انتشار این مقاله


۱۰ توصیه برای تغییر به سمت زندگی بهتر

اگر به دنبال راه هایی برای زندگی بهتر هستید، این ۱۰ پند را آویزه گوش کنید. با سرانجام خود شروع کنید بکر و عجیب‌ترین رویا زندگی شما چیست؟ هر چه باشد، عجیب‌تر از مسکونی کردن مریخ که نیست. در هر حال باید خارج از توانایی‌های شما جلوه کند. از رؤیای خود برای راه هایی برای زندگی بهتر […]

اگر به دنبال راه هایی برای زندگی بهتر هستید، این ۱۰ پند را آویزه گوش کنید.

با سرانجام خود شروع کنید

بکر و عجیب‌ترین رویا زندگی شما چیست؟ هر چه باشد، عجیب‌تر از مسکونی کردن مریخ که نیست. در هر حال باید خارج از توانایی‌های شما جلوه کند. از رؤیای خود برای راه هایی برای زندگی بهتر شروع کنید و به عقب برگردید. ۱۰ گام مشخص کنید که با آن‌ها می‌توانید از هدف بزرگ زندگی تان به جایی که هستید برگردید. سپس همه چیز را برعکس نگاه کنید!

بی رو در بایستی، کمک بخواهید

غرور کمی قبل از سقوط به سراغ انسان می‌آید. اصلاً ربطی ندارد که چقدر تیزهوش یا با استعداد هستید، همیشه شانس خوبی وجود دارد که با کمک بهتر شوید. اگر با شرایط سختی دست و پنچه نرم می‌کنید، لطف دیگران را بخواهید.

قبل از این که به خودتان بیایید، به خودتان نگاه کنید

اگر موقعیت فعلی شما نا امیدتان کرده و میل شدیدی به اطرافیان جدید دارد، قبل از هر تغییری، نگاهی کامل و کاوشگرانه به خود داشته باشید. آیا همه چیز واقعاً بد شده، یا مشکل در طرز فکر شماست؟

افسار را دست اشتیاق دهید

اگر وقایع روتین روزمره حول محور پروژه‌های مورد علاقه شما نمی‌گردند، یک قدم عقب‌تر بروید، و فعالیت‌هایی را مشخص کنید که با قوی‌ترین احساسات شما در یک راستا باشند.

مطلع غذا بخورید!

شرکت‌های تولیدکننده غذا در پنهان کردن مواد غذایی مضر روی بسته‌بندی‌ها ید طولایی دارند. سرزندگی شما برای موفقیت تان ضروری است. به چیزهایی که با آن‌ها بدنتان را می‌سازید، بیشتر توجه کنید.

وا دهید!

وقتی با تغییرات در مقیاس بزرگ روبه‌رو می‌شوید، تمایل به مقاومت وجود دارد. راحت باشید و خودتان را به دامان احتمالات و راه هایی برای زندگی بهتر بسپرید. سه تا از بهترین پیامدهای ممکن تغییر جدید را بنویسید و روی آن‌ها متمرکز شوید.

بی‌خیال شو

تمرکز روی وقایع نومیدکننده گذشته و دل شکستگی‌ها به حال شما خدمتی نمی‌کند. آخر این هفته به جاهایی بروید که برای حمایت از احساساتتان از آن‌ها اجتناب می‌کردید. بعد از این، دیگر به سوی آینده خم شوید.

در میان بگذارید!

روابط ما چیزهایی هستند که ما را توصیف می‌کنند. خانواده و پیوندهای عاطفی مهم‌ترین منبع شادی ما هستند. اگر مشکلی با هر کدام پیدا کردید، نقش آدم بزرگ‌تر را بازی کنید و اولین فردی باشید که بلافاصله درباره‌ی مشکل، گفتگو می‌کنید.

پشتیبان باشید

در کار های تیمی، هر کسی نقشی دارد، ولی این به آن معنی نیست که شما نباید از همدیگر حمایت کنید. درباره‌ی نقش‌های دیگر کسب اطلاعات کنید تا روزی به آن‌ها کمک برسانید. شاید آن‌ها هم همین کار را کردند.

امروز، روز تو است

اگر خود را مستحق چیز بزرگ‌تری می‌دانید، تغییرات را به روزهای آینده موکول نکنید. امشب، دیسیپلین روزانه جدید خود را بچینید و از همین الان با آن‌ها زندگی کنید.

علی تقی‌زاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید