انتشار این مقاله


۹ کاری که افراد فوق‌العاده جذاب انجام می‌دهند

زیبایی تنها چیزی نیست که افراد را جذاب می‌سازد. برای آگاهی از رازهای جذابیت این مقاله را مطالعه فرمایید.

مطالعات بارها نشان داده‌اند افراد زیبا بیش از افراد غیرجذاب دارای مزیت اند. افراد جذاب در ریاست، کسب پول بیشتر، بدست آوردن فرصت‌های بهتر و جذب افراد جذاب به‌عنوان پارتنر، شانس بیشتری دارند. زیبایی تنها چیزی نیست که افراد را جذاب می‌سازد. افراد بسیاری با چهرۀ اندکی بهتر از حد متوسط هستند که مغناطیسی برای ستایش اند.


مقالۀ مرتبط: ۵ جذاب ترین ویژگی های شخصیتی


به افراد جذابی که می‌شناسید، خوب فکر کنید. متوجه خواهید شد که اکثرشان ستاره‌های سینمایی نیستند و پس از شناخت برخی از آن‌هایی که از نظر ظاهر زیبا هستند، پی می‌برید که زیاد هم جذاب نیستند.

افراد بسیار جذاب، جذاب ماندن را جزء کارهای خود قرار داده‌اند، با صرف نظر از اینکه زندگی چگونه بر آن‌ها می‌تابد. در اینجا به چگونگی جذاب ماندن آن‌ها و توصیه‌هایی برای جذاب شدن می‌پردازیم:

۱. زیاد لبخند می‌زنند

افراد فوق‌العاده جذاب عاشق تمام جنبه‌های زندگی اند. چالش و رقابت آن‌ها را همانند لذت از پاداش موفقیت به هیجان می‌آورد. آن‌ها از بیشتر دقایق خود بهره می‌برند و در حال زندگی می‌کنند. آن‌ها از اشتراک شادی و خوشی خود با حرکات و چهره‌شان ترسی ندارند. غیرجذاب احساس می‌کنید؟ سعی کنید اندکی شادی پیدا کنید و هر مفهوم و فکر مثبت را با لبخندی بزرگ بیان کنید. به‌زودی افراد متوجه علت شادی‌تان می‌شوند و به شما می‌پیوندند.


مقالۀ مرتبط: جادوی لبخند شما!


۲. خوب لباس می‌پوشند

خوب لباس پوشیدن نیاز به پول زیادی ندارد، بلکه اندکی به آگاهی و توجه نیاز دارد. افراد بسیار جذاب از مد آگاه اند، نه به‌خاطر خودبینی بلکه به دلیل اینکه می‌دانند لباس حالت درست و لحن را تنظیم می‌کند. آن‌ها می‌دانند کجا چگونه لباس بپوشند و چه وقت رسمی باشند تا متناسب با محیط شوند. شما نیز می‌توانید با مطالعۀ وبلاگ‌های مد ویا خرید رفتن با دوستی که سلیقۀ خوبی دارد، اینگونه باشید. باافتخار مد روز بپوشید که مردم متوجه‌تان خواهند شد.


مقالۀ مرتبط: قرمزتر، جذاب‌تر!


۳. آن‌ها مراقب آنچه از دهانشان بیرون می‌آ‌ید و می‌گویند هستند

هیچ چیز فرد قشنگ و دلپذیر را نمی‌تواند سریع به فردی زشت تبدیل کند، جز چیزهای احمقانه‌ای که می‌گوید. افراد فوق‌العاده جذاب می‌دانند که برای حفظ علاقه لازم نیست باهوش‌ترین فرد در جمع باشید، اما نشان دادن جهالت خود مطمئنا مردم را از شما دور خواهد کرد. سِر و راز و جاذبه باهم می‌آیند. از فرصت‌ها استفاده کنید، به اندازۀ کافی سخن بگویید تا علاقۀ مردم را برانگیزید و همیشه افراد را در مرحلۀ قرار دهید که بخواهند بیشتر درمورد مغز و ذهن‌تان بدانند.

۴. آن‌ها مراقب آنچه می‌خورند هستند

هرکسی نمی‌تواند لاغر باشد و افراد با هر شکل و سایزی می‌توانند زیبا به‌نظر برسند، اما افراد جذاب بدن خود را مدیریت می‌کنند. اینکه چگونه و چه می‌خورند برای دیگران اهمیت دارد، زیرا غذا بخش مهمی از ساختار اجتماعی است.
عادت‌های بد مانند آدامس جوییدن، سیگار کشیدن و مصرف بیش از حد الکل می‌تواند جذابیت را به‌سرعت کاهش دهد، حتی اگر مردم چیزی نگویند. اجازه ندهید زیاده‌روی‌ها و انتخابات ضعیف در راه کسب احترام مردم نسبت به شما انجام شوند.


مقالۀ مرتبط: اصول اولیۀ تناسب اندام


۵. آن‌ها گوش می‌دهند

اکثر مردم با خود و آنچه در ذهنشان می‌گذرد مشغول اند. بنابراین، وقتی یک نفر خالصانه به کسی علاقه نشان داده و به حرف‌هایش گوش می‌دهد، آن‌ها فورا ارتباط خود را با آن شخص تقویت و محکم می‌کنند. افراد بسیار جذاب به هنر گوش دادن مهارت و تسلط یافته‌اند. میزان گوش کردن خود به کسی که حرف می‌زند را به مدت یک هفته دو برابر کنید و از تفاوت قابل توجه لذت ببرید.

۶. آن‌ها یاد می‌گیرند

سوالی در جذاب بودن افراد باهوش و زشت بودن جاهلان نیست. افراد جذاب می‌دانند برای تحسین شدن مجبور نیستند خیلی باهوش باشند، ولی به آگاهی از حوادث جاری و تقویت ذهن کمک می‌کند. روزانه یک ساعت خود را به آگاه و باهوش‌تر کردن خود اختصاص دهید و به بحث‌های دیگران بپیوندید.


مقالۀ مرتبط: باهوش‌تر، خوشحال‌تر!


۷. آن‌ها مراقب خود هستند

بودن در بین افرادی که آن‌ها را غافلگیر می‌کنند، دشوار است. این اغلب نشانۀ آشکاری از عزت نفس پایین است. افراد فوق‌العاده جذاب برای خود احترام زیادی قائل اند. آن‌ها اعتماد به نفس قوی دارند و مراقب بدن‌شان هستند. از زندگی لذت می‌برند و می‌خواهند تا آنجا که امکان دارد طولانی زندگی کنند. جسم خود را در اولویت قرار دهید. لازم نیست نمونۀ کامل باشید، ولی بهداشت خوب، نگهداری و تمیزی راهی برای نشان دادن اهمیت و مهم بودن خود به دیگران است.


مقالۀ مرتبط: چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببريم؟


۸. آن‌ها مراقب دیگران هستند

روح سخاوتمند جاذبۀ بزرگی است. افراد جذاب می‌دانند خودخواهی می‌تواند زشت‌ترین چیز در جسمی سالم و خوشحال باشد. در نوع دوستی جادوی خاصی وجود دارد. خودتان را آزاد کنید، جهان شما را در آغوش خواهد کشید و عشق باران خواهد کرد.

۹. آن‌ها باعث می‌شوند دیگران هم احساس جذاب بودن کنند

هنگامی‌که در کنار افراد جذاب هستید، احساس کمبود داشتن نمی‌کنید. به‌خاطر رفتاری که با شما دارند، همچون چهره‌های درخشان احساس می‌کنید و شما را در شادی‌ها و هیجان‌های خود شریک می‌کنند. هر شخصی که آشنا می‌شوید، چیز خاصی را وارد دنیای شما می‌کند. آن‌ها را با بهترین پیشنهادات ممکن بلند کنید و بالا بکشید.

آنیتا ریحانی فرد


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید