انتشار این مقاله


۹ ویژگی زن زندگی

آیا زنی که باید با او ازدواج کنید را پیداکرده‌اید؟ درحالیکه هرکس دنبال ویژگی‌هایی متفاوت در شریک زندگی خود می‌باشد، اما چندین ویژگی ضروری وجوددارد که شما باید دنبال آن‌ها باشید، از همدلی تا ثبات. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا هم یکدیگر را درک‌کنید و هم دوست داشته‌باشید. ۹ویژگی که نشان‌دهنده‌ی این است […]

آیا زنی که باید با او ازدواج کنید را پیداکرده‌اید؟ درحالیکه هرکس دنبال ویژگی‌هایی متفاوت در شریک زندگی خود می‌باشد، اما چندین ویژگی ضروری وجوددارد که شما باید دنبال آن‌ها باشید، از همدلی تا ثبات. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا هم یکدیگر را درک‌کنید و هم دوست داشته‌باشید.

۹ویژگی که نشان‌دهنده‌ی این است که او زن زندگی شماست:

۱. او یک چالش فکری برای شماست

اگر می‌خواهید باقیمانده عمر خود را با کسی بگذرانید، بسیار مهم است که او فکر شما را به چالش بیندازد. قیافه زودگذر است اما شخصیت برای همیشه است. گفتگوی شما با یکدیگر باید جذاب، روشنگر و عمیق باشد. شریک شما باید قادر باشد تا نظرات شما را به چالش بکشد و ذهن شما را برایرسیدن به ایده‌ها و مفاهیم جدید بازکند.

۲. از نظر عاطفی ثابت‌قدم باشد

زنی که باید با او ازدواج کنید، شخصیت او باید ثبات داشته باشد تا اینکه فرار باشد. اگر تقلا کنید تا خلق وخو و پاسخ‌های شریک‌تان را پیش‌بینی کنید، ممکن‌است فکرکنید بار احساسات او را به دوش می‌کشید. شریک شما نباید پس از چند ماه با هم بودن به فرد سخت‌تری تبدیل شود، آنان باید درباره احساسات و حالات عاطفی خود کاملا صادق باشند.

۳. باید همدرد خوبی باشد

وقتی با کسی ازدواج می‌کنید، باید مطمئن شوید که او می‌تواند مهربانی و حمایت خود از دیگران از جمله شما را از خود نشان دهد. شما روزهای افت خواهید داشت و احساس ناراحتی خواهید کرد، شریک شما باید بتواند شما را حمایت کند و در این مدت همراه شما باشد.

۴. با شما و دیگران صادق باشد

صداقت یک ویژگی بسیارمهم در یک رابطه طولانی‌مدت است. اگر نتوانید به شریک خود اعتماد کنید، چگونه می‌توانید همه چیز را با اعتماد به نفس به او بگویید، یا هرچیزی را که او می‌گوید باورکنید؟ کسی را پیدا کنید که با شما روراست باشد، حتی هنگامی‌که برایشان سخت است.

۵. هدف داشته و بلند‌همت باشد

همچنان که از اهداف و آرزوهای شما حمایت می‌کند، زن زندگی‌تان نیز باید آرزوها و جاه‌طلبی‌های خودش را داشته‌باشد. او مرتباً به افق‌های آینده خویش نگاه می‌کند و برای بهترکردن زندگی خود برنامه‌ریزی می‌کند، به‌جای اینکه برای یک زندگی خوب و رضایت بخش متکی به شما باشد.

۶. روی بهبود خویش تمرکز کند

همانطور که باید بلند‌همت باشد، شریک زندگی‌تان باید برای بهبود خود نیز تلاش کند. از تماشای مستند گرفته تا رفتن به سفر، او باید از بهبود وضعیت ذهنی خویش و رسیدگی به خودش لذت ببرد

۷. تمایل ندارد حسود باشد

وجود مقداری حسادت در روابط طبیعی است، اما زن زندگی‌تان باید طوری به خود و شما مطمئن باشد که نیازی به حسادت نداشته‌باشد. این نیز باید همراه با صداقت باشد، او باید آن قدر به شما اعتماد داشته‌باشد تا به شما آزادی بدهد.

۸. همراه شما تلاش کند

یک رابطه‌ی سالم و پایدار روی دادن متمرکز است تا گرفتن! چیزی که او را خوشحال می‌کند باید به همان اندازه شما را خوشحال کند، او نیز باید همین‌گونه با شما رفتارکند. لذت شما باید لذت او نیز باشد، این امر بسیار ساده است مانند پرسیدن از شما درباره روزی که گذرانده‌اید یا مراقبت از شما هنگام بیماری. باگذشت زمان، شور و هیجانی که در ابتدای رابطه وجود دارد خواهد گذشت.اما هردوی شما باید روی شادکردن دیگری تمرکز کنید

۹. به شما الهام می‌بخشد تا فرد بهتری شوید

تحسین شما توسط شریک‌تان و نگرش او به شما باید به شما انگیزه دهد تا به نسخه‌ی بهتری از خودتان تبدیل شوید. از رفتن به باشگاه تا شرکت در خیریه‌ها، شما باید بخواهید تا به بهترین نسخه‌ی خود برای او و برای خودتان تبدیل شوید.

نظرتان درباره این فهرست چیست؟ این فهرست را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید، شاید آنان زن زندگی شما را پیدا کرده‌اند!

سینا پاکی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید