انتشار این مقاله


روش جوان سازی پوست صورت

حجامت در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ بر سر زبان‌ها افتاد؛ زمانی که Michael Phelps کبودی گرد پشت خود را به تمرین‌های متناوب پزشکی که برای درمان همه چیز، از درد‌های عضلانی تا آرتروز و بیماری‌های خونی، نسبت داد. در حال حاضر، افراد مشهور از روش‌های درمانی ساکشن پوست برای صورتشان استفاده می‌کنند. Kim Kardashian اخیرا […]

حجامت در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ بر سر زبان‌ها افتاد؛ زمانی که Michael Phelps کبودی گرد پشت خود را به تمرین‌های متناوب پزشکی که برای درمان همه چیز، از درد‌های عضلانی تا آرتروز و بیماری‌های خونی، نسبت داد. در حال حاضر، افراد مشهور از روش‌های درمانی ساکشن پوست برای صورتشان استفاده می‌کنند.

Kim Kardashian اخیرا عکسی از مجموعۀ بطری‌های سرم و شیشه‌های بالن‌دار در Snapchat به اشتراک گذاشته است و روی عکس نوشته است: حجامت صورت با Nurse Jamie.

ما می‌خواهیم بدانیم که آیا حجامت واقعا به جوان سازی دوبارۀ پوست کمک می‌کند؟

در مصاحبه‌ای با The Hollywood Reporter، Nurse Jamie گفت: حجامت با استفاده از مکشی خفیف برای تخلیه گره‌های لنفاوی و پاک کردن هرگونه نشانۀ التهاب برای ایجاد ظاهری خوب استفاده می‌شود. او این روش را در Beauty Park Medical Spa ، برای افراد مشهوری که دنبال روش‌های درمانی بدون جراحی هستند، به کار می‌گیرد.

برای یافتن پاسخ اینکه آیا حجامت می‌تواند به جوان سازی چهره کمک کند؛ با متخصص پوست نیویورک، دکتر Debra Jaliman صحبت کردیم. او گفت:

“حجامت صورت باعث افزایش جریان خون صورت می‌شود و در بعضی از افراد سبب ایجاد آرامش می‌شود و برخلاف حجامت بدن، نشانه‌ای بر جای نمی‌گذارد.”

این روش به این صورت انجام می‌گیرد که لیوانی شیشه‌ای به همراه بالن روی پوست قرار می‌گیرد و به آرامی بافت صورت بالا کشیده می‌شود؛ مانند یک اثر ماساژ مانند.

دکتر Jaliman افزود:

“حرکت مکش باعث تخلیۀ گره‌های لنفاوی شده و مقدار اکسیژن ذخیره و مواد غذایی پوست را افزایش می‌دهد. بلافاصله بعد از این عمل، اغلب، مشتریان گزارش می‌کنند که در عضلاتشان احساس آرامش می‌کنند و چین و چروک‌هایشان کاهش می‌یابد.”

نکتۀ قابل ذکر این است که: اثرات روش‌های ضد پیری زودگذرند و چند ساعت تا چند روز باقی می‌مانند.

دکتر Jaliman توصیه کرد:

“اگر می‌خواهید بدون هزینه‌های بالا پوستی جوان داشته باشید از محصولات ضد پیری مانند سرم ویتامین C و کرم رتینول استفاده کنید. نتایج حاصل از چنین مراقبت‌هایی خیلی خیلی طولانی‌تر است.”

آنیتا ریحانی فرد


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید