انتشار این مقاله


اینفوگراف: این ۱۰ حرکت جزو بهترین فعالیت‌ها برای سوزاندن کالری هستند

بهترین راه برای سوزاندن بیشترین کالری چیست؟ بسیاری از افراد دسته‌ای از فعالیت‌ها را برای خود تدارک می‌بینند؛ برآوردن نیازهای بدن، یافتن چیزی که لذت‌بخش هم باشد و فهمیدن این که چه چیزی تأثیر کافی برای به وجود آوردن تفاوت در سلامت دارد کمک‌کننده خواهد بود. یکی از راه‌ها برای فهمیدن این که فعالیت بدنی […]

بهترین راه برای سوزاندن بیشترین کالری چیست؟ بسیاری از افراد دسته‌ای از فعالیت‌ها را برای خود تدارک می‌بینند؛ برآوردن نیازهای بدن، یافتن چیزی که لذت‌بخش هم باشد و فهمیدن این که چه چیزی تأثیر کافی برای به وجود آوردن تفاوت در سلامت دارد کمک‌کننده خواهد بود.

یکی از راه‌ها برای فهمیدن این که فعالیت بدنی شما اثربخش بوده یا نه، محاسبه‌ی انرژی مصرفی طی انجام آن فعالیت ویژه می‌باشد. به عبارت دیگر، این که چند کالری انرژی مصرف شده است.

مطلب مهمی که باید بیان شود، این است که ورزش کردن به خودیِ خود کمک زیادی به کاهش وزن نمی‌کند. برای این کار باید با پزشک متخصص مشورت کرد و پرهیزهای غذایی خاصی را نیز رعایت نمود. ولی با این حال میزان سوزاندن کالری کمیت خوبی است برای پرفشار ارزیابی کردن یک فعالیت.

بر اساس تحقیقی که مایوکلینیک انجام داده و مؤسسه‌ی ملی سلامت ایالات متحده نیز آن را منتشر کرده، ۳۶ فعالیت بدنی برای کاهش وزن ایده‌آل شناخته شده‌اند که ما در ادامه به ۱۰ مورد برتر از آن‌ها اشاره می‌کنیم. میزان سوزاندن کالری‌ها برای فردی با وزنی ۹۱ کیلوگرمی طرح شده و از یاد نبریم که اعداد، تقریبی هستند. علاوه بر این، صرف این که نوعی ورزش کالری‌ها را سریع‌تر می‌سوزاند، الزاماً دلیلی بر بهترین بودن آن نیست بلکه بهترین تمرین آن است که مورد علاقه‌ی شما باشد و آن را در لیست کارهای روزانه‌ی خود قرار دهید.

burn-calories-virtualdr.ir

علی تقی‌زاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید