انتشار این مقاله


اورین تراپی: درمان با ادرار!

ممکن است فعل نوشیدن ادرار خود فرد توسط او برای بسیاری ها نامانوس و غیرقابل تصور باشد درحالی که این کار هسته ی اصلی نوعی درمان به نام اورین‌تراپی است که دارای بیشینه ای قدیمی بوده و نتایج شگفت آوری از آن مشاهده شده‌است. آنچه که قطعی می‌باشد، ادرار دارای ترکیبی آنتی سپتیک است که […]

ممکن است فعل نوشیدن ادرار خود فرد توسط او برای بسیاری ها نامانوس و غیرقابل تصور باشد درحالی که این کار هسته ی اصلی نوعی درمان به نام اورین‌تراپی است که دارای بیشینه ای قدیمی بوده و نتایج شگفت آوری از آن مشاهده شده‌است.

آنچه که قطعی می‌باشد، ادرار دارای ترکیبی آنتی سپتیک است که به آن قدرت کشتن میکروارگانیسم های مختلف را می‌دهد. به همین دلیل طی جنگ جهانی دوم از آن برای صدعفونی کردن تجهیزات در طی جراحی استفاده می‌شد.
همچنین اورین تراپی برای درمان آکنه، حفظ سلامت پوست، و درمان عفونت های قارچی نیز مفید است.
آنگونه که به نظر می‌رسد، به‌طور عمده ادرار ناشتا، بهترین نوع ادرار برای این نوع درمان می‌باشد و نسبت به بقیه ادرار ها خواص درمانی بهتری دارد.

هنگام انجام اورین‌تراپی بهتر است فرد برای اثرگذاری بهتر، از رژیم غذایی سبزیجات و میوه استفاده کند. از اورین تراپی همچنین برای درمان سرطان و تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می‌شود.
در اصل اورین تراپی به خودی خود باعث درمان نمی‌شود بلکه به بدن کمک می‌کند تا بتواند تصمیم بگیرد که چه نوع روشی را برای بهبود اعمال کند.
از اورین تراپی برای درمان طیف وسیعی از بیماری های دیگر از جمله حساسیت های غذایی نیز استفاده می‌شود.

سما رهنمایان


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید