انتشار این مقاله


محبوب‌ترین غذاهای ۲۰۱۷

هر ساله، برخی از مواد تشکیل‌دهنده و غذاها مرسوم می‌شوند که نباید مزه کردن آن‌ها را از دست داد.

هر ساله، برخی از مواد تشکیل‌دهنده و غذاها مرسوم می‌شوند که نباید مزه کردن آن‌ها را از دست داد؛ حتی اگر آن غذا چیزی باشد که قرن‌هاست مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال کسی چیزی درباره‌ی کینوا نشنیده بود (این میوه حداقل ۵۰۰۰ سال است که در دسترس انسان می‌باشد) ولی امروزه در بسیاری از کشورها در منو دیده می‌شود. مثال‌های این چنینی زیادی وجود دارد.

معروف شدن این غذاها بخاطر استفاده‌ی سرآشپزها یا سرو آن‌ها در رستوران‌ها نیست، بلکه این مواد در آمریکا جریان اصلی غذاهای خانگی را تشکیل می‌دهند و بسیاری از مردم آن‌ها را از طریق سرویس‌های سفارش غذا درخواست می‌کنند. UberEATS موجی از تقاضا را برای مواد غذایی تازه دریافت کرده است (پس خداحافظ پیتزا و برگر)، بنابراین لیستی از ۲۰ غذای سالم برای ۲۰۱۷ تهیه گشته. اطلاعات بر اساس الگوهای سفارشی UberEATS برای امسال جمع‌آوری شده است.

غیرمنتظره نیست که آووکادو در صدر لیست باشد. بر اساس آمار، این میوه در بین ۱۶ شهر ایالات متحده محبوب‌ترین میوه شناخته شده است. کلم‌پیچ به رده‌ی هشتم رفته تا جا را برای poke (نوعی سالاد ماهی خام هاوایی)، دانه‌های سویا، radishes و pickles باز کند.

این واقعیت که توفو بین ۱۰ تای برتر است نشان می‌دهد مردم درباره‌ی میزان گوشت مصرفی‌شان حساسیت به خرج می‌دهند. بیش از پیش نیز حضور سبزیجات را همراه با گوشت در منوی غذای مردم آمریکا می‌توان مشاهده کرد. لیست کامل به قرار زیر است:

  1. آووکادو
  2. پوک
  3. دانه‌های سویا
  4. رادیش
  5. خیارشور
  6. خیار
  7. کرفس
  8. کلم‌پیچ
  9. نودل فو
  10. توفو
  11. هویج
  12. بروکلی
  13. مارچوبه
  14. بلغور
  15. نخود
  16. کلم
  17. نارگیل
  18. برنج قهوه‌ای
  19. بوک چوی
  20. اشکنه
علی تقی‌زاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید