انتشار این مقاله


آیا تیرگی واژن با لیزر از بین میرود؟

سفید کردن واژن با لیزر از مدرن ترین روش ها برای روشن سازی پوست است که نتیجه فوق العاده ای را با خود به همراه دارد. امروزه تبلیغات زیادی در چارچوب این روش درمانی انجام می‌شود، که در آنها ادعا می کنند که این روش درد و عوارضی را به همراه ندارد. اما آیا واقعا […]

سفید کردن واژن با لیزر از مدرن ترین روش ها برای روشن سازی پوست است که نتیجه فوق العاده ای را با خود به همراه دارد. امروزه تبلیغات زیادی در چارچوب این روش درمانی انجام می‌شود، که در آنها ادعا می کنند که این روش درد و عوارضی را به همراه ندارد. اما آیا واقعا این موضوع درست بوده و صحت دارد؟ 

در این مقاله سعی داریم تا شما را با روش سفید کردن واژن با لیزر آشنا کنیم و شبهات مربوط به آن یک بار برای همیشه پاسخ دهیم. اگر شما نیز هنوز مثل بسیاری از افراد برای انجام روشن سازی پوست با لیزر تردید دارید می توانید با استفاده از اطلاعات موجود در این مقاله، جواب تمامی سوالاتتان را بیابید.

سفید کردن واژن با لیزر

یکی از مهمترین موضوعاتی که زنان با ناراحتی در مورد آن صحبت می کنند، تیرگی واژن است. واژن به دلایلی گوناگون همچون بالا رفتن سن، افزایش ترشح هورمون ها، استفاده از ابزارهایی همچون تیغ و ژیلت برای اصلاح موهای ناحیه شرمگاهی، افزایش ترشح ملاتونین و… رنگ طبیعی خود را از دست داده و تیره می ‌شود. راه و روش های فراوانی برای روشن کردن پوست واژن و نواحی اطراف آن وجود دارد. سریعترین و بهترین روش ، لیزر سفید کردن واژن انجام می شود. این روش، سبکی غیر تهاجمی بوده و در کمترین زمان ممکن پوست ناحیه تناسلی را روشن خواهد کرد. این روش می تواند پوستی با طراوت را برای بانوان به ارمغان آورد.

اکثر زنانی که تحرک بالایی در طول شبانه روز دارند از تیرگی واژن خود ابزار ناراحتی می کنند. این افراد نیز می توانند ضمن داشتن روتین خود از روش سفید کردن واژن با لیزر استفاده کنند تا از دغدغه های مانند این مسئله رهایی یابند.

لازم به ذکر است که روشن ساز واژن به هیچ سنی محدود نمی شود و تمامی افراد از دختران جوان گرفته تا میان سال می توانند از روش بهره ببرد و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهند.

لیزر سفید کردن واژن چگونه عمل می‌کند؟

متخصص زنان یا اپراتور با استفاده از دستگاه هایی مانند لیزر ژولیت و لیزر مونالیزا تاچ (دو دستگاه معروف و محبوب در ایران) لایه رویی پوست را که ملاتونین در اثر می گذارد را بر می‌دارد قبل از انجام این کار متخصص با توجه به علاقه شخص از ژل هایی که موجب کاهش درد در هنگام تابش امواج می شوند بر روی پوست واژن و نواحی اطراف آن میزند. بدین ترتیب در فرآیند سفید کردن واژن با لیزر دردی متوجه شخص نخواهد شد. 

سپس اپراتور دستگاه را نقطه به نقطه بر روی پوست مراجعه کننده می کشد و با تکرار این فرآیند اشعه لیزر رنگدانه های پوست را از بین برده و به تدریج پوست این نواحی را روشن تر و سفیدتر می کند.

سفید کردن واژن با لیزر

 با توجه به ژنتیک و میزان رنگدانه های موجود در پوست، این فرآیند ممکن است تا چند جلسه ادامه داشته باشد. بطور کلی رفع تیرگی واژن با لیزر سریعترین و مطمئن ترین روشی است که بازگشتی را به دنبال نخواهد داشت و هرگز پوست واژن به تیرگی اول نخواهد بود.

تاثیرات سفید کردن واژن با لیزر

رفع تیرگی واژن تاثیرات مثبتی را در افزایش اعتماد به نفس بانوان به همراه دارد. همچنین می تواند سطح رضایت زوجین را در هنگام نزدیکی افزایش دهد. برخی افراد به دلیل تیرگی واژن از ظاهر بدن شان ناراضی هستند. این افراد میتوانند با استفاده از لیزر در کمترین زمان ممکن واژنی روشن تر داشته باشند. سفید کردن واژن با لیزر سبب فعال شدن کلاژن در پوست شده و پوستی لطیف و سالم را به ارمغان می آورد.

اگر پس از انجام روش سفید کردن یا وایتینگ مراقبت های لازم انجام شوند ماندگاری این کار میتواند تا ابد دائمی شود، البته در هر صورت تیرگی اولیه پوست زنان هرگز برنمی گردد. یکی از نقاط مثبت دیگر روش روشن سازی در اعتماد بنفس افراد، آن است که در طی فرآیند شخص نیاز به دریافت هیچ گونه داروی بی حسی نداشته و تنها در چند جلسه می تواند از نتیجه دلخواهش برخوردار شود.

 عمل روشن سازی واژن لطافت و طراوت زنان را افزایش می دهد و حتی می تواند افرادی را که به خاطر تیرگی واژن شان دچار افسردگی هستند را در سریعترین حالت ممکن درمان کند. هزینه های انجام روشن سازی پوست نیز بسیار به صرفه بوده و فشاری را بر زیبا جویان وارد نمی کند.

آیا سفید کردن واژن با لیزر عوارض دارد؟

افراد ممکن است با خارش، تورم و قرمزی پوست روبرو شوند که عوارض خاصی محسوب نشده و در کمترین زمان ممکن محو می شوند. البته گاهی اوقات اپراتور لیزر از تجربه کافی برخوردار نبوده و پوست شخص را می سوزاندند. 

در نتیجه انتخاب یک اپراتور و پزشک متخصص برای سفید سازی واژن با لیزر امری ضروری محسوب می شود. اگر پس از انجام لیزر با عوارضی شدید مانند زخم و عفونت روبرو شوید حتما باید در اولین فرصت به پزشک متخصص زنان مراجعه فرمایید تا در کمترین زمان نسب به درمان اقدام کنید.

سفید کردن واژن با لیزر

نتیجه گیری

باید گفت که لیزر سفید کردن واژن روشی بسیار مطمئن به جهت روشن سازی پوست ناحیه تناسلی است. اپراتور یا متخصص دستگاه لیزر با توجه به نوع پوست، تعدادی جلسات را برای انجام روشن سازی تعیین و تنظیم می کند. نتیجه این روش سبب افزایش اعتماد به نفس در بانوان شده و میزان تغییرات به دست آمده به حدی است که می تواند زندگی آنان را تحت شعاع خود قرار دهد. در پایان امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده و آن را با دوستان و آشنایان خود اشتراک بگذارید تا بتوانید آنا را نیز از وجود چنین خدماتی آگاه سازید. (اطلاعات بیشتر در سایت دکتر مائده یوسفی)

تیم دکتر مجازی