انتشار این مقاله


چگونه عمل کنیم و کار‌ها را به پیش ببریم

عمل کردن مهارتی است که می‌تواند آموخته شود.

کیم پرل، کارآفرین و مدیر عامل شرکت فن آوری جهانی Amobee می‌گوید: “عامل اجرایی، چندان جذاب به نظر نمی‌رسد …”. “ولی من اینجا هستم تا به شما بگویم که چگونه می‌توانید در این مهارت که بیشتر از هر چیزی شما را به سمت موفقیت هدایت می‌کند، موفق شوید.” به همین دلیل است که عمل کردن مهارتی است که می‌تواند آموخته شود. پنج ویژگی اساسی برای مهارت عمل کردن و چیزی که ایده را به واقعیت تبدیل می‌کند، وجود دارد.

چشم انداز آینده

چشم انداز در مورد داشتن یک ستاره شمالی است. این در مورد داشتن درک از جایی است که امروز در مسیر موفقیت در آن هستیم. پرل معتقد است: “افرادی که اهدافشان را می‌نویسند، نه بار به احتمال بیشتری نسبت به افرادی که این کار را نمی‌کنند، در طول زندگی خود موفق می‌شوند.” “نه بار! چرا این کار را نمی‌کنید؟ “

شور و اشتیاق

شما در مورد چه چیزی آنقدر مشتاق هستید که حاضرید با خوشحالی بخاطر آن رنج ببرید؟ پرل می‌گوید: “وقتی ۱۱ ساله بودم، به اسب‌ها علاقه داشتم. “بنابراین من به یک اصطبل رفتم و از کارکنان آنجا پرسیدم آیا می‌توانم در ازای کارکردن در آنجا برای یک پایه تمرین اسب سواری بکنم؟ و آن‌ها پیشنهاد یک ساعت اسب سواری در ازای هفت ساعت تمیز کردن اصطبل را به من دادند. من فکر کردم این معامله یک معامله باورنکردنی است با نگاهی به گذشته فکر می‌کنم آن‌ها در این معامله سود بهتری کردند، اما من حاضر به انجام هر کاری برای اسب سواری کردن بودم.” اشتیاق چیزی است که هنگامی که جدیت و شوق اولیه از بین رفتن شما را مصمم به ادامه مسیر می‌کند.

عمل کردن

از خودتان بپرسید که چه اقدامی برای رسیدن به چشم انداز‌تان باید انجام دهید. پرل یک مورد ساده را بیان می‌کند: از کار‌های ساده شروع کنید و آن‌ها را بنویسید. شما باید مایل به انجام اولین قدم باشید.

انعطاف پذیری

پرل می‌گوید: “من فکر می‌کنم راکی ​​بهترین مثال برای انعطاف پذیری است.” “او همواره ضربه فنی می‌شود اما به مسیر برمی‌گردد.” این کار در واقع توانایی انطباق و غلبه بر موانع و لغزش‌ها و پیشرفت در تغییر است.

داشتن روابط

“هیچ کس به تنهایی موفق نیست، من که هیچگاه به تنهایی موفق نبوده‌ام؛ پرل می‌گوید: ” مهم این است که روابط سالم، الهام بخش، و حمایت کننده‌ای ایجاد کنید. مهمترین عامل در زندگی هر فرد، افرادی است که برای خود انتخاب می‌کنند.

“شور و شوق از کلمه لاتین برای درد ریشه می‌گیرد. شما برای چه چیزی آنقدر پرشور هستید که با خوشحالی برای آن رنج ببرید؟” کیم پرل

زهرا اکبرزاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید