انتشار این مقاله


معرفی محصولات آرایشی شرکت کاپریس

کاپریس شرکت فرانسوری تولید کننده محصولات آرایشی است که مواد اولیه بسیار غنی، کیفیت بالا و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز در تولید محصولات خود استفاده کرده است.

 کاپریس شرکت فرانسوری تولید کننده محصولات آرایشی است که مواد اولیه بسیار غنی، کیفیت بالا و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز در تولید محصولات خود استفاده کرده است. تمام محصولات دارای PAO به صورت درج شده بر روی بسته بندی است که مدت زمان مناسب برای استفاده پس از باز شدن درب محصول را بیان میکند.

در این بخش به بررسی چند محصول با کیفیت و پرفروش کاپریس می پردازیم

ریمل دراما کاپریس

ریمل بلند کننده «کاپریس» (Caprice) سری (Regard Glamour) مدل (Drama) یکی از پرطرفدارترین و بهترین ریمل‌ های برند کاپریس و از محبوب ترین برندهای ساخت کشور فرانسه می باشد. این ریمل حاوی موم‌ ها و پلیمرهایی است که به حجم دهندگی و زیبایی بیشتر چشم‌ ها کمک کرده و حالتی کرم مانند دارد.
بیشتر بانوان به دنبال راه ‌حلی برای بلند‌تر کردن و پرپشت تر نشان دادن مژه های خود به شکل طبیعی‌ می باشند و ریمل دراما کاپریس یک انتخاب مناسب برای استفاده اینگونه افراد است.
ریمل کاپریس ۱۳ میلی‌ لیتر حجم دارد و انتخابی فوق العاده خاص به جهت داشتن مژه‌ هایی پرپشت و نگاهی جذاب، بدون پخش شدگی و ریزش می باشد.

ریمل دراما به علت حفظ و زیبایی چشمان در تمام طول روز به سادگی با آب گرم یا پاک کننده آرایش به راحتی پاک می‌ شود. همچنین به دلیل کرمی بودن برای افرادی که از لنز استفاده می‌ کنند و افرادی که مژه هایی کم پشت دارند و به زیبایی خود اهمیت می دهند بهترین انتخاب است.
ریمل کاپریس دارای برس باریک، مویی، پرپشت کننده و تفکیک شده می باشد که به ایجاد مژه‌ هایی زیبا، بلند، طبیعی و پر کمک می‌ کند.

ریمل حجم دهنده میستیک کاپریس

ریمل حجم دهنده میستیک کاپریس دارای حجم ۱۴.۵ میلی لیتر با برند محبوب و پرطرفدار ایتالیا از نوع حجم دهنده، بلند کننده، فر کننده و حالت دهنده یکی از پرفروش ترین ریمل موجود در بازار می باشد.

این ریمل نظر اکثریت را به خود جلب کرده و به عنوان یک برند بین ‌المللی شناخته شده و پیشرو در صنعت آرایشی می باشد. و این به دلیل کیفیت بالای محصولات و محبوب بودن محصولاتشان است.

این ریمل‌ فاقد مواد نگهدارنده پارابن و اسانس با داشتن موم و پلیمر سبب افزایش طول مژه، پرپشت شدن مژه، فر شدن مژه و درشت تر دیده شدن چشم می شود. موم و پلیمر بکار رفته در این محصول بدون ایجاد خشکی و سنگینی در مژه به راحتی به مژه حالت داده و بی حالی آن را از صورت می گیرد.

ریمل میستیک کاپریس به سبب مواد طبیعی به هیچ عنوان ریزش در زیر چشم نداشته و به راحتی قابل شست و شو می باشد.

این ریمل دارای برس هلالی شکل خاص و منحصر به فرد می باشد که به همین سبب در هر بار استفاده سطح بیشتری از مژه ها را پوشش و حالت داده و فر مژه ها را دو برابر می کند. ریمل با برس هلالی شکل انتخاب فوق العاده ای برای بانوانی است که علاقه ی زیادی به آرایش غلیظ چشم در مجالس دارند. به همین علت انتخاب آن ها ریمل حجم دهنده میستیک کاپریس می تواند باشد.

از ویژگی های خاص این محصول می توان به دارا بودن موم و پلیمر طبیعی، بافت کرمی سبک و راحت، عصاره روغن جوجوبا، تقویت کنندگی، رنگدانگی مشکی، بلند کنندگی، پرپشت کنندگی، حجم دهندگی فوق العاده، فر کنندگی، حالت دهندگی بالا، ماندگاری طولانی مدت و انعطاف پذیری خاص مژه اشاره ‌کرد.

ماسک صورت کاپریس Ultra Restoring And Purifying

ماسک صورت کاپریس مدل Ultra Restoring And Purifying یک ماسک پاک‌سازی باکیفیت از برند فرانسوی کاپریس است که بر پایه‌ی خاک رس معدنی است.

امروزه در کشورهای اروپایی با بهره مندی از پیشرفته‌ترین متدهای روز دنیا ماسک خاک رس حاوی روغن آرگان را تهیه کرده‌اند که به راحتی و با کمترین هزینه می‌تواند منافذ باز صورت را ببندد.

این ماسک برای پوست‌های معمولی و چرب مناسب است و می‌تواند تا ۸۵ درصد از چربی پوست را کاهش داده و میزان چربی پوست را کنترل کند.
برند کاپریس در تمامی محصولات خود از ۵ عنصر حیاتی و طبیعی آب گوگرددار، خاک معدنی، نمک معدنی، روغن‌ها و اسانس‌های صد در صد گیاهی استفاده می‌کند که باعث کیفیت بالای محصولات این برند است.

این ماسک دارای دو عملکرد روشن کنندگی و پاک کنندگی است و دارای فرمی کرمی است که از ترکیب آب گوگرددار چشمه‌ی معدنی، خاک رس معدنی و همچنین عصاره‌ی جلبک دریایی تشکیل شده است. این محصول خاص فاقد پارابن، مواد معدنی چرب، PEG، TEA، EDTA و BHT است.
کارایی این مواد در کنار تاثیرات مکملی آن‌ها سبب پاک شدن و ترمیم پوست می‌شود. استفاده از این ماسک باعث کاهش چشمگیر چربی پوست و کوچک شدن منافذ پوستی می‌شود. مواد به‌کاررفته در ترکیبات این ماسک و عملکرد آن‌ها، سبب بازیابی پوست می‌شود که نتیجه‌ی آن شادابی و درخشندگی پوست است.

ماسک اسکراب صورت کاپریس Soft Gommage

ماسک اسکراب صورت کاپریس مدل Soft Gommage یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین گزینه‌ها برای این کار است. ماسک‌ها با اثرگذاری سریع و تغییراتی مثبتی که بر روی پوست ایجاد می‌کنند می‌توانند هنگامی که فرصت زیادی برای بهبودی پوست در اختیار نیست کمک بسیار خوبی در کوتاه مدت باشند.
اسکراب گماژ کاپریس مخصوص پوست‌های طبیعی و مختلط است. در ترکیب این اسکراب از دانه‌های ریز و مومی جوجوبا استفاده شده است که با ملایمت سلول‌های مرده‌ی پوست را لایه برداری می‌کنند.

برند کاپریس در تمامی محصولات خود از ۵ عنصر حیاتی و طبیعی آب معدنی گوگرددار، نمک معدنی، خاک معدنی، روغن‌ها و عصاره‌های صد در صد گیاهی استفاده می‌کند که خود تضمینی برای کیفیت و اثرگذاری بالای محصولات این برند است.
این ماسک حاوی درصد فراوانی از ترکیبات گیاهی فعال کننده و مرطوب کننده از قبیل شی باتر و آووکادو است که باعث نرمی، لطافت، شادابی و درخشان شدن پوست می‌شوند.

بسیاری از خانم‌ها بر این باورند که برای حصول نتیجه‌ی بهتر و سریع‌تر باید به سراغ دستگاه‌های لایه بردار یا محصولات بسیار قوی‌تر رفت. این تصور چندان درست نیست؛ چرا که آخرین راه را، اول انجام دادن سبب می‌شود تا به غیر از احتمال آسیب‌های پوستی، دیگر نتوان به روش‌های معمول‌تر و ساده‌تر اعتماد کرد.

از این رو برند کاپریس این محصول را به‌گونه‌ای تولید کرده که رضایت مصرف کننده به بهترین شکل ممکن جلب شود.
برای استفاده از این اسکراب باید آن را به آرامی بر روی پوست خشک و تمیز ماساژ داد. اگر پوست شما چرب و مختلط است دو بار در هفته و اگر دارای پوست معمولی و خشک هستید، می‌توانید یک بار در هفته از این ماسک استفاده کنید. توجه کنید که هنگام استفاده از این ماسک آن را بر اطراف چشم‌ها نزنید.
استفاده از این محصول می‌تواند به مرور و بدون خطر پوست شما را لایه برداری و شفاف سازد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید