انتشار این مقاله


FDA، برنامه‌هایی برای آینده

پزشکان و بیمارستان ها زیر نظر برنامه های سازمان بهداشت و سلامت و بیمه یا همان CMS، همکاری بیشتری با این سازمان در راستای پیشرفت پزشکی و کاهش هزینه خدمات بهداشت و درمانی (APMs) خواهند داشت. برنامه های CMS که به طور گسترده انجام می گیرد و در آن از پزشکان ماهر استفاده می شود. طبق […]

پزشکان و بیمارستان ها زیر نظر برنامه های سازمان بهداشت و سلامت و بیمه یا همان CMS، همکاری بیشتری با این سازمان در راستای پیشرفت پزشکی و کاهش هزینه خدمات بهداشت و درمانی (APMs) خواهند داشت. برنامه های CMS که به طور گسترده انجام می گیرد و در آن از پزشکان ماهر استفاده می شود. طبق گفته ی مدیر اجرایی این پروسه،  Andy Slavitt تا بحال ۷۰۰۰۰ پزشک جدید خواهان همکاری با این برنامه ها هستند.

چهار نوع تخصص پزشکی از جمله قلب و ارتوپدی، به خصوص متخصص قلب برای اطلاعات بیماری های قلبی و سکته قلبی، جراحی bypass و شکستگی های لگن و استخوان ران از اهمیت زیادی برخوردار است.

FDA: آزمایش قند خون بدون سوراخ کردن انگشت!

FDA گزارش کرده است که مانیتور قند خون می تواند از طریق تلفن همراه و بدون سوراخ کردن انگشت (Dexcom’s G5 Mobile continuous glucose monitor,) صورت گیرد. این اولین تست مانیتور قند خون است که توسط FDA تایید شده و می تواند برای درمان و تشخیص به موقع دیابت استفاده شود. اما این موضوع بدین معنی نیست که بیماران می توانند به کلی با تست سوراخ کردن انگشت خداحافظی کنند! بیماران برای درست کار کردن سیستم باید هر ۱۲ ساعت یکبار نمونه های خونی خود را تحت آزمایش سیستم قرار دهند.

به منظور گسترش روش مانیتوری قند خون، FDA اطلاعات ۱۳۰ نفر از کودکان  و بزگسالان را در طول یک هفته آزمایش مورد بررسی قرار داد. نتایج آزمایش با نتایج حاصل از تست خون با روش معمولی سوراخ کردن انگشت مورد مقایسه قرار گرفته که نشان داد روش مانیتور کردن قند خون می تواند به تنهایی برای بیماران کارآمد باشد.

 

مهار کننده های PARP تاییدیه FDA را برای سرطان تخمدان گرفتند!

تاییدیه FDA مبنی بر مهار کننده های PARP برای سرطان تخمدان از نوع BRCA-mutant روز دوشنبه به تاریخ  ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶   ارسال شد. این تاییدیه در نتیجه پژوهش بر روی زنی که بعد از حداقل دو دوره شیمی درمانی، علائم سرطانش همچنان پا برجا بود، اعلام شد. هم چنین این نوع سرطان تخمدان توسط مسئولان FDA تشخیص داده می شود. بنا به گفته ی دکتر Richard Pazdur، رئیس بخش انکولوژی سازمان FDA:

این گونه تاییدیه ها مثالی است برای اینکه شاهد پیشرفت علم پزشکی در زمینه ی درمان سرطان هایی باشیم که توسط ژن های نقص دار در افراد بروز می کنند.

 

ماریا معمارزاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید