انتشار این مقاله


ربات KUBO به کودکان کد نوشتن می‌آموزد

CUBO رباتی است که به کودکان بالای ۳ سال برنامه نویسی می‌آموزد

با توجه به مهارت های مورد نیاز آینده برنامه نویسی در حال حاضر ضروری ترین زمینه های شغلی جدید است. اگر یادگیری کد نویسی مانند یادگیری یک زبان خارجی باشد پس نتیجه می‌شود که ممکن است یادگیری در سنین جوانی موثر تر باشد. اکنون یک ربات برای آن وجود دارد.

هی بچه‌ها! رمزگذاری می‌تواند سرگرم کننده باشد

دیدار با KUBO: ربات آموزشی که برای بچه های ۳+ طراحی شده است که به آن‌ها آموزش می دهد که چگونه در یک روش بصری، لمسی کد بزنند. تامی اتزن به عنوان بنیانگذار در فیلم Crowdfunding Kiddie Kibo در مورد آن توضیح می دهد. او با دانیل لینداگارد KUBO را ایجاد کرده؛ زیرا معتقد است که «مهارت های برنامه نویسی برای بچه ها برای موفقیت در قرن بیست و یکم ضروری است».

اتزن با جزئیات شرح میدهد که KUBO “بر اساس دهه تحقیق در زمینه روانشناسی کودک و تئوری معاصر در یادگیری شناختی” ایجاد شده است. بنیانگذاران به دنبال راه حلی برای تدریس مفاهیم پیچیده مانند برنامه نویسی بر اساس سطح پیشرفت شناختی کودک بودند.

هنگامی که می‌شنوید “ربات تحصیلی” ، ممکن است صفحه نمایشی چسبیده به صورت کودک تصور کنید. اما KUBO در واقع یک ربات بدون صفحه، موتور دار با یک سر، بدن و دو چرخ رنگی است. اما چگونه کار می کند؟

KUBO با باتری اجرا می شود و به بلوتوث وصل شده است. این ربات مهارت های برنامه نویسی را با استفاده از TagTiles یا مواد یادگیری لمسی آموزش می دهد. کودکان با قرار دادن دستهای خود، قطعات پازل فیزیکی را کنار هم قرار می دهند، سپس KUBO TagTiles, را اسکن می کند و با رنگ های مختلف نتیجه را نشان می دهد.

 

KUBO: آینده تحصیلات قبل از ابتدایی

در حالی که تمرکز اصلی KUBO آموزش بچه ها برای کد است، همچنین دارای یک بسته زبان است که به کودکان کمک می کند تا ۵۰ کلمه اولی که یادگرفتند را بنویسند. با این حال، این بسته به طور کامل بر روی صفحه نمایش نیست و با برنامه های iOS و Android همراه است.

به گفته Tech Age Kids، KUBO به دنبال گسترش این بسته ها در آینده با موضوعاتی مانند موسیقی است. از کجا می توانید یکی را خریداری کنید؟ سوال بزرگی است اتزن به ما اطلاع داده که KUBO ها از طریق کمپین Indiegogo تا ۲۳ فوریه ۲۰۱۷، در دسترس هستند سپس آنها برای فروش رر ” In Demand “هستند.

فاطمه مهرابی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید