انتشار این مقاله


دستگاه آر تی ام اس چیست ؟ و بهترین مرکز درمانی آر تی ام اس کجاست؟

امروزه به کمک دستگاه آر تی ام اس که جزو یکی از بهترین دستگاه‌ها جهت رفع دائم مشکلات مغز و اعصاب است؛ معجزه‌های بسیار زیادی اتفاق افتاده است. عده بسیار زیادی از افراد تمایل دارند تا بدانند اصلا این دستگاه چیست؟، چگونه عمل می‌کند؟، چند جلسه درمانی بایستی برای بیمار تجویز گردد تا نتیجه مورد […]

امروزه به کمک دستگاه آر تی ام اس که جزو یکی از بهترین دستگاه‌ها جهت رفع دائم مشکلات مغز و اعصاب است؛ معجزه‌های بسیار زیادی اتفاق افتاده است. عده بسیار زیادی از افراد تمایل دارند تا بدانند اصلا این دستگاه چیست؟، چگونه عمل می‌کند؟، چند جلسه درمانی بایستی برای بیمار تجویز گردد تا نتیجه مورد نظر حاصل گردد؟ آیا این دستگاه برای ترک اعتیاد هم گزینه مناسبی است؟و سایر دیگر در رابطه با دستگاه آر تی ام اس که افراد تمایل دارند پیش از استفاده راجع به آن بدانند. اگر شما عزیزان هم جزو این دسته هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

آر تی ام اس چه نوع دستگاهی است؟

نوعی دستگاه درمان بیماری‌های مغز و اعصاب است که با تولید امواج الکترومغناطیس متمرکز در ناحیه خاصی از مغز به تحریک مغناطیسی سلول‌های عصبی مغز آن شخص کمک می‌کند. از آنجا که درمان توسط دستگاه آر تی ام اس برای ترک اعتیاد و سایر موارد بدون درد و یا عارضه خاصی است و نتایج آن به صورت دائمی هستند؛ افراد زیادی این روش درمانی اثر‌گذار را به مصرف داروهایی با عوارض زیاد ترجیح می‌دهند.

اولین بار درمان به کمک تحریک مغناطیسی مغز در کجا انجام گرفت؟

جالب است بدانید که برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ در انگلستان از تحریک عصب بینایی پرده برداشته شد و در سال ۱۹۹۵ اولین بار از دستگاه آر تی ام اس جهت درمان افسردگی با نتیجه‌ای عالی و مثبت استفاده شد.

معرفی سایت کلینیک مستر احیا با مدیریت دکتر احیایی

دکتر ابوالفضل احیایی متخصص مغز و اعصاب و روان فعالیت جدی خود را از سال ۱۳۹۵ با تاسیس موسسه و کلینیک مستر احیا آغاز نموده است. برای تسریع روند تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف در حوزه مغز و اعصاب نظیر انواع اختلالات خلقی، روانشناسی، اختلالات اضطرابی، افسردگی، ترک اعتیاد، پارکینسون، آلزایمر و غیره در این مرکز از دستگاه آر تی ام اس کمک گرفته می‌شود.

در نتیجه؛ اگر تمایل دارید بدون مصرف داروها با عارضه زیاد راه حلی مطمئن جهت درمان بیماری‌های اعصاب و روان خود بیابید؛ تنها کافیست به سایت دکتر احیایی یا همان کلینیک مستر احیا مراجعه نمایید.

کدام گروه از بیماری‌ها به کمک دستگاه آر تی ام اس درمان می‌شوند؟

حتما این سوال هم برای شما به وجود آمده است که به کمک دستگاه آر تی ام اس آیا زخم‌ها خوب خواهند شد؟، سرماخوردگی شدید با آلرژی ریه درمان می‌گردد؟ و یا اینکه چه بیماری‌هایی به کمک این روش بهبود پیدا خواهند کرد. در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که خیر!

دستگاه‌ آر تی ام اس دارای کاربردهای بیشتری نظیر موارد زیر است و از آن برای درمان سرماخوردگی، بهبود یا حذف جای زخم هرگز استفاده نمی‌شود. افسردگی یکی از بیماری های رایج در دنیا به ویژه ایران در سنین مختلف است.

زمانی که دیگر داروها در برابر درمان یک فرد به افسردگی پاسخ ندهند، می‌توان از طریق کلینیک مستر احیا به کمک دستگاه آر تی ام اس بدون نیاز به مصرف دارو این عارضه را به طور اساسی و دائمی از بین برد. مانیا، علائم افسردگی و هم‌چنین نامعلوم بودن وضعیت خلق و خو از جمله علایم افراد دو قطبی است. به کمک دستگاه آر تی ام اس با تحریک نقاط مورد نظر و خاص سر افراد مبتلا به بیماری دوقطبی، درمان این بیماری به طور کامل انجام خواهد گرفت.

اضطراب، نگرانی، بی قراری، وجود افکار مزاحم و عذاب‌آور در ذهن، احساس ترس، ناامیدی، افسردگی و غیره جزو علایم انواع اختلال‌های اضطراب فراگیر، وسواس فکری عملی و هراس هستند. درمان این سه بیماری و اختلال با مصرف دارو آن‌ها برای مدتی مسئله را حل خواهد نمود.

به کمک کلینیک راه احیا و زیر نظر دکتر احیایی و کادر برجسته این مجموعه درمانی به کمک دستگاه آر تی ام اس می‌توان خیلی سریع نسبت به رفع این عارضه اقدام نمود.

اعتیاد یک بیماری بسیار آزاردهنده و عذاب‌آور برای خود فرد در درجه اول و اطرافیان او در درجه دوم است. افراد زیادی برای ترک به سمت راه حل‌های مختلفی روی می‌آورند؛ اما به دلیل شکست و به سرانجام نرسیدن خسته می‌شوند. در کلینیک مستر احیا از دستگاه آر تی ام اس کمک گرفته می‌شود و به صورت واقعی در ذهن فرد عدم وابستگی به مواد مخدر نقش می‌بندد و اینگونه اعتیاد به صورت اصولی و برای همیشه از تن و جان آن فرد رخت خواهد بست.

سکته مغزی بیماری سراسر عارضه است که به کمک انجام آر تی ام اس در مرکز مستر احیا می‌توان شاهد درمان آن بود. برای درمان دردهای دیگری همچون انواع دردهای عضلانی مزمن، میگرن، دردهای نوروپاتیک، درمان وزوز گوش، کمک به بهبود و تقویت حافظه و رفع زوال عقل و هم‌چنین درمان پارکینسون امروزه زیر نظر دکتر ابوالفضل احیایی و پرسنل درمانی مجموعه آن‌ها از دستگاه آر تی ام اس کمک گرفته می‌شود. برای دریافت وقت، اطلاع از قیمت و غیره کافیست همین حالا به سایت راه احیا مراجعه فرمایید.

خدماتی که در کلینیک مستر احیا به متقاضیان ارائه می‌گردند.

در مجموعه مستر احیا دپارتمان‌ها و بخش‌های مختلفی نظیر آر تی ام اس، ترک اعتیاد، دپارتمان اعصاب و روان، دپارتمان مشاوره در بخش‌های کودکان، تحصیلی، ازدواج و غیره فعالیت دارند. هم‌چنین از دیگر خدماتی که در کلینیک مستر احیا انجام می‌گیرند؛ می‌توان به روانشناسی در حوزه‌های مختلف متناسب با نیاز شما، درمان ترک اعتیاد، کمک به درمان بیماری‌های روده عصبی و سندروم روده تحریک پذیر اشاره نمود.

برای ترک سیگار به صورت دائمی یا حتی ترک اعتیاد هم می‌توان در این مجموعه در جلسات درمانی در کنار متخصصین به کمک دستگاه آر تی ام اس نتیجه گرفت. در نتیجه؛ خدمات این مجموعه بسیار متنوع هستند که در صورت نیاز به استفاده از هر کدام کافیست همین حالا به سایت دکتر احیایی مراجعه فرمایید.

چرا سایت کلینیک مستر احیا را برای بهره‌مندی از این خدمات متنوع انتخاب نماییم؟

وجود مدیریت با سابقه درخشان، داشتن تیم برجسته و حرفه‌ای از متخصصین، ارائه خدمات درمانی و مشاوره در کیفیتی بالا، قیمت مناسب خدمات و دریافت مشاوره در صورت تمایل پیش از انجام هر خدمت به صورت رایگان از طریق پشتیبان‌های مجموعه را بایستی از جمله این دلایل دانست.

اگر برای ترک اعتیاد، رفع افسردگی، درمان پارکینسون، رفع اختلالات رفتاری و غیره به دنبال یک روش تخصصی و راه حل علمی می‌گردید؛ کافیست به جای مراجعه به پزشکان زیادی در این حوزه همین حالا به سایت مستر احیا برای ترک اعتیاد و غیره مراجعه نمایید. دستگاه آر تی ام اس بهترین راه حل بی‌عارضه و بدون عوارض برای درمان تمامی مشکلات در حوزه مغز و اعصاب خواهد بود.