انتشار این مقاله


مایکروویو بهترین راه برای درست کردن چای

ظاهرا تحقیقات نشان داده اند که بهترین راه برای درست کردن یک فنجان چای، استفاده از مایکروویو است. اگر صبح ها با عجله و وحشت فنجان چای خود را آماده می کنید، با روش زیر در کوتاه ترین زمان ممکن فنجان چای خود را حاضر می کنید بطوریکه ۸۰ درصد از ترکیبهای موجود در چای […]

ظاهرا تحقیقات نشان داده اند که بهترین راه برای درست کردن یک فنجان چای، استفاده از مایکروویو است. اگر صبح ها با عجله و وحشت فنجان چای خود را آماده می کنید، با روش زیر در کوتاه ترین زمان ممکن فنجان چای خود را حاضر می کنید بطوریکه ۸۰ درصد از ترکیبهای موجود در چای و ۹۰ درصد کافئین آن بهره خواهید برد. این مقادیر خیلی بیشتر از زمانی است که به روش سنتی و با استفاده از کتری آب جوش چای درست می کنید.

۱. در یک فنجان آب داغ بریزید و چای کیسه ای را درون آن قرار دهید.

۲. سپس فنجان و چای کیسه ای داخل آن را به مدت ۶۰ ثانیه در مایکروویو در ۵۰۰ وات قرار دهید.

۳. بعد از یک دقیقه، کیسه را ۱۰ بار بالا و پایین کرده، آن را فشار داده و خارج کنید. 

اکنون از دم کرده ی خود لذت ببرید.

کاتکین یک گروه پیچیده ای از ترکیبات شیمیایی موجود در انواع مواد غذایی است که به طور بالقوه برای سلامت قلب و عروق خود خوب است، اما این هنوز واقعا قابل اثبات نیست.

اثرات کافئین بر روی بدن انسان به خوبی مستند شده اند. اگر شما می خواهید برای خستگی مزاحم را برای مدتی دور کنید یا ظرفیت ذهنی خود را افزایش دهید، فقط کافیست مقدار کمی کافئین مصرف کنید.

پس هر چیزی که مقدار بیشتری کافئین در دسترس ما بگذارد، مفید تر است و مایکروویو این کار را برای ما می کند.

مقالات مرتبط: تأثیرات شگفت‌انگیز کافئین در انسان

آرزو فتحعلی زاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید