انتشار این مقاله


۱۰ نشانه افرادی که برای یک رابطه واقعی آماده نیستند

بیایید با این مسله روبه‌رو شویم که همه‌ی ما خواهان چیزی از یک رابطه هستیم. در عین حال برخی به دنبال یک رابطه غیرجدی و با تعهدی کمتر از انتظار کلی هستند. این حائز اهمیت است که نشانه‌های خاصی را که به معنای این است که شخص بیشتر از یه رابطه غیرجدی نمی‌خواهد بشناسیم. چنین […]

بیایید با این مسله روبه‌رو شویم که همه‌ی ما خواهان چیزی از یک رابطه هستیم. در عین حال برخی به دنبال یک رابطه غیرجدی و با تعهدی کمتر از انتظار کلی هستند. این حائز اهمیت است که نشانه‌های خاصی را که به معنای این است که شخص بیشتر از یه رابطه غیرجدی نمی‌خواهد بشناسیم. چنین روشنی‌ای به ما کمک می‌کند که در انتها از دلشکستگی و یاس دور شویم.

۱. آن‌ها در مورد رابطه پیش‌رونده نیستند

رابطه مانند یک گیاه است. باید تغذیه شود تا رشد کند. چنین سیر تکاملی به استحکام و اطمینان منجر می‌شود. با این حال اگر یک فرد رابطه را به صورت پیش‌رونده و رو رشد نمی‌بیند و مایل به صرف انرژی برای پیش بردن یک رابطه و به بلوغ رساندن آن نیست؛ واضح است که برای یک چیز واقعی آمادگی ندارد.

۲. آن‌ها ترجیح می‌دهند بیشتر به دست بیاورند تا ببخشند

آن‌ها همیشه بعد از چیزی هستند، و این چیزها می‌توانند منفعت یا بدست آوردن چیزی از یک رابطه باشد تا ارائه دادن چیزی به آن. آن‌ها واقعا نمی‌خواهند فداکاری‌ای بکنند که می‌تواند آن‌ها را از پای در آورد یا آن‌ها را بیشتر درگیر کند. ارائه چیزی به رابطه‌ برای آن‌ها سخت است در حالی که بدست آوردن چیزی باعث می‌شود آن‌ها احساس کنند اوضاع تحت کنترل است.

۳. آن‌ها در گذشته روابط عالی‌ای ایجاد نکرده‌اند

بگذارید به آینه خیره شوند و به شما بگویند چه می‌بینند. شانس بیاورید که آن‌ها به شما بگویند که آن‌ها در روابط غیرجدی زیادی بوده‌اند و دقیقا نمی‌توانند توضیح دهند یا به شما بگویند که یک رابطه واقعی به چه معناست. گرچه چیزهایی که در گذشته آن‌ها درگیر آن بوده‌اند غیرجدی بوده یا با شکست مواجه شده است، آن‌ها در گذشته انرژی زیادی صرف نکرده‌اند تا یک رابطه موفق را بسازند.

۴. آن‌ها گریزانند

چه گفتگوها و چه کارهایی که انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که آن‌ها مایلند در یک رابطه واقعی باشند؛ آن‌ها خیلی زیرکند. آن‌ها در این باره که از یک رابطه چه می‎خواهند مبهم به نظرم می‌رسند. صادقانه بخواهیم بگوییم آن‌ها تکلیفشان مشخص نیست که چه چیزی می‌خواهند و قابل گریز بودن را درباره آن حفظ می‌کنند مانند تعهد در خلیج!

۵. آن‌ها مرتبا آزرده می‌شوند

این مانند پرچم قرمز هشدار است. آسیب دیدن باعث می‌شود که آن‌ها به راحتی تعهد و قول بدهند و هر چیزی که باعث مطمئن شدن بقیه می‌شود را ارائه بدهند، چرا که برایشان سخت است که درد صرف کردن احساساتشان را تحمل کنند و در پایان روز آن را از دست بدهند.

۶. آن‌ها از مواجهه با دوستان وخانواده شما اجتناب می‌کنند

آن‌ها مواجهه با خانواده و دوستان شما را نشان‌دهنده تعهد و اطمینان می‌بینند، یعنی چیزی که آن‌ها برایش آمادگی ندارند. آن‌ها از ملاقات با افرادی که واقعا به شما نزدیکند و با شما صمیمی‌اند جلوگیری می‌کنند.

۷. آن‌ها خواسته‌های غیرضروری دارند

شما می‌توانید بگویید آن‌ها ایده‌آل گرایند و یا فقط نق می‌زنند تا شما را از داشتن لحظات خوب منحرف کنند که این حالات می‌تواند زاده‌ی رابطه خودتان باشد. آن‌ها واقعا می‌خواهند یا انتظار دارند که همه چیز شما و موقعیت‌های پیرامون رابطه عالی باشد.

۸. آن‌ها نقاط منفی بودن در یک رابطه را می‎‌بینند

آن‌ها بخش‌های مثبت یک رابطه را نمی‌بینند. آن‌ها بر ضد آن با دوستان، خانواده و کسانی که دوستشان دارند صحبت می‌کنند. به نظر نمی‌رسد آن‌ها معنای واقعی و عمق یک رابطه را فهمیده باشند و ترجیح می‌دهند که به طور منفی در مورد آن حرف بزنند.

۹. آن‌ها با اطمینان به دیگران مشکل دارند

به نظر نمی‌رسد که آن‌ها به افراد دیگر اعتماد کنند، به خصوص درباره احساسات و عواطفشان. آن‌ها احساس می‌کنند شخص مقابلشان ممکن است خیانت کند و به آن‌ها آسیب بزند، بنابراین سعی می‌کنند آن را به صورت اطمینان بخش و ایمن اجرا کنند و پشت پنهان‌کاری‌های ناشی از عدم اطمینان و بی اعتقادی پنهان شوند.

۱۰. آن‌ها می‌خواهند آزاد باشند

آن‌ها می‎‎‌خواهند آزاد باشند. آن‌ها آزادی را گرامی می‌شمارند و نمی‌خواهند آزادی و استقلالشان توسط کسی خدشه‌دار شود. آن‌ها یک رابطه واقعی را مانع آزاد بودن و انجام کارهای مورد علاقه‌شان می‌دانند.

فرشته باقری


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید