انتشار این مقاله


راهنمای NHC برای عمل‌های زیبایی

آیا به اعمال زیبایی فکر می‌کنید؟ چه شما به روش‌های کمتر تهاجمی مانند بوتاکس فکر کنید چه به جراحی‌های زیبایی مانند پروتز سینه، بهتر است قبل از اقدام در مورد آن تحقیق کنید. همه‌ی اعمال زیبایی درجه‎‌ای از خطر را شامل می‌شوند. جراحی‌‌های زیبایی خطرات بیشتری را از اعمال بدون نیاز جراحی دارند. این مهم […]

آیا به اعمال زیبایی فکر می‌کنید؟ چه شما به روش‌های کمتر تهاجمی مانند بوتاکس فکر کنید چه به جراحی‌های زیبایی مانند پروتز سینه، بهتر است قبل از اقدام در مورد آن تحقیق کنید.

همه‌ی اعمال زیبایی درجه‌ای از خطر را شامل می‌شوند. جراحی‌‌های زیبایی خطرات بیشتری را از اعمال بدون نیاز جراحی دارند. این مهم است که شما پزشک یا جراحی را انتخاب کنید که برای انجام این عمل شایستگی لازم را دارد و بیمه مناسبی نیز دارد.

همچنین مطمئن شوید که از پس هزینه‌ها برمی‌آیید زیرا شامل هزینه‌های پرداختی از سوی سرویس‌های سلامت نمی‌شود. شما باید هزینه‌های جانبی مراقبت‌های پس از جراحی و درست‌ کردن هر چیز اشتباهی که پیش می‌آید را هم در نظر بگیرید.

چرا این راهنما ایجاد شده است؟

در سال‌های اخیر تعداد زنان و مردانی که جراحی‌های زیبایی و اعمالی با تهاجم کمتر مانند بوتاکس و پرکننده‌ها را انتخاب می‌کنند به طور شدیدی افزایش پیدا کرده است. این نگرانی از زمانی شروع شد که یک مجله مستقل در سال ۲۰۱۳ به طور ویژه نگرانی‌های جدی پیرامون صنعت اعمال زیبایی را مطرح کرد.

این مجله مقررات محکم و دقیقی را برای اعمال زیبایی بدون نیاز به جراحی پیشنهاد می‌کند و علاوه بر آن تعدادی پیشنهاد دیگر برای مطمئن شدن از سالم بودن بیمار را مطرح می‌کند. همچنین به اهمیت داشتن اطلاعات دقیق و توصیه‌های در دسترس بیماران تاکید می‌کند. به همین دلیل است که راهنمای NHS Choices برای اعمال زیبایی درست شد. این راهنما باید به شما کمک کند که خطرات اثرات متفاوت اعمال زیبایی را بفهمید و در نهایت به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که جراحی زیبایی برای شما درست است یا نه.

بهبود بخشیدن

دولت از این مجله استقبال کرد و بیشتر پیشنهادات برای اطمینان از سلامتی بیماران را قبول کرد. دپارتمان سلامت بر روی تشکلی کار می‌کند که بتواند این پیشنهادات را پیاده‌سازی کند. در حال حاضر این پیشرفت‌ها صورت گرفته است. پزشکانی که اعمال زیبایی را در هر جای انگستان انجام می‌دهند توسط شورای عمومی پزشکی (GMC) نظارت می‌شوند تا این اطمینان حاصل شود که بهترین مراقبت‌های ممکن برای بیماران فراهم می‌شود.

رویال کالج جراحان (RCS) یک سری استانداردهای تخصصی برای جراحانی که اعمال زیبایی را انجام می‌دهند فراهم کرده است. RCS به زودی یک سیستم نظارت جراحی زیبایی جدید معرفی خواهد کرد. این بدین معناست که اگر شما مطمئن هستید که می‌خواهید این راه را بروید، خواهید توانست جراحی را پیدا کنید که استانداردهای RCS برای عملی که شما به آن مایل هستید را دنبال می‌کند.

فرشته باقری


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید