انتشار این مقاله


اطلاعاتی درباره خرید دستگاه آر تی ام اس

خرید دستگاه آر تی ام اس یک نیاز لازم و ضروری برای تمامی پزشکان و متخصصان صاحب کلینیک‌ و مراکز سلامت روان است.

خرید دستگاه آر تی ام اس موضوعی است که شرکت بهساز شفا قصد دارد تا اطلاعات مفصل و کاملی در خصوص آن به مخاطبان عزیز ارائه دهد. نحوه کار و عملکرد دستگاه نیز، توضیح داده می‌شود. دستگاه آر تی ام اس به منظور درمان برخی بیماری‌های روحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با وجود درمان بیماری‌های روانی مختلف، عارضه قابل توجهی نیز، ندارد. نحوه عملکرد دستگاه آر تی ام اس از طریق تحریک مغناطیسی است که بر روی مغز می‌گذارد. با این روش است که در اکثر مواقع درمان، نتیجه‌های خوب و مطلوبی به دست می‌آید.

ضرورت استفاده از دستگاه RTMS

اهمیت استفاده از دستگاه آر تی ام اس

تحریک مغناطیسی مغز باعث می‌شود تا افرادی که به بیماری‌های مزمن و خطرناک مانند افسردگی مبتلا هستند تا حدود زیادی از این بیماری خلاص شوند. علاوه بر افسردگی که یک اختلال عصبی و آزاردهنده است، وسواس شدید نیز، می‌تواند زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. به این خاطر، وجود دستگاه‌های آر تی ام اس به عنوان معجزه پزشکی وارد عمل شده و با ارائه درمان‌های درست و مطلوب فرد را به سوی زندگی آرام و بدون اختلال سوق می‌دهند. امکان دارد درگیر هیچ کدام از این بیماری‌های ذکر شده نباشید اما سردرد مزمن و عجیبی را متحمل شوید. در این صورت نیز، می‌توان از نتایج درمان با استفاده از دستگاه RTMS شگفت زده شد.

خب برای تشخیص تمام این بیماری‌ها، مراجعه به روانپزشک ابتدایی‌ترین کار ممکن است. شما به محض مشاهده تغییرات فراوان در اعصاب و روان خود به یک متخصص در این حوزه مراجعه می‌کنید. او نیز پس از تشخیص‌های ابتدایی به این موضوع پی می‌برد که باید تحت درمان باشید. در این لحظه ممکن است یک سری داروهای اعصاب که شیمیایی هستند برای شما تجویز شود. با این شرایط آیا شما ترجیح می‌دهید که داروهای شیمیایی را به طور مکرر مصرف کنید یا با استفاده از دستگاه‌ها و اختراعات نوین، بیماری خود را کنترل یا حتی درمان نمایید. قطعا پاسخ شما، استفاده از دستگاه خواهد بود زیرا علاوه بر درمان قطعی، عوارض کمتری نیز، خواهد داشت.

درمان با دستگاه آر تی ام اس بدون عوارض

اهمیت خرید دستگاه آر تی ام اس

گذشته از بحث بیمار و بیماری، خرید دستگاه آر تی ام اس برای کلینیک‌ها و مراکزی که در حوزه سلامت روان فعالیت دارند، امری لازم و ضروری است. اگر در یک مرکز سلامت روح و روان، دستگاه‌هایی مانند آر تی ام اس وجود داشته باشد، بیماران با خاطر آسوده‌تری به کلینیک مراجعه می‌کنند و امید زیادی برای درمان خواهند داشت. زیرا بسیاری از بیماران روحی در طی مدت زمان زیاد، داروهای شیمیایی فراوان مصرف کرده‌اند و از این اوضاع خسته شده‌اند.

همان طور که می‌دانید بیماری اعصاب و روان یک بیماری آزار دهنده است که فرد تا حد زیادی حوصله انجام دادن هیچ کاری را ندارد و مصرف داروهای شیمیایی به صورت مکرر و طولانی مدت ممکن است نه تنها درمان کننده نباشد بلکه تاثیر مخرب‌تری بر روحیه این افراد بگذارد. به همین دلیل کیلینک‌هایی که از وجود دستگاه آر تی ام اس بهره می‌برند، امتیاز بالاتری نسبت به سایر کلینیک‌ها دارند. پزشکان در این گونه کلینیک‌ها به بیمار، نوید بهبودی قطعی را می‌دهند و این مورد در پروسه درمان کمک کننده خواهد بود. 

درمان بیماری‌های روحی با استفاده از دستگاه آر تی ام اس

بعد از خرید دستگاه آر تی ام اس بیماران چگونه از آن استفاده می‌کنند؟

پس از خرید دستگاه آر تی ام اس، مکان مناسبی را در کلینیک برای قرار دادن آن انتخاب می‌کنند. اگر فرد بیماری با شرایط روحی نامناسب به کلینیک و مراکز درمانی مراجعه کرد بعد از تشخیص متخصص، درمان با دستگاه برای او در نظر گرفته می‌شود. در این شرایط، بیمار را به اتاق مورد نظر هدایت می‌کنند. سپس بیمار صندلی مخصوص درمان را انتخاب می‌کند.

گذاشتن ابزارهای اختصاصی روی سر بیمار باعث خواهد شد که تحریک مغناطیسی صورت گیرد. درگیری نورون‌های مغزی مهمترین کاری است که در مرحله بعدی درمان انجام می‌شود. فعال سازی عصب‌های مغزی نیز، باعث می‌شود تا پروسه درمان تکمیل شود. بیش از ۵۰ درصد افراد به این نوع درمان پاسخ مطلوب و مناسب داده‌اند. این باعث شده است تا سازمان بهداشت جهانی درمان از طریق دستگاه آر تی ام اس را به عنوان ایمن‌ترین درمان بدون عوارض انتخاب نماید. طول درمان بیماری با توجه به شرایط و شدت ناراحتی عصبی، متغیر است. اما اگر بخواهیم یک میزان میانگین برای این نوع درمان مطرح کنیم، بیست جلسه منطقی‌ترین عددی است که بیماران برای رسیدن به سلامتی روان طی می‌کنند.

فروش دستگاه آر تی ام اس

با توضیحات کلی و مفید درباره خرید دستگاه آر تی ام اس می‌توان به این نتیجه رسید که این دستگاه پیشرفت و تحول عظیمی در بحث سلامت روان در جامعه داشته است. افرادی که از درمان‌های معمول و رایج دارویی هیج نتیجه‌ای ندیده‌اند می‌توانند چنین درمان‌هایی را جایگزین نمایند. به جرات می‌توان گفت، قریب به ۸۰ درصد بیماری‌هایی مانند صرع، بی اختلال ادراری، پارکینسون، وسواس و بیماری‌های عصبی دیگر با این روش بهبود نسبی یافته‌اند. البته در صورت مداومت بر تکرار جلسات طبق صلاحدید پزشک به طور قطع می‌توان به نتیجه دلخواه در این زمینه دست یافت. اما با تمام این تعریف‌ها ممکن است بسیاری از کلینیک‌ها بر این موضوع تردید داشته باشند که بهترین دستگاه را از کجا تهیه کنند. مجموعه‌های فراوانی در این زمینه فعالیت دارند که جستجوی بهترین مرکز برای خرید کار دشواری به نظر می‌رسد. زیرا این دستگاه‌ها هزینه‌های بالایی برای خرید نیاز دارند. اگر در زمان خرید دقت بالایی به کار گیرید می‌توانید یک دستگاه آر تی ام اس با کیفیت و مطلوب خریداری نمایید.

مزایای استفاده از دستگاه آر تی ام اس

خرید دستگاه آر تی ام اس از شرکت بهساز شفا تجهیز

با توجه به توضیحات کلی در پاراگراف قبلی، بهتر است نگران نباشید، با اطمینان می‌توان گفت، شرکت بهساز شفا تجهیز یکی از واردکننده‌های معتبر در زمینه دستگاه‌های آر تی ام اس است. علاوه بر واردات دستگاه نوار مغز و دستگاه‌های نوار عصب عضله نیز توسط این شرکت انجام می‌شود. وجود خدمات پس از فروش نیز، از ویژگی‌های مثبتی است که برای محصولات موجود در این مجموعه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این شرکت بهساز شفا تجهیز سابقه درخشان در این زمینه دارد. همکاری با نمایندگی‌های معروف مانند Neurostyle   ،  EB neuro و برخی کمپانی‌های شناخته شده از افتخارات شرکت بهساز شفا تجهیز است.  

کارشناسان موجود در مجموعه می‌توانند قبل از خرید دستگاه آر تی ام اس مشاوره‌ها و راهنمایی‌های مطلوبی در زمینه خرید تجهیزات به صاحبان مراکز سلامت روان و کلینیک‌ها بدهند. مشاوره‌هایی در خصوص کیفیت دستگاه و قیمت آنها می‌تواند برای یک خرید مطلوب و منطقی کمک کننده باشد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید