انتشار این مقاله


از خواص آب نارگیل چه می‌دانید؟

آب نارگیل چیست و چه چیزی پشت این ماجرا است؟

آب نارگیل چیست و چه چیزی پشت این ماجرا است؟ آب نارگیل آب همراه با عطر و طعم نارگیل اضافه شده نیست. مایع روشنی در داخل نارگیل است که نباید با شیر نارگیل اشتباه گرفته شود، که امولسیون آب نارگیل و نارگیل رنده شده است. بنابراین آب نارگیل یک نوع آب میوه است.


مقاله مرتبط: آیا روغن نارگیل به کاهش وزن کمک می‌ کند؟


بر خلاف سایر آب میوه‌‌ها، آب نارگیل طعم‌ دار نشده کم قند و کم کالری است. در هر اونس، آب میوه‌‌های معمولی دارای دو برابر کالری بیشتری نسبت به آب نارگیل طعم‌ دار نشده است.
آب نارگیل بیشتر برای آب رسانی پس از فعالیت بدنی و یا بیماری مانند اسهال استفاده می‌شود. درست است که آب نارگیل دارای الکترولیت‌‌های طبیعی است مانند پتاسیم، سدیم و منگنز – اما مقدار آن می‌تواند به دلیل تغییراتی که همزمان با بلوغ نارگیل در آب نارگیل رخ می‌دهد متفاوت باشد.


مقاله مرتبط: بهترین پروبیوتیک برای گیاه خواران کدام است؟ با ۱۰ تا از بهترین پروبیوتیک ها آشنا شوید


بنابراین، در حالی که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد آب نارگیل ممکن است قابل مقایسه با نوشیدن یک نوشیدنی ورزشی باشد، همچنین شواهدی وجود دارد که آب نارگیل ممکن است بیشتر از آب آشامیدنی موثر نباشد.
پتاسیم موجود در آب نارگیل می‌تواند برای شما مفید باشد. آمریکایی‌‌ها معمولا پتاسیم را به اندازه کافی دریافت نمی‌کنند. با این حال، آب نارگیل حاوی سدیم نیز است. اگر شما مانند بسیاری از آمریکایی‌ها سدیم زیادی در رژیم غذایی خود داشته باشید، این ممکن است نگران کننده باشد.
به عنوان یک نوشیدنی گاه به گاه، آب نارگیل نوشیدنی سالمی محسوب می‌شود. آب نارگیل مقدار کمی کالری دارد – ۴۵ تا ۶۰ کالری در هر ۸ اونس. اگر این کالری، کالری روزانه شما را به بیش از مقدار تعیین شده افزایش دهد ، شما به راحتی می‌توانید در یک سال ۵ تا ۶ پوند (۲.۳ تا ۷.۲ کیلوگرم) افزایش وزن داشته باشید.
با توجه به مزایا و معایب، آب ساده هنوز هم انتخاب هوشمندانه ‌ای است.

فاطمه درستی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید