انتشار این مقاله


۹ رویای رایج و معنی آن‌ها

بسیاری از روانشناسان، تلاش های خود را جهت تعبیر رویا ها متوقف کرده اند، اما روانشناس ایان والاس بیش از ۱۵۰۰۰۰رویا را در طول بیش از۳۰ سال تفسیر کرده است. او به ما کمک کرد تا ۹ رویای رایج را در میان مردم ، معانی آن ها و اعمالی که بعد از آن ها بهتر […]

بسیاری از روانشناسان، تلاش های خود را جهت تعبیر رویا ها متوقف کرده اند، اما روانشناس ایان والاس بیش از ۱۵۰۰۰۰رویا را در طول بیش از۳۰ سال تفسیر کرده است. او به ما کمک کرد تا ۹ رویای رایج را در میان مردم ، معانی آن ها و اعمالی که بعد از آن ها بهتر است در بیداری انجام دهیم ، گرداوری کنیم.

۹.یافتن یک اتاق استفاده نشده

0bd833f63b65d1e92dec6863243be419

اتاق ها در یک خانه نشان دهنده جنبه های مختلف شخصیت شماست. بنابراین پیدا کردن یک اتاق استفاده نشده نشان می دهد که شما در حال کشف استعدادی در خود هستین که قبلا از آن مطلع نبوده اید.

آنچه باید انجام دهید: والاس می گوید هر چه زمان بیشتری صرف کاوش استعدادهای خفته خود کنید ، در های باز دیگری در برابر شما قرار خواهد گرفت.

۸.وسیله نقلیه غیر قابل کنترل

8-out-of-control-vehicle

خودرو نشان دهنده توانایی خود را برای پیشرفت سازگار به سوی یک هدف خاص است. در بیداری ممکن است احساس کنید که کنترل کافی بر روی راه خود به سمت موفقیت ندارید.

آنچه باید انجام دهید:به جای تلاش برای کنترل این شرایط، والاس می گوید غرایز و درایوهای اساسی خود ،شما را به سوی بهترین مسیر راهنمایی کند.

۷.سقوط کردن

Jupiter-Ascending-Trailer-Official-Warner-Bros

سقوط در خواب نشان دهنده این است که در دنیای بیداری فشار زیادی در یک موقعیت بر شما حاکم است.بهتر است آن را رها کرده و کمی استراحت کنید.

آنچه باید انجام دهید: گاهی به جای نگرانی برای از دست دادن کنترل خود بر موقعیت ها بهتر است به خود و دیگران اعتماد کنید و اجازه دهید هر چیزی بر جای خود سقوط کند.

۶.پرواز

6-flying

توانایی پرواز در رویا نشان دهنده آزاد شدن از فشار سنگین شرایط در دنیای بیداری است.

آنچه باید انجام دهید: والاس می گوید اگر چه ممکن است این احساس آزادی را به عنوان تنها شانس یا تصادف در نظر بگیرید،ولی باید در نظر گرفت که این به این خاطر است که ما همیشه خود را برای مسئولیت های سخت آماده میکنیم .

۵.عدم آمادگی برای امتحان

1453113817_5-unprepared-for-an-exam

امتحانات به منظور قضاوت در مورد توانایی هایمان است بنابراین نشانه این است که شما در دنیای بیداری سرسختانه عملکرد خود را امتحان می کنید.

آنچه باید انجام دهید: به جای غرق کردن خود در سوالات بی پایان خودتان و قضاوت دائم استعداد هایتان بهتر است آن ها را قبول کنید.

۴.برهنه بودن در ملاء عام

ما لباس هایمان را برای یک تصویر خاص به مردم انتخاب میکنیم.برهنه بودن در ملاء عام نشان می دهد که در دنیای بیداری موقعیتی برای شما پیش آمده که در آن احساس آسیب پذیر بودن می کنید.

آنچه باید انجام دهید: بهتر است استعداد های واقعی خود را به دیگران نشان دهید.

۳.قادر نبودن برای پیدا کردن توالت

3-unable-to-find-a-toiletاز توالت به منظور پاسخ دادن به برخی از نیازهای اساسیمان استفاده می کنیم. پس در دنیای بیداری نشان دهنده نوعی چالش برای بیان نیازهای خود است.

آنچه باید انجام دهید: زمان بیشتری را صرف  نیازهای خود کنید به جای نیازهای دیگران !

۲.افتادن دندان ها

maxresdefault

دندان هایتان نمادی از اعتماد به نفس و قدرتی است که احساس می کنید. پس بعضی موقعیت ها هستند که در دنیای بیداری باعث فرو ریختن اعتماد به نفس شما شده اند.

آنچه باید انجام دهید: به جای دیدن این وضعیت به عنوان چیزی که شما را ناتوان کرده است، فقط با آرامش سعی کنید به حقایق فکر کنید و از آن به عنوان یک چالش لذت ببرید.

۱.تعقیب کردن

2e1650fbf883fad71ac224d35272a1dcمسئله ای در زندگیتان وجود دارد که می خواهید با آن مقابله کنید اما نمی دانید چگونه!

آرزو فتحعلی زاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید