرتبط با علوم پزشکی هستند؛ و از جهت اینکه پژوهشگر بوده با شیوه نگارش انواع مطالعات پژوهشی آشنا هستند می توانند به سادگی در زمان کوتاهی متن مورد نظر شما را بازنویسی کنند. معمولا بسیاری از مجله های پژوهشی در سطح بین المللی پلاچیاریزم زیر ۲۰ درصد را قبول می کنند با این وجود گروه پارافریز در موسسه مدیتورها می تواند به متن شما را بدون تغییر در مفهوم و معنی به درصد مشابهت دلخواه شما برساند.

برای ثبت سفارش بررسی پلاجیاریزم و پارافریز در مدیتورها کافی است در پنل مدیتورها ثبت نام کنید. بعد از تایید حساب کاربری خود. در بخش سفارشات سفارش خود را ثبت کنید سپس منتظر بمانید کارشناس مربوطه سفارش شما را بررسی کند، معمولا بررسی و صدور فاکتور کمتر از ۶ ساعت طول می‌کشد. اطلاع رسانی این فاکتور از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. بلافاصله بعد از پرداخت فاکتور مرحله اجرا سفارش شما آغاز میشود و شما در این مدت تا زمان تحویل دسترسی کامل به گفتگو با تیم اجرایی سفارش خود را خواهید داشت. میتوانید سوالات خود را بپرسید فایل جدید اضافه کنید و از تمام امکانات پنل و ربات تلگرام استفاده فرمایید.

ویژگی های مدیتورها
  • ۰۲۱-۲۸۴۲۶۵۶۵
  • meditorha@gmail.com
  • meditorha.com
  • https://meditorha.com/panel
تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید