انتشار این مقاله


معرفی ژل بیدمکس

ژل بیدمکس ساخت کمپانی Bioplus کره جنوبی، و از محصولاتی است که در اتحادیه اروپا به فروش می رسد.

ژل بیدمکس ساخت کمپانی Bioplus کره جنوبی، و از محصولاتی است که در اتحادیه اروپا به فروش می رسد. کمپانی بایو پلاس با اختراع و به ثبت رساندن روشی منحصر به فرد برای تولید ژل هیالورونیک اسید، تحول عظیمی در صنعت فیلر زیبایی ایجاد کرده است. 

ژل بیدمکس یک فیلر تک فازی است که با استفاده از رابط DVS (دی وینیل سولفون) کراس لینک شده است. ساختار تک فازی به روز ترین روش برای تولید فیلرهای HA (هیالورونیک اسید) می باشد و باعث یکپارچگی و ماندگاری بالاتری در فیلر خواهد شد. در ژل های تکفازی برخلاف ژل های دوفازی، فرم دهی راحت تر و حجم دهی بیشتر است.

وجه تمایز ژل بیدمکس با سایر برندهای فیلر زیبایی در نحوه اتصال متقابل بین ذره های هیالورونیک اسید های آن است؛ در سایر ژل های هیالورونیک اسید برای افزایش ماندگاری، غلظت و سایز ذره‌های ژل را افزایش می دهند؛ در حالی که در ژل بیدمکس با اختراع یک فرایند ریز ذره ای سه مرحله‌ای توانسته اند محصولی را با ویسکوزیته و ماندگاری  بالاتر تولید کنند.

قابلیت های ژل بیدمکس

  • به راحتی در اثر آنزیم هیالورونیداز حل می‌شود.
  • ۱۰۰ درصد به صورت مولکول HA باقی مانده و در ژل هیچ ناخالصی مشاهده نمی‌شود.
  • با داشتن ساختار ملکولی پایدار، ظرفیت جذب آب بالایی دارد.

مشخصات فنی

ژل ده سی سی بیدمکس در دو مدل سافت و هارد موجود می‌باشد.

مدل هارد با دارا بودن ویسکوزیته بالاتر مناسب برای زاویه دهی فک، چانه، ایجاد خط گونه، رفع خط خنده و حجم دهی باسن است.

مدل سافت با ویسکوزیته پایین تر مناسب برای حجم دهی گونه، کانتورینگ لب، از بین بردن چروکهای سطحی گردن و حجم دهی سینه مناسب است.

تکنولوژی اتصال متقابل چند مرحله ای

اکثر شرکت‌های تولید کننده فیلر زیبایی برای دست یابی به ماندگاری بالا تنها قادر هستند غلظت و سایز ذره‌های ژل را افزایش دهند (چرا که برای استفاده از تکنولوژی اتصال متقابل محدودیت دارند). علاوه بر این تولید کننده‌هایی که غلظت را افزایش می‌دهند محصولاتشان به راحتی فرم پذیر نیست.

ژل بیدمکس با نوآوری در فرآیند سه مرحله‌ای میکروذره در ساخت این محصول استفاده کرده است که باعث افزایش ویسکوزیته و ماندگاری می‌گردد.
با کنترل نرخ اتصال متقابل، ویسکوزیته قابل تنظیم است و ما می توانیم محصولی باکیفیت و با کاربرد وسیع تر تولید کنیم.

بیدمکس از تکنولوژی منحصر به فردی برای ساخت ژل هیالورونیک اسید نیمه جامد استفاده می‌کنند. محصول ما دارای چسبندگی و ویسکوزیته بالاست؛ بنابراین پس از تزریق، یک شبه کپسول ایجاد می‌کند که باعث جلوگیری از جذب هیالورونیک اسید توسط بدن می گردد.

قابلیت جذب

لازم نیست نگران نتایج نامطلوب پس از تزریق باشید. محصول ما در برابر هیالورونیداز طبیعی در داخل بدن مقاوم است ، اما با تزریق آنزیم هیالورونیداز می توان آن را به طور کامل از بین برد.

تست وسیکوزیته

برای انجام تست ویسکوزیته، ژل بیدمکس را در کنار سه برند دیگر قرار دادیم. مشاهده میشود که پس گذشت ۴ دقیقه برندهای دیگر از دایره مورد نظر خارج شده‌اند در حالی که بیدمکس شکل منسجم خود را حفظ کرده است.

ویسکوزیته بالا باعث ماندگاری بیشتر و عدم جابجایی و تغییر فرم ژل پس از تزریق می‌شود.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید