انتشار این مقاله


جراحی زیبایی زنانه ورود آقایان ممنوع

زیبایی در فطرت زیباجوی انسان وجود دارد. از این رو هیچ خانمی نمی تواند وجود مشکلی در زیبایی ظاهر خود را پذیرا باشد. بعضی از خانم ها نیز به اندازه ای زیبا و بی نقص هستند که گویی زندگی را از پشت شیشه ای صورتی رنگ به تماشا نشسته اند ، بدون هیچ سختی یا […]

زیبایی در فطرت زیباجوی انسان وجود دارد. از این رو هیچ خانمی نمی تواند وجود مشکلی در زیبایی ظاهر خود را پذیرا باشد. بعضی از خانم ها نیز به اندازه ای زیبا و بی نقص هستند که گویی زندگی را از پشت شیشه ای صورتی رنگ به تماشا نشسته اند ، بدون هیچ سختی یا عاملی که سبب نازیبایی یا عارضه در آن ها شود. راز چنین خانم هایی در چیست؟ این خانم ها نیز حتما سختی ها و فراز و نشیب هایی را دیده اند که به زیبایی و سلامت آن ها آسیب رسانده است ؛ اما آن ها افرادی نبودند که اجازه دهند فراز و نشیب ها برای همیشه زیبایی و سلامتی آن ها را از بین ببرد. همیشه اقدام به موقع ، بدنی سالم و زیبا برای شما به ارمغان می آورد. برای خواندن ادامه جراحی زیبایی زنانه ورود آقایان ممنوع است. در ادامه شما را با راز جراحی در خانم ها آشنا می کنیم.

لابیاپلاستی

عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست؟

به کوچک کردن طول لابیا مینور یا همان لب داخلی واژن ، لابیاپلاستی می گویند. این روش برای ایجاد زیبایی بیشتر و از بین بردن عوارض ناشی از بزرگ بودن لابیا انجام می شود. بزرگ بودن لابیاها در مواردی سبب درد هنگام رابطه جنسی ، عدم استفاده از شلوار های تنگ ، ناراحتی هنگام راه رفتن و غیره می شود. خانم های زیادی هستند که به انجام این پروسه عمل نیاز دارند. اما بعضی از خانم ها نیز صرفا به دلیل خود کم انگاری یا مشکلات روحی دست به چنین عملی می زنند. در ادامه دلایل منطقی انجام این پروسه را شرح می دهیم.

دلیل انجام عمل کوچک کردن لابیا ها

کاهش درد هنگام برقراری رابطه جنسی

رفع درد و ناراحتی هنگان پیاده روی ، دوچرخه سواری و انجام دیگر فعالیت های روزانه

نکته!

بعضی از افراد تنها به دلایل زیبایی اقدام به انجام این عمل می کنند ، این افراد عموما تمایل دارند لبه های بیرون واژن متقارن باشد یا آن که می خواهند لبه های ماژور را کوچک کنند. به این افراد توصیه می کنیم در حد امکان از انجام این عمل پرهیز کنید اما در صورتی که تمایل به انجام آن دارید ، حتما بهترین دکتر زنان را برگزینید.

چه خانم هایی کاندیدای خوبی برای لابیاپلاستی هستند؟

در مقاله جراحی زیبایی زنانه ورود آقایان ممنوع است ؛ چرا که برای صحبت درباره مسائل زنانه نیاز داریم بدون پرده سخن بگوییم. عمل های زیبایی ، از جمله عمل زیبایی واژن ، پروسه هایی هستند که طی آن زیبایی و سلامتی در مراجعه کننده ایجاد می شود. بنابراین افرادی که دلایل کافی برای انجام این پروسه ها را ندارند ، بهتر است برای حفظ سلامتی و زیبایی خود ، سمت این جراحی ها نروند. کاندیدای مناسب این پروسه شامل افراد زیر هستند:

خانم های یائسه

خانم های مسن به دلیل کاهش کلاژن و الاستیسیته در سطح واژن خود ، دچار شل شدگی و آویزان ماندن لبه های واژن هستند.

خانم هایی که دچار کاهش وزن شده اند.

افرادی که روند بارداری به ناحیه واژن آن ها آسیب رسانده است.

متقاضیانی که به صورت ژنتیک ، افتادگی و شل شدگی را در ناحیه زنانه خود دارند.

بعضی از عوامل ژنتیکی نیز منجر به ایجاد نامتقارنی ، کشیدگی ، بزرگ شدن لابیا ها و غیره می شود. این افراد نیز برای به دست آوردن سلامتی و ایجاد زیبایی می توانند این پروسه را انجام دهند.

جراحی لابیاپلاستی در دختران باکره

بعضی از دختر خانم ها نیز به دلیل مشکلات ژنتیکی یا کاهش وزن شدید ، دچار افتادگی واژن شده اند. در صورتی که این افتادگی زیاد باشد و مانع از انجام فعالیت های روزانه باشد ، می تواند نزد پزشک حرفه ای ، این فرآیند را انجام دهد.

عوارض عمل زیبایی وازن

بعضی از عوارض کوتاه مدت این فرآیند شامل موارد زیر است:

سوزش ( این عارضه طبیعی است در طی مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.)

التهاب (بسته به شدت و نوع جراحی که انجام داده اید ، مدت زمان و مقدار تورم متفاوت خواهد بود. اما چند روز بعد از عمل به طور کامل رفع می شود.)

خارش(در صورتی که دچار خارش شدید ، می توانید با استفاده از پماد های مخصوص این عارضه را رفع کنید.)

درد (عصب های زیادی در ناحیه واژن قرار دارند ؛ از این رو پس از پایان پروسه احساس درد وجود دارد که با داروهای مسکن از بین می رود.)

تاثیر لابیاپلاستی روی میل جنسی

بعضی از پزشکان معتقد هستند که لابیاپلاستی ممکن است روی میل جنسی خانم تاثیر منفی بگذارد. بعضی دیگر می گویند از آن جا که این عمل روی لب های واژن انجام می شود و با کلیتوریس و درون واژن ارتباطی ندارد ، هرگز روی میل جنسی متقاضی تاثیری ندارد. شما اما ، برای اطمینان از انجام دادن یا ندادن این پروسه ، بهتر است ، پزشک مورد اعتمادی پیدا کنید و درباره تاثیر این پروسه روی میل جنسی به طور دقیق آگاه شوید.

قیمت عمل زیبایی واژن

عمل مذکور بسته به شرایط بیمار ، میزان تغییرات لازم ، دستمزد پزشک و بسیاری عوامل دیگر متفاوت است. از این رو نمی توان هزینه دقیقی از این پروسه بیان کرد. بهتر آن است که شما پزشک ایده آل خود را انتخاب کنید ؛ پس از معاینه ، پزشک قیمت دقیق این عمل جراحی را اعلام می کند.

دانش زیبایی حق شماست

این که شما بدانید در طی جراحی زیبایی زنانه شما چه پروسه ای طی می شود ؛ چه مزایایی دارد و ممکن است چه عوارضی را به جای بگذارد ، حق طبیعی شما است. بنابراین اگر برای انجام این فرآیند نزد پزشک زنان می روید ، حتما درباره موارد گفته شده سوالات خود را جویا شوید.

سخن آخر

در جراحی زیبایی زنانه ورود آقایان ممنوع است ؛ این نکته را پزشکان زنان و زایمان نیز می دانند. بنابراین شما می توانید این پروسه را در شرایطی انجام دهید که شخصی متوجه آن نشود. در طی این مقاله ، راز جراحی سعی داشت ، درباره کاندیدای مناسب عمل زیبایی واژن ، اهمیت انتخاب پزشک ، مزایا و عوارض آن اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهد. برای داشتن بهترین انتخاب و ایجاد زیبایی توام با سلامتی ، حتما پزشک متبحری انتخاب کنید.  به خاطر بسپارید که دانش زیبایی حق شما است. امیدواریم از اطلاعات داده شده طی مقاله لذت برده باشید.

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی در دکتر مجازی منتشر شده است. دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده نمی‌گیرد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید