انتشار این مقاله


۷ غذای مفید برای حفظ سلامت مو

اهمیت سلامت مو برای هر فرد در برهه‌ای از زندگیش پر رنگ می‌شود. برای آشنایی با مواد غذایی که برای سلامت موهایتان لازم است با ما همراه باشید. برخی از افراد ژنتیک قوی‌ای دارند و فولیکول‌های موهایشان تا ۵۰ سالگی به خوبی رشد می‌کنند و برخی دیگر موهایشان از همان اوایل ۲۰ سالگی شروع به نازک شدن می‌کند. […]

اهمیت سلامت مو برای هر فرد در برهه‌ای از زندگیش پر رنگ می‌شود. برای آشنایی با مواد غذایی که برای سلامت موهایتان لازم است با ما همراه باشید. برخی از افراد ژنتیک قوی‌ای دارند و فولیکول‌های موهایشان تا ۵۰ سالگی به خوبی رشد می‌کنند و برخی دیگر موهایشان از همان اوایل ۲۰ سالگی شروع به نازک شدن می‌کند.

اما این مهم است که بدانید موادی هستند که با مصرف آن ها می‌توانید شانس داشتن موهای براق و قوی را در خود بالا ببرید. فولیکول هایی که موها از آن رشد می‌کنند زنده هستند و مانند سایر سلول‌های بدن برای داشتن فعالیت مناسب باید به خوبی تغذیه شوند.

موها به منبعی دائمی از خون و پروتئین احتیاج دارند تا استحکام پیدا کنند و همچنین به اسید‌های چرب برای چرب و براق شدن نیازمندند.
رژیم غذایی خوب برای مو رژیمی است که این مواد را دائما برای فولیکول‌های مو فراهم کرده و پروتئین و ویتامین و سایر مواد مورد نیازش را برای براق و شفاف و مقاوم ماندن تامین نماید.

۷ غذای مفید برای حفظ سلامت مو

بادام زمینی

تخم مرغ

ماست یونانی

کیوی

عدس

قارچ

تخمه کدو

محمد رضا وطن‌خواه


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *