انتشار این مقاله


دستگاه القاگر خواب ۲Breathe بی‌‎خوابی‌تان را درمان می‌کند

حداقل ۱ نفر از ۳ نفر به بی خوابی خفیف مبتلاست.

بر اساس اطلاعات بنیاد سلامت خواب، حداقل ۱ نفر از ۳ نفر به بی خوابی خفیف مبتلاست. و این بیشتر به خاطر استرس‌های زندگی در سراسر جهان اتفاق می‌افتد. این حقیقت به خوبی نشان می‌دهد که چرا بسیاری از مردم صبح‌ها برای بالا بردن سطح هوشیاری‌شان یک فنجان قهوه نیز می‌خورند. در طولانی‌مدت، قرص‌های خواب‌آور بی‌اثر می‌شوند. مصرف روزانه‌ی قهوه فقط یک راه حل کمکی است که مشکلات خواب را از ریشه حل نخواهد کرد.

فناوری جدید برای درمان بی‌خوابی

اما یک القاگر خواب پوشیدنی هوشمند وجود دارد که ممکن است به این وضع کمک کند. ۲Breathe، محصولی از شرکت Resperate، از تکنولوژی هوشمند برای ارائه تمرینات تنفسی به طور موثر استفاده می‌کند. این دستگاه به شکلی کاملاً یک‌پارچه با اپلیکیشن موبایل کار کرده؛ به گونه‌ای طراحی شده تا به کاربر کمک کند سریع‌تر به خواب رفته و مدت بیشتری بخوابد.

۲Breathe با کاهش تنش‌های قبل از خواب به بهبود خواب کمک می‌کند. محققان شرکت Resperate می‌گویند که این دستگاه برای کسانی است که به سختی می‌خوابند و مکرراً نیمه شب از خواب بیدار می‌شوند.

چه چیزی موجب تنش قبل از خواب می‌شود؟ آن طور که Resperate می‌گوید؛ استرس روزانه، افکار مزاحم و سیستم عصبی سمپاتیک فعال، مقصرین اصلی این هستند. این باعث به جریان درآمدن یک چرخۀ معیوب می‌شود؛ زیرا کسانی که از بی‌خوابی رنج می‌برند از عدم دریافت خواب کافی واهمه دارند، که این مسئله خود باعث بروز بیشتر استرس می‌شود.


مقاله مرتبط: استرس می‌تواند دلیل بی‌خوابی‌هایتان باشد


طریقه ی استفاده و عملکرد دستگاه

چگونه از ۲Breathe استفاده کنیم؟ به سادگی دستگاه را بپوشید، وارد اپلیکیشن شوید و به طور عادی نفس بکشید! ضمناً دستگاه پوشیدنی دارای حسگرهایی است که الگوی تنفسی شما را تشخیص داده و به صورت بی‌سیم داده‌ها را به گوشی ارسال می‌کند.

زمانی که دستگاه الگوی تنفسی‌تان را ثبت کرد؛ اپلیکیشن ریتم صوتی‌ای را که اختصاصاً برای شما سفارش‌سازی شده، پخش خواهد کرد. این راهنمای صوتی را جهت به تاخیر انداختن بازدم و آهسته کردن ریتم تنفس دنبال کنید. اگر نتوانید ریتم دنبال کنید، این ریتم آن‌قدر تنظیم خواهد شد تا با الگوی تنفسی‌تان سازگار شود. در طی چند دقیقه فعالیت عصبی کاهش می‌یابد و این به ذهن و بدنکمک می‌کند تا به حالت آرامش برسد.

موارد زیر نتایجی است که شما باید پس از استفاده مداوم از ۲Breathe حداقل به میزان ۱۰ دقیقه در روز، انتظار داشته باشید:

  • درطول روز به راحتی بخوابید
  • با انرژی از خواب بیدار شوید
  • خواب بهتری را در طول چند هفته تجربه کنید؛

این موارد به عنوان اثرات استفاده روزانه بدست می‌آید.

قیمت‌ها از ۱۸۰ دلار شروع می‌شود‌.

پریسا صفری


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید